XXL Nutrition

houden de vrouwen in Amerika van meer buffe gasten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smoothmold zei:
het is ook vaak zo dat vrouwen het verschil niet zien tussen iemand die in de bulk zit en iemand die gewoon dik is. Dik wordt geassocieerd met lelijk. Als je veel beef hebt en je hebt een bf van 17% ziet je er voor een leek gewoon dik uit. Vooral als je dit vergelijkt met iemand met no muscle en 17% bf%.
Vrouwen denken nu eenmaal zo. Gespierd is voor hen het hebben van zichtbare buikspieren.


ziet ene ongetrainde persoon met een vet% van 17 er nu juist niet vadsiger uit dan een getrainde kerel met het zelfde %?
 
Voor vrouwen ziet alles met vet er vadsig uit...
 
Als je 17% vet hebt dan bén je ook gewoon vatsig :p
 
Blackadder zei:
ziet ene ongetrainde persoon met een vet% van 17 er nu juist niet vadsiger uit dan een getrainde kerel met het zelfde %?

ik vind dat niet maar ik bekijk het vanuit het vrouwelijk perspectief. Als je massa hebt en op 17% staat, heb je geen definitie. Daardoor oog je dikker dan iemand met geen massa en 17% bf. Die persoon oogt minder dik omdat hij geen spieren onder de vetlaag heeft zitten.
 
ik vind dat niet maar ik bekijk het vanuit het vrouwelijk perspectief. Als je massa hebt en op 17% staat, heb je geen definitie. Daardoor oog je dikker dan iemand met geen massa en 17% bf. Die persoon oogt minder dik omdat hij geen spieren onder de vetlaag heeft zitten.

denk dat vrouwen niet heel veel verschil daarin maken. iemand met massa en hoog vetpercentage zien er al sneller zo huge uit dat veel vrouwen het teveel van het goede vinden. toch denk ik dat ze mannen met veel vet en weinig spieren even onaantrekkelijk vinden.

Kijk het lijkt mij dat ze het mooier vinden als een man wat dikker is maar wel huge is als iemand die ongetraind vet is - die zijn namelijk meer vadsig vet.
haha btje vaag omschreven wellicht...
 
de gemiddelde man heeft een bf van rond de 17% of zelfs iets hoger. Vrouwen vinden die mannen echt niet vatsig.
 
Smoothmold zei:
de gemiddelde man heeft een bf van rond de 17% of zelfs iets hoger. Vrouwen vinden die mannen echt niet vatsig.

Mja, ik kom nu van ongeveer 15% af denk ik, en ik begon het al echt behoorlijk vatsig te vinden daar beneden. 17% dan heb je toch echt wel een aardig buikje.
 
sorry ik had je post niet helemaal goed gelezen, 17 is idd niet echt vatsig te noemen.
 
Rob G zei:
Mja, ik kom nu van ongeveer 15% af denk ik, en ik begon het al echt behoorlijk vatsig te vinden daar beneden. 17% dan heb je toch echt wel een aardig buikje.

Ik kom van de 17 a 18% BF. En ik zag eruit of ik aan de deca of oxy's zat :D Maar dat probeer ik net uit te leggen als je wat spieren hebt, zie je er sneller vatsiger uit.
 
Smoothmold zei:
oke "Dildo", stop je hem maar weer lekker in je aarsje.

for the record, ik ben model geweest dus zo lelijk ben ik ook weer niet ;)

Model zijn zegt niets..;)
 
Smoothmold zei:
zou jij wel willen weten he "guardian". Doe je broek maar weer omhoog.......
Ik leid hieruit af dat je er al behoorlijk over gepiekerd hebt. En nee ik zit hier niet met mn broek omlaag, sjeezes man :gosh:
 
Houden de vrouwen in Amerika van meer suffe gasten?

Buf, is dat een goed Nederlands woord?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven