Fitness Seller

Houston mode : Wereldoorlog 3 komt er aan!! Ze smelten de kazen!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
THE Pentagon has drawn up plans for massive airstrikes against 1,200 targets in Iran, designed to annihilate the Iranians’ military capability in three days, according to a national security expert.

Alexis Debat, director of terrorism and national security at the Nixon Center, said last week that US military planners were not preparing for “pinprick strikes” against Iran’s nuclear facilities. “They’re about taking out the entire Iranian military,” he said.

Debat was speaking at a meeting organised by The National Interest, a conservative foreign policy journal. He told The Sunday Times that the US military had concluded: “Whether you go for pinprick strikes or all-out military action, the reaction from the Iranians will be the same.” It was, he added, a “very legitimate strategic calculus”.

De rest op :

Pentagon ‘three-day blitz’ plan for Iran - Times Online

Het zal wel weer met een sisser aflopen maar anders is Bush en co echt volledig doorgedraaid.
 
Tja ach, vindt dit een ver van mn bed show, enige consequentie voor mij zal zijn dat alles nog duurder wordt.
Die regio is overgins een broednest voor terrorisme gebleken dus als ze de boel verglazen met wat nukes, I wouldn't care less. Al die arme onschuldige kindertjes...worden opgevoed met haat richting het westen.
Ik heb een naar gevoel over die hele regio, en dat baseer ik dan op mailtjes van een maat van me die er net door heen gefietst is, en niet alleen maar op de media.
 
Waar kan ik me inschrijven?
 
whahaha, zouden ze Hall Lindsey weer hebben gevraagd om informatie omtrend het nuken van landen?

a very legitimate strategic calculus. :roflol: Ze doen het voorkomen alsof het wetenschap is.
 
Ik ga akkoord met Invorm. Dat land is een broednest voor terrorisme. Dit is het land dat de VS had moeten invallen ipv Irak. Iran is immers een veel gevaarlijker land als Irak door hun kernprogramma en hun enorm extremistische moslim houding.
Er zijn zelfs strongman atleten gearresteerd tijdens een wedstrijd omdat ze op de foto gingen met een vrouw!! Komaan zeg! :eek:
En bovendien kappen ze je handen al af als nog maar iets kleins steelt (een brood bijv)...

I say bomb them!!!
 
Bush noted that the number of attacks on US bases and troops by Iranian-supplied munitions had increased in recent months � “despite pledges by Iran to help stabilise the security situation in Iraq”.



Hier geloof ik helemaal niks van.
 
Ik ga akkoord met Invorm. Dat land is een broednest voor terrorisme.
Ja,en een paar duizend doelen platgooien in Iran maakt de Iraniers natuurlijk helemaal niet kwaad. :rolleyes:

Dit is het land dat de VS had moeten invallen ipv Irak. Iran is immers een veel gevaarlijker land als Irak door hun kernprogramma en hun enorm extremistische moslim houding.
Er zijn zelfs strongman atleten gearresteerd tijdens een wedstrijd omdat ze op de foto gingen met een vrouw!! Komaan zeg! :eek:
En bovendien kappen ze je handen al af als nog maar iets kleins steelt (een brood bijv)...
I say bomb them!!!
Dus omdat ze hun wetten en gewoontes (hoe achterlijk ik die ook vind) consequent proberen uit te voeren zijn ze slecht? Mogen zij dezelfde redenering dan ook gebruiken om in het Westen aanslagen te plegen? Ik kan me voorstellen dat zij sommige van onze wetten belachelijk vinden.
 
@DJ

Ach of ze nou kwaad worden om een paar cartoons of om wat doelen...maakt dat uberhaupt nog wat uit? Feit is dat het een godsdienstwaanzinnig, humorloos volk is, imo genoeg reden om te bomarderen.

Wij vinden een aantal van onze wetten zelf belachelijk, maar ja...als we niet bij machte zijn omdat te veranderen omdat onze schijnregering niet mee werkt houd het snel op.

Overgins kan ik me niet herinneren dat mijn ouders mij als kind verteld hebben dat ik beter ben dan andere mensen omdat ik niet in een god geloof.
 
Wanneer loopt Bush's ambtstermijn ook alweer af? Dit zou nog even z'n klapper kunnen zijn! :rolleyes:
 
Ja,en een paar duizend doelen platgooien in Iran maakt de Iraniers natuurlijk helemaal niet kwaad. :rolleyes:

Die zijn al kwaad, denk je soms dat zij als meest sterke moslim land (of toch één van de meest..) al die andere moslims rond hun (al Qaida,taliban,palestijnen mss) niet stiekem een handje helpen?

Dus omdat ze hun wetten en gewoontes (hoe achterlijk ik die ook vind) consequent proberen uit te voeren zijn ze slecht? Mogen zij dezelfde redenering dan ook gebruiken om in het Westen aanslagen te plegen? Ik kan me voorstellen dat zij sommige van onze wetten belachelijk vinden.

Mja van mij mogen ze die best consequent proberen uit te voeren maar ik herinner me wel precies dat ze al waarschuwingen hebben gekregen van de VN over het schenden van de mensenrechten. En die negeren ze mooi.

...
 
Die zijn al kwaad, denk je soms dat zij als meest sterke moslim land (of toch één van de meest..) al die andere moslims rond hun (al Qaida,taliban,palestijnen mss) niet stiekem een handje helpen?
Ongetwijfeld zullen die hulp uit Iran krijgen. Betekent dat dat iedereen in Iran daar voor verantwoordelijk is? Het is een dictatuur die extreme maatregelen neemt om onrust de kop in te drukken. Een logische gevolgtrekking is: blijkbaar zijn erg veel mensen het er daar niet mee eens. Die mensen dus toch allemaal maar platgooien en tot vijand maken?

Mja van mij mogen ze die best consequent proberen uit te voeren maar ik herinner me wel precies dat ze al waarschuwingen hebben gekregen van de VN over het schenden van de mensenrechten. En die negeren ze mooi.
Nou en? Een soeverein land zou dat moeten mogen kunnen. En als de bevolking het niet meer eens is met een regering die zich daar niet aan houdt, dan moeten ze zelf voor een nieuwe regering zoeken. Het opleggen van democratie (alsof dat het enige valide systeem is:rolleyes:) werkt ook zeker niet altijd.
 
Wanneer loopt Bush's ambtstermijn ook alweer af? Dit zou nog even z'n klapper kunnen zijn! :rolleyes:

In Zeer bijzondere omstandigheden kan een president blijven zitten.
 
:roflol:

Bush: Going out with a bang!!
 
Allah o mawlana
Klaar, Iran moet gewoon een kernmacht worden zit niks anders op
En eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg
 
steed gekker aan het worden die lui :no:
 
Als dit gaat gebeuren is het hek echt van de dam...
 
@DJ

Ach of ze nou kwaad worden om een paar cartoons of om wat doelen...maakt dat uberhaupt nog wat uit? Feit is dat het een godsdienstwaanzinnig, humorloos volk is, imo genoeg reden om te bomarderen.

Wij vinden een aantal van onze wetten zelf belachelijk, maar ja...als we niet bij machte zijn omdat te veranderen omdat onze schijnregering niet mee werkt houd het snel op.

Overgins kan ik me niet herinneren dat mijn ouders mij als kind verteld hebben dat ik beter ben dan andere mensen omdat ik niet in een god geloof.

Het heeft maanden geduurd voordat de cartoons in zo'n rel hebben kunnen ontaarden. Toen er jaren geleden een Koran vertaling door een niet-moslim werd gemaakt, waarbij het Arabisch niet dé uitgangstaal was (en de maagden werden veranderd in witte druiven), waren er verschillende landen die per direct de uitgaven van kranten waarin een recensie stond verboden.
Imo hebben de rellen een flink portie opstoken gekost.
Dik duizend doelen platgooien, met een evenredig aantal slachtoffers gaat meer impact hebben denk ik...

Dus omdat jouw ouders je iets anders wijs hebben gemaakt dan dat die kinderen daar te horen krijgen, hebben we bepaalde rechten? Juist die opvatting gaat imo regelrecht in tegende opvattingen die ons vrijheid hebben gegeven. Zeker als je de plasticiteit van het kinderlijk brein bekijkt. Dat is uitstekend geschikt om van jongs af aan verpest te worden.

Ik zie in het westen ook bepaalde denkbeelden over onderwerp 'X' waarvan ik denk dat ze ontzettend wreed en barbaars zijn. Worden voor zoete koek van generatie op generatie overgebracht, niks aant handje. Stel nu dat de situatie zich voordoet dat een (hypothetische) zoon van mij en van iemand die 'de standaardmening' over X is toebedaan allebei doodziek zijn. Er is een medicijn, maar daarvan is er maar genoeg voor één. Ik kan mijn gedachtengang rationeel onderbouwen, alwaar ik vind dat de andere overtuiging behoorlijk idioot is. Heb ik nu het recht om te zeggen dat mijn kind per definitie voorrang heeft en het andere moet sterven?
Volgens jouw beredenering is het andere kind de sjaak... Daarnaast is het afdoen met 'schijnregering' nogal zwak, als jij echt iets voor elkaar wilt krijgen, kent de Nederlandse maatschappij legio mogelijkheden. Je zult er alleen wel veel werk in moeten steken. In dat geval is luiheid het enige argument dat je aanvoert waarom iets niet gebeurd.
 
Back
Naar boven