XXL Nutrition

Houston mode : Wereldoorlog 3 komt er aan!! Ze smelten de kazen!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dan is er tenminste nog eens iets interessants op de buis :thumbup:
 
Hmm, lijkt me onwaarschijnlijk dat het nu al gebeurt, maar dat het er een keer van zal komen is niet vergezocht. Bush' ambtstermijn duurt niet meer zo heel lang...
 
Bush wil de geschiedenis in gaan als dé oorlogspresident denk ik, hij zal ook wel vrezen voor een nieuwe waarschijnlijk democratische president die helemaal niets meer zal beginnen in het Midden Oosten.

Ergens is het wel logisch dat je Iran ook aanpakt als je Irak al hebt aangepakt, het is er juist erger... Alleen natuurlijk compleet gekkenwerk na de enorme problemen in Irak om nu alweer een tweede missie te beginnen, hopen dat het bluf is.
 
Ach we gaan allemaal naar de kloten.
 
Goeie kans ook dat het gerucht een stiekeme truc is van de Amerikanen om Iran bang te maken in de hoop dat ze wat beter meewerken.
 
Nu de dames van halal nog!
 
zou de verkeerde kant op gaan met de oorlog , maar kan er niet echt mee zitten als iran plat gegooit word.
 
Tja ach, vindt dit een ver van mn bed show, enige consequentie voor mij zal zijn dat alles nog duurder wordt.
Die regio is overgins een broednest voor terrorisme gebleken dus als ze de boel verglazen met wat nukes, I wouldn't care less. Al die arme onschuldige kindertjes...worden opgevoed met haat richting het westen.
Ik heb een naar gevoel over die hele regio, en dat baseer ik dan op mailtjes van een maat van me die er net door heen gefietst is, en niet alleen maar op de media.

Ik zal eens een sterk toegetakeld en verminkt kind voor je neus houden dat het slachtoffer is van oorlogsgeweld en zien of je nog zo graag dergelijke walgelijkheid durft uitkramen.
 
geloof wel dat het kan gebeuren.bush is nog niet kla met het midden-oosten.
 
zou de verkeerde kant op gaan met de oorlog , maar kan er niet echt mee zitten als iran plat gegooit word.

Ik ga akkoord met Invorm. Dat land is een broednest voor terrorisme. Dit is het land dat de VS had moeten invallen ipv Irak. Iran is immers een veel gevaarlijker land als Irak door hun kernprogramma en hun enorm extremistische moslim houding.
Er zijn zelfs strongman atleten gearresteerd tijdens een wedstrijd omdat ze op de foto gingen met een vrouw!! Komaan zeg! :eek:
En bovendien kappen ze je handen al af als nog maar iets kleins steelt (een brood bijv)...

I say bomb them!!!

Allah o mawlana
Klaar, Iran moet gewoon een kernmacht worden zit niks anders op
En eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg

platgooien die shizzle , zien we ook nog eens wat leuks :rolleyes:

:rolleyes:,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



NagasakiVictim.gif
 
En moet ik nu gaan roepen hoe de mensen er uitzagen nadat die bommen af waren gegaan in het ov in Spanje?? Volgens mij weet jij niet over welke regio het hier gaat. Ik ben ie geval nog zo'n held die er als soldaat naar toe zou willen gaan om te vechten voor JOU vrijheid als het er op aan komt.
Jij weet denk ik niet wat voor afschuwlijk regime daar heesrt en hoe aan een wat voor dun draadje jouw vrijheden hangen.
Maar ie geval veel succes met het plaatsen van misselijkmakende foto's.
 
En moet ik nu gaan roepen hoe de mensen er uitzagen nadat die bommen af waren gegaan in het ov in Spanje?? Volgens mij weet jij niet over welke regio het hier gaat. Ik ben ie geval nog zo'n held die er als soldaat naar toe zou willen gaan om te vechten voor JOU vrijheid als het er op aan komt.
Jij weet denk ik niet wat voor afschuwlijk regime daar heesrt en hoe aan een wat voor dun draadje jouw vrijheden hangen.
Maar ie geval veel succes met het plaatsen van misselijkmakende foto's.
en wat heeft iran te maken met spanje?
 
Het geweld in Spanje kwam voort uit frustraties daar in die midden-oosten regio, en laten het ook "toevallig" lui met de zelfde geloofovertuiging zijn als daar heerst.
Ik heb niet de illusie dat als ze troepen terug gaan trekken uit het midden oosten, zij het (rijke en heidense westen) ineens gaan negeren. Islam heeft 1 doel en dat is wereld dominantie.
 
Het geweld in Spanje kwam voort uit frustraties daar in die midden-oosten regio, en laten het ook "toevallig" lui met de zelfde geloofovertuiging zijn als daar heerst.
Ik heb niet de illusie dat als ze troepen terug gaan trekken uit het midden oosten, zij het (rijke en heidense westen) ineens gaan negeren. Islam heeft 1 doel en dat is wereld dominantie.


Hoezo ? Kan je dat onderbouwen ?
 
Tja Christenen die een andere religie aanvallen, dat answering islam valt nou niet echt serieus te nemen.
 
Maakt het veel uit van welk hoek het komt, als er zwart op wit staat wat hun bedoelingen zijn ?

Kan zijn dat ze uit de context gerukt zijn , etc etc.

@Big T: Oit dat aan een moslim getoond wat zij ervan zeiden ? Ik ga ervanuit dat je de Koran niet gelezen hebt, dus hoe vertrouw je die site ?
 
Back
Naar boven