AndroidHealthClinic

Houston mode : Wereldoorlog 3 komt er aan!! Ze smelten de kazen!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maakt het veel uit van welk hoek het komt, als er zwart op wit staat wat hun bedoelingen zijn ?

Kan zijn dat ze uit de context gerukt zijn , etc etc.

@Big T: Oit dat aan een moslim getoond wat zij ervan zeiden ? Ik ga ervanuit dat je de Koran niet gelezen hebt, dus hoe vertrouw je die site ?

Natuurlijk maakt het uit, het is ook een kwestie van interpretatie. Als er 1 groep wereldheerschappij voor ogen lijkt te hebben is het de blanke mens, alleen ligt dat nergens vast. Dat er in een oud geschrift gestoorde zaken staan betekent nog niet dat iedere volger van die geschriften ook de zaken zo letterlijk neemt als ze staan opgetekend. Daarvoor hebben we de Salafisten en Wahabisten, een tumor in de moslimwereld.
 
En moet ik nu gaan roepen hoe de mensen er uitzagen nadat die bommen af waren gegaan in het ov in Spanje?? Volgens mij weet jij niet over welke regio het hier gaat. Ik ben ie geval nog zo'n held die er als soldaat naar toe zou willen gaan om te vechten voor JOU vrijheid als het er op aan komt.
Jij weet denk ik niet wat voor afschuwlijk regime daar heesrt en hoe aan een wat voor dun draadje jouw vrijheden hangen.
Maar ie geval veel succes met het plaatsen van misselijkmakende foto's.

vechten voor je vrijheid is iets volledig anders dan een atoombom op een volledige regio werpen, ik weet niet of je beseft wat voor impact dat dit heeft.
Waarom moet een hele regio een ondraaglijk lijden ondergaan voor het regime waar ze aan onderworpen worden?
 
Het geweld in Spanje kwam voort uit frustraties daar in die midden-oosten regio, en laten het ook "toevallig" lui met de zelfde geloofovertuiging zijn als daar heerst.
Ik heb niet de illusie dat als ze troepen terug gaan trekken uit het midden oosten, zij het (rijke en heidense westen) ineens gaan negeren. Islam heeft 1 doel en dat is wereld dominantie.

een verkeerde ideologie bestrijdt je niet door diegenen die deze naar voor brengt af te straffen met geweld, dat kweekt alleen nog meer haat en de romantisering van martelaarschap bij de mensen.
Denk jij dat met een bombardering van iran, dat je dan een gematigdere kijk op het Westen krijgt bij de Moslimgemeenschap? neen drijf een beest in een hoek en het zal dubbel zo hard terugbijten. Vuur bestrijdt je niet met vuur, en dat is de reden dat de wereld tegenwoordig zo ****ed up is.
 
Als ze beginnen, gelijk alles in een keer. Geen gezeik zoals in Irak en Afghanistan.
 
For the sake of argument zullen we de vraag eens puur vanuit een militair-oogpunt bekijken. The US is superieur aan alles en iedereen. In het Midden Oosten is Israel superieur, dus de coalitie US-Israel laat Iran totaal kansloos. Wie heeft Iran als bondgenoot? Syrie? Libanon? Militair gezien zijn dat dus peanuts voor the allied forces. Het word dus echt geen guerilla oorlog zoals Iran graag zou willen. Het word gewoon puur en alleen alle militaire doelwitten + de infrastructuur + alles wat ook maar een grammetje plutonium produceerd platgooien met de hypermoderne Airforce van Bush en kornuiten.

Maar dat is dus puur militair gezien. Ik hoop natuurlijk dat iedereen zich gewoon houd aan de profetische woorden van the great John Lennon: Make Love...Not War!!!
 
world-religion-map.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maakt het veel uit van welk hoek het komt, als er zwart op wit staat wat hun bedoelingen zijn ?

Kan zijn dat ze uit de context gerukt zijn , etc etc.

@Big T: Oit dat aan een moslim getoond wat zij ervan zeiden ? Ik ga ervanuit dat je de Koran niet gelezen hebt, dus hoe vertrouw je die site ?
Ga er maar vanuit dat ik de Koran wel gelezen heb ;) En je moet die site helemaal niet vertrouwen, al wat je moet doen is veel lezen en veel meningen horen.
 
Inderdaad Big T, 100% gelijk!
 
Welke kleuter heeft die kaart in elkaar gekribbelt? :D

In heel de VS geen moslim te zien, rest van de wereld voor het gemak maar geel gekleurd, alsof iedereen daar christen is.
 
idd echt een k*tmap :roflol:, zelfs indien je met de meerderheid zou werken dan zouden Belgie, Nederland, Engeland en Frankrijk seculiere landen moeten zijn (en mlsschn ook scandinavie).

BTW sinds wanneer is Japan een christelijk land (buiten een kleine minderheid)?
 
Heel Amerika is natuurlijk wel Christen. Denk dat ze uitgaan van de leidende godsdienst per land, dan klopt het wel redelijk. Japan is Taoistisch, verkeerde kleur dus.
 
Ik zocht ook naar bvb het groene stipje borgerhout :p
 
idd echt een k*tmap :roflol:, zelfs indien je met de meerderheid zou werken dan zouden Belgie, Nederland, Engeland en Frankrijk seculiere landen moeten zijn (en mlsschn ook scandinavie).

BTW sinds wanneer is Japan een christelijk land (buiten een kleine minderheid)?

in Zweden verklaart zo'n 80% van de mensen atheïstisch te zijn naar wat ik er van weet. Volgens mij is Scandinavië redelijk klaar voor de verdoemenis.
 
Heel Amerika is natuurlijk wel Christen. Denk dat ze uitgaan van de leidende godsdienst per land, dan klopt het wel redelijk. Japan is Taoistisch, verkeerde kleur dus.
Dit laat iets heel anders zien: Major Religions Ranked by Size

Islam maar 12% achter op christendom, terwijl op die map bijna heel de wereld geel gekleurd is. Met leidend ben je dus niet veel, gezien er in die landen nog steeds een grote mengeling is (ook de VS dus).
 

Ik zou niet direct zeggen dat dat nu HET doel is. Maar gezien de manier waarop bepaalde geloven zich manifesteren lijkt het me heel goed mogelijk dat een dergelijk beeld een boventoon kan gaan voeren. En op sommige plaatsen al zeer hard doet.
Ook religies zijn imo onderhevig aan evolutie waarin een zeer agressieve houding erg gunstig kan zijn t.o.v. de omgeving en zich dus makkelijk voortplant. Ook al zijn de ideeën van de zotte, dat heeft de mensheid er nog nooit van weerhouden om de meest verachtelijke dingen te doen.
Het is de taak van niet-fundamentalistische gelovigen om te zorgen dat het niet de spuigaten uitloopt imo. Niet omdat ze er het beste in zijn of zo, maar omdat ze de enige zijn die het kunnen. De profetieën zitten zo in elkaar dat negatieve invloed van buitenaf héél makkelijk als een bevestiging te zien.

Er staat letterlijk in de bijbel dat jezus een onzinnig idee verkondigd en men gebruikt het écht als een legitiem excuus voor paradoxen in de bijbel... Religies zijn in hun ergste vorm bijzonder geslepen methoden om mensen in monsters te veranderen, in de volste overtuiging dat ze iets goeds doen, hoe onkritischer de groep, hoe makkelijker het gaat. Hedendaagse religie is jammergenoeg totaal kritiekloos in de eigen gelederen. Maar goed, dan zou het licht natuurlijk ook wel erg snel uitgaan voor de kinderverkrachter mohammed, de massa moordende elohim, een tot moord aanprekende jezus en een heilige geest die wel de arrogantste van het hele zooitje is
 
het westen is toch superieur.... dat zeggen de hoeren van halal tenminste :D

en nu we toch bezig zijn, wat denken al die ridders te paard wel niet :D
 
Hoezo ? Kan je dat onderbouwen ?

Laat je niet hersenspoelen door dat sooort propaganda
Ik zie ook liever een complete moslimwereld, maar ervoor strijden is een stap te ver
 
Laat je niet hersenspoelen door dat sooort propaganda
Ik zie ook liever een complete moslimwereld, maar ervoor strijden is een stap te ver

waarom ? mogen er geen andere mensen op de wereld leven?wat is dit voor een onzin.ik denk ook wel dat ze ervoor willen strijden.een complete moslimswereld zou van de wereld een hell maken.:D
 
Back
Naar boven