Fitness Seller

Contest Log How hard? Harder than last time! Bring the Asstion

Bezoekers in dit topic

Squat je lowbar of highbar? Ik was ook altijd aan het prutsen met squats en sinds dat ik lowbar ben gaan squatten gaat het allemaal een stuk beter (techniek en progressie).
wut,
low bar is toch meer stress op onderrug of sla ik de bal (weer) fout?
 
Squat je lowbar of highbar? Ik was ook altijd aan het prutsen met squats en sinds dat ik lowbar ben gaan squatten gaat het allemaal een stuk beter (techniek en progressie).

High bar idd. Kan ik ook nog proberen inderdaad. Anders front squats, die voelen imo nog beter aan.

wut,
low bar is toch meer stress op onderrug of sla ik de bal (weer) fout?

Als je het fout doet wel idd, maar je staat voorover gebogen, dat uiteindelijk de lading meer op de heup zet.
 
Rustige training. Gelieve Corona altijd aanwezig zodat ik zo kan trainen in een lege gym.

372.jpg


Barbell Deadlift

Set 1 : 130x6
Set 2 : 130x6

528.jpg


Leg Press

Set 1 : 150x10
Set 2 : 150x10
Set 3 : 150x10
Set 4 : 150x10
Set 5 : 150x10

124.jpg


Dumbbell Incline Bench Press

Set 1 : 26x10
Set 2 : 26x10
Set 3 : 26x10

84.jpg


Cable Seated Row Unilateral

Set 1 : 64x10
Set 2 : 64x10
Set 3 : 64x10
VPR

76.jpg


Cable Lateral Raise

Set 1 : 11.5x10
Set 2 : 11.5x10
Set 3 : 11.5x10

44.jpg


Barbell Power Shrug

Set 1 : 120x8
Set 2 : 120x8
Set 3 : 120x8
VPR
Veel bekijks natuurlijk met zo'n oefening, maar mijn traps zijn echt on fire hierna plus doms for days.

1.png


Straight-Arm Pulldown

Set 1 : 32x14
Set 2 : 32x14
Set 3 : 32x14
VPR

3496.jpg


Cable Rope Face Pull

Set 1 : 45x14
Set 2 : 45x14
Set 3 : 45x14
VPR

424.jpg


Dumbbell Incline Curl

Set 1 : 14x10
Set 2 : 14x9
Set 3 : 14x8
VPR
892.jpg


DB Incline Skullcrusher

Set 1 : 16x8
Set 2 : 16x7
Set 3 : 16x7
VPR
 
Net terug van calisthenics parkje. Best gezellig en leuk met mooi weer.

Pullups zo circa 40 reps
Dips circa 40 reps
Pistol squats 2x14 en 1x12 per been

Beetje inverted rows

Home gym aangeschaft. Komt als het goed is vrijdag allemaal binnen:

Power Rack
Oly bar + 125kg aan schijven
Verstelbaar bankje
2 rubbermatten om te kunnen deadliften

Ben benieuwd. Zin om thuis te trainen iig.

Eten beetje op onderhoud.
 
Net terug van calisthenics parkje. Best gezellig en leuk met mooi weer.

Pullups zo circa 40 reps
Dips circa 40 reps
Pistol squats 2x14 en 1x12 per been

Beetje inverted rows

Home gym aangeschaft. Komt als het goed is vrijdag allemaal binnen:

Power Rack
Oly bar + 125kg aan schijven
Verstelbaar bankje
2 rubbermatten om te kunnen deadliften

Ben benieuwd. Zin om thuis te trainen iig.

Eten beetje op onderhoud.
Dat is knap!
 
Thanks.
Bij elkaar opgeteld zeker wel 6 sets denk ik hoor. Zo knap is het niet haha. Eerste set lukte er 10, daarna minder.
Kan geen schouders trainen :( handstand pushups lukken mij nog niet. Kon eventueel nog russian curls doen voor hammies maar niet aan gedacht.
 
Toen ik las bijna geen feestjes heb ik bijna weggeklikt, maar goed toch in
 
Net terug van calisthenics parkje. Best gezellig en leuk met mooi weer.

Pullups zo circa 40 reps
Dips circa 40 reps
Pistol squats 2x14 en 1x12 per been

Beetje inverted rows

Home gym aangeschaft. Komt als het goed is vrijdag allemaal binnen:

Power Rack
Oly bar + 125kg aan schijven
Verstelbaar bankje
2 rubbermatten om te kunnen deadliften

Ben benieuwd. Zin om thuis te trainen iig.

Eten beetje op onderhoud.
Is je homegym beschikbaar voor forumleden? :rolleyes:
 
Toen ik las bijna geen feestjes heb ik bijna weggeklikt, maar goed toch in

Alsof we een keus hebben dit jaar :roflol:

Is je homegym beschikbaar voor forumleden? :rolleyes:

tenor.gif


Nog geen verzending tot nu toe. Zal wel volgende week worden. Zowel van Fitness Seller als bij Gorilla besteld. Beide Duitse producten, hopelijk geen geklooi ivm instorten van de Duitse economie. :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nou verzending is onderweg en zou morgen binnen moeten komen, iig 1/3 van GS.

Onze sponsor is inmiddels nog steeds niet aan mijn bestelling toegekomen. Ik gok dat ik een deze dagen een mailtje krijg met dat de stang en gewichten op zijn en ik dus lekker een maandje moet wachten. :roflol:

Doe af en toe beetje high rep to failure push ups, dips en pull ups. Verder niks geks. Hoop dat alles snel binnen is. Heb het niet zo op bodyweight.
 
OT: 2/3 van de verzending ligt in België - Melle. Oh shit als dat maar langs te grens komt dan

EDIT: Oh Melle in Duitsland. gg.
 
Hallo. Even weggeweest. Home gym is inmiddels compleet sinds afgelopen woensdag. Afijn. Met mijn huidige home gym kan ik de meeste compounds wel doen, daarnaast vul ik mijn sporttas met gewichten om side raises te doen. Het enige waar ik van baal, is dat ik geen face pulls kan doen, maarja first world problems.

Doel is om wel ff eerder te gaan cutten, het plan wordt nu mei ipv juni. Voel me dik en totaal nul definitie naar mijn gevoel. Ben al zo'n 7 jaar op het huidige vet % aan het trainen, dus ben wel benieuwd hoe het daadwerkelijk voelt om droog te staan.


Deze maand dus nog een beetje gainen, daarna kcal aantal omlaag naar 2800. Planning nu, omdat ik mijn schema ook weer om moet gooien, is 4x per week full body met op de rust dagen wat volume voor onderarmen en nek.

Ik pak het stronglifts template een beetje met hoger volume +rep goal systeem aangezien er niet echt een deftig schema is barbell only. Dus zelf beetje in elkaar geflanst schema.
Geen deadlifts meer ivm dat ik op zolder train. Heb nu ook maar 100kg tot beschikking, dus kan op het moment niet veel mbt deadlifts.

Schema
Dag 1 A1:
Squat 3x10, Flat Bench 3x10, Pendlay Row 3x10, Sporttas side raises 3x10, Barbell Curl 3x12, Skullcrusher 3x12

Dag 2 Nek/Voorarm: Neck Curl + Extension 3x15-20, Wrist Roller 3x4x voorkant + achterkant

Dag 3 B1: Front Squat 3x8, OHP 2x10, RDL 5x10, Weighted Chin-Ups 3x8, Hanging Leg Raises 3xfailure

Dag 4 Nek/Voorarm: Neck Curl/Extension 3x15-20, Wrist Roller 3x4x voorkant + achterkant

Dag 5 A2: Squat 3x10, Incline Bench 3x12, Barbell Row 3x12, Sporttas side raises 3x10, Barbell Curl 3x12, Skullcrusher 3x12

Dag 6 Nek/Voorarm: Neck Curl + Extension 3x15-20, Wrist Roller 3x4x voorkant + achterkant

Dag 7 B2: Front Squat 3x8, OHP 2x10, RDL 5x10, Weighted Chin-Ups 3x8, Hanging Leg Raises 3xfailure


Vrijdag:
Front Squat - 3x8x60kg

OHP - 2x7x50kg (last van linkerhand :S)

Incline Bonks - 3x12x50kg

RDL - 3x10x90kg

Weighted Chin-Ups - 3x7xBW+5kg



Gister dus:
SQ - 3x10x70kg

Flat Bench -1x8/1x7/1x7x65kg

Barbell Row - 3x12x60kg

Sporttas Side Raises - 3x10x11,25kg excl gewicht tas.

Barbell Curl - 3x12x25kg

Skullcrusher - 3x12x25kg




Edit: Gewicht nog op 79,5.
 
Laatst bewerkt:
Pics van homegym? :)
 
Deze week begonnen met cutten op 80,5kg. Langzaam al wat vocht kwijt aangezien 79,3 vanmorgen, in de spiegel ook te zien. Meer aders / meer definitie. Niet zoveel zin en tijd om constant te loggen btw dus hou soms even korte updates.

Cutten om te beginnen op 2800kcal, plus minus 200g protein.

Voel me prima, leven is niet veel anders dan voor corona. Kan alles doen.. werken, trainen, eten, stukjes wandelen, gamen etc. Af en toe komen wat vrienden langs om samen te trainen, doe elke week shuttle run test bij dezelfde maat die elke week bij mij komt. Hij werkt bij een school dus kan in zo'n gymzaal terecht. Best leuk. Gister trap 7 gehaald, ondanks mijn rokerslongen en nul cardiovasculaire training. Kon nog wel tot trap 8, maar had geen zin in dat rare gevoel in je keel als je cardiovasculair helemaal bekaf bent. Volgende week trap 8.

Laatste tijd veel M&B2:Bannerlord aan het spelen en Vikings aan het kijken in m'n vrije tijd.

Recente lifts:
SQ 5x5x85kg
FSQ 3x6x70kg
Incline BP 3x10x65kg
BP 3x5x70kg
OHP 2x5x60kg
Pendlay Row 5x5x72,5kg
Weighted Chinups 3x6xBW+10kg
Barbell Curl 3x6x40kg
 
In!

Ik zie concurrentie; leeftijdsgenoot, full body training en rond hetzelfde gewicht!
 
Back
Naar boven