XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

19/5/2020 - week 10, dag 1 (corona)
Banded + mini band S glute bridge 2 sec paused

1x30-30-27

Kneeling ab rollouts
1x40 (PR)
1x35-31 (VPR)
Vorige keer 38-29-24 reps.

Mini band side step (1 min rust)
1x23 per kant (M)
1x12 per kant (L)
1x27 per kant (M)
1x18 per kant (L)

Dead bug 2 sec paused
1x15 (PR)
1x12-10

Banded rear delts
2x20 per kant
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook bij bepaalde schouder stretches. Zou nou wel eens van een profi willen horen of je voorzichtig moet zijn, of juist proberen de ROM te vergroten.....

Goed bezig :thumb:
Ik heb dat vroeger wel eens gevraagd, maar ik kreeg daar nooit een duidelijk antwoord op. In mijn geval is er ook degelijk iets mis:p Mijn schouder is juist wat "laks", waardoor ik iets teveel ROM heb in sommige positief. Maar goed, waarschijnlijk heb ik ook links een ligament scheur :emo:
 
Merk je met al die ab rollout nu ook dat je abs dikker worden? Wel lekker bezig nog steeds!:)
 
Ik heb dat vroeger wel eens gevraagd, maar ik kreeg daar nooit een duidelijk antwoord op. In mijn geval is er ook degelijk iets mis:p Mijn schouder is juist wat "laks", waardoor ik iets teveel ROM heb in sommige positief. Maar goed, waarschijnlijk heb ik ook links een ligament scheur :emo:
Wat naar dat je links waarschijnlijk ook een scheur hebt :(
Kloteschouders...

Merk je met al die ab rollout nu ook dat je abs dikker worden? Wel lekker bezig nog steeds!:)
Ja, vooral serratus en bovenste deel van de abs lijken op het moment goed vooruit te gaan daarin :)
 
Ma eikes!!!!!! 2 Dagen aan een stuk al cardio
 
Ik heb dat vroeger wel eens gevraagd, maar ik kreeg daar nooit een duidelijk antwoord op. In mijn geval is er ook degelijk iets mis:p Mijn schouder is juist wat "laks", waardoor ik iets teveel ROM heb in sommige positief. Maar goed, waarschijnlijk heb ik ook links een ligament scheur :emo:
Dat is ook niet goed. Die scheur is dat van pas, of moet je daar al langer mee dealen?
Kloteschouders...
Zeg dat :(
Maar als je ziet hoe het ontworpen is, met een heel ondiepe kom waar de de arm een beetje lafjes tegenaan hangt, alleen met bandjes vastgehouden is het ook geen wonder. Wel mooi beweeglijk allemaal.... :)
 
Dat is ook niet goed. Die scheur is dat van pas, of moet je daar al langer mee dealen?

Zeg dat :(
Maar als je ziet hoe het ontworpen is, met een heel ondiepe kom waar de de arm een beetje lafjes tegenaan hangt, alleen met bandjes vastgehouden is het ook geen wonder. Wel mooi beweeglijk allemaal.... :)
Positief=posities

Nou ze hebben het vermoeden dat het een scheur is, omdat ik dat rechts ook had (daar ben ik al aan geopereerd). Alles lijkt wel die richting op te wijzen.
 
Wat naar dat je links waarschijnlijk ook een scheur hebt :(
Kloteschouders...


Ja, vooral serratus en bovenste deel van de abs lijken op het moment goed vooruit te gaan daarin :)
Yup zo krijg ik nooit fatsoenlijke schouders 🙈 hehe

Al denk ik wel dat er wat winst valt te behalen door wat meer op mmc te richten.. lekker bro-ish:cool:

Ik merk dat ik qua core ook heel erg vooruit ging door de combinatie van wheelrollouts en knee raises. Ik zie nu ik geen abs mag trainen (of in ieder geval zeer beperkt) ook wel een groot verschil. Al helpt het zware liften ook wel mee qua core. Ik denk dat jij daar zeker profijt van gaat hebben zodra je weer zwaar kan tillen:)
 
Yup zo krijg ik nooit fatsoenlijke schouders 🙈 hehe

Al denk ik wel dat er wat winst valt te behalen door wat meer op mmc te richten.. lekker bro-ish:cool:

Ik merk dat ik qua core ook heel erg vooruit ging door de combinatie van wheelrollouts en knee raises. Ik zie nu ik geen abs mag trainen (of in ieder geval zeer beperkt) ook wel een groot verschil. Al helpt het zware liften ook wel mee qua core. Ik denk dat jij daar zeker profijt van gaat hebben zodra je weer zwaar kan tillen:)

Ik vind mmc zeker z'n waarde hebben!

Zware liften helpt sowieso mee. Goede brace lukt je ook beter met een stevige core en stevige core train je deels met zware lifts.
Ben benieuwd hoeveel profijt ik ervan ga hebben :)
Zeker met de dead bugs en het eenmaal kunnen van een staande ab rollout denk ik.
 
25/5/2020 - week 11, dag 1 (corona)
Standing ab rollouts

1x3 onvolledige rom
3x5 negatieven

Mini band quadrupped unilateral kickback
1x12 (S)
1x20-20-20 (M)

Banded side bend
1x30-30-30

Mini band seated hip abduction
3 rounds: 20 M + 10 L (no rest)

De motivatie is ver te zoeken voor het thuis trainen, zeker nu ik weet dat aardig wat mensen op een manier weer kunnen trainen met barbells en ander materiaal.
Was alweer 6 dagen geleden sinds m'n laatste training.

Nu zag ik vandaag dat de sportschool waar ik normaal train sinds vanmorgen buiten alles aan het prepareren is! Verder weet ik weet nog niks concreets over het buiten trainen.
Ik ga gewoon door met wat abs+glutes en hoop dan snel wat te kunnen doen hier buiten, al is het 1x of 2x per week. En als ik zin heb nog wat thuis met dumbbells als het een tijdje duurt.
 
25/5/2020 - week 11, dag 1 (corona)
Standing ab rollouts

1x3 onvolledige rom
3x5 negatieven

Mini band quadrupped unilateral kickback
1x12 (S)
1x20-20-20 (M)

Banded side bend
1x30-30-30

Mini band seated hip abduction
3 rounds: 20 M + 10 L (no rest)

De motivatie is ver te zoeken voor het thuis trainen, zeker nu ik weet dat aardig wat mensen op een manier weer kunnen trainen met barbells en ander materiaal.
Was alweer 6 dagen geleden sinds m'n laatste training.

Nu zag ik vandaag dat de sportschool waar ik normaal train sinds vanmorgen buiten alles aan het prepareren is! Verder weet ik weet nog niks concreets over het buiten trainen.
Ik ga gewoon door met wat abs+glutes en hoop dan snel wat te kunnen doen hier buiten, al is het 1x of 2x per week. En als ik zin heb nog wat thuis met dumbbells als het een tijdje duurt.
Ga voor je duimen! Wel goed dat je vandaag toch getraind hebt :flexbiceps:
 
Nu zag ik vandaag dat de sportschool waar ik normaal train sinds vanmorgen buiten alles aan het prepareren is! Verder weet ik weet nog niks concreets over het buiten trainen.
Ik hoop dat je snel weer kan.
Met dit mooie weer hoef je alleen wat rubber tegels op de parkeerplaats te gooien en klaar voor DL. Dan laat je nog een of ander gekkie de hele zooi naar buiten (vroeg) of naar binnen (laat) farmwalken en dan heeft die ook een leuke training :D
 
30/5/2020 - week 11, dag 2 (corona)
Banded + mini band S glute bridge 2 sec paused

1x30-28-30

Kneeling ab rollouts
1x42 (PR)
Lange pauze want moest de was doen.
1x38
Hier de mini band side step gedaan.
1x22
Linker elleboog voelde klein beetje naar dus hierbij gelaten.

Mini band side step (1 min rust)
1x35 per kant (M)
1x18 per kant (L)
1x32 per kant (M)
1x23 per kant (L)

Banded pull apart
3x20
 
Hoop het ook voor je! Weet je inmiddels al wat meer?
 
Hoe hou je t vol :emo:
Afgelopen wrken vrij weinig gedaan :(
Hoop het ook voor je! Weet je inmiddels al wat meer?
Jazeker, zie hieronder!

---

Sinds vandaag kan ik dus buiten sporten op m'n campus 😍
Zie hieronder de eerste training.
Vanaf morgen heb ik een schemaatje. Voor hoelang ik dit ga volgen & of het allemaal uitkomt kijk ik even aan.

1/6/2020 - cardio
10.1 km gewandeld (werkdag)

1/6/2020 - week 1, dag 1 (random)
Conventional deadlift

1x8 60 kg
1x6 80 kg
1x8 90 kg straps
1x8 90 kg straps
Toen ging ik sterretjes zien en veranderde m'n gehoor.
Verkeerde in katabole staat; gisteren alcohol en weinig eten & had nog niks gegeten (training was om 12:00 uur).

Incline dumbbell press
1x12 8 kg
1x8 12 kg
1x10 16 kg
1x10 16 kg
1x10 16 kg

Dumbbell bicep curl
1x12-10-8 8 kg

Was wel blij dat de bewegingen niet erg onwennig voelde, vooral dus bij deadlifts.

---

Schema
Besloten om te gaan voor een UB/LB split (wat ik zelfs nog nooit gedaan heb) om zo spiergroepen wat langer te kunnen laten rusten.
Redelijk hoog in reps om te kunnen wennen en daarna waarschijnlijk ook omdat ik dan niet teveel opwarmsets hoef te doen om te rampen.
Deadlifts conventioneel zwaar en sumo reps maken, zoals ik voor corona al gepland had staan.
Wel pittig want moet met deadlifts de bar erg langzaam laten zakken ivm geluid.
Trainingstijd per sessie is 45 min.

UPPER A
BP paused 3x10
Lat pulldown 3x8 ss incline dumbbell bench press 3x10
Bent over row 3x8 ss dumbbell lateral raise 3x15

LOWER A
Squat 3x5
Sumo DL 3x7
Unilateral leg curl 3x12

UPPER B
BP paused 3x7
Chest supported row 3x10 ss incline BP 3x8
Small grip lat pulldown 3x8 ss seated dumbbell shoulder press 3x10

LOWER B
Squat 3x7
Conventional DL 2x4
Unilateral leg extension 3x12

Wil nog steeds m'n abs- en glutesisolatie aanhouden, alleen 2xpw is misschien wat te enthousiast. Tenzij ik het direct na een bovenstaande workout doe.
Even kijken hoe dat in de praktijk zal gaan.

🍑🍕
 
Laatst bewerkt:
Snap die gebrekkige motivatie wel. De lol is er voor mij zo langzamerhand ook wel af. Ik wil gewoon weer squatten en deadliften :(
 
Back
Naar boven