AndroidHealthClinic

How to keep an idiot busy! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pffffffff, ik geef het op......
Ik heb nu 510 reps geteld en is nog niet moe...
 
Ja, sterke meneer.
Trouwens, heel gek, maar zijn benen bewegen ook bij elke herhaling op dezelfde manier.
 
z4GKfLc5_fixxHR0r5vj5-Ji-RIi_bEr.gif


hmmm.. hoeveel zou deze er kunnen denk je...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by NewbieNeo
E9wfg1mdWfbX2-Koykca2z4kgWgsDf5R.gif


hmmm.. hoeveel zou deze er kunnen denk je...

Wat bedoel je eigenlijk met je signature? Hoe slaag je erin om zoiets idioots te verzinnen? ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
champignons geoffke...
 
Originally posted by Geoffke


Wat bedoel je eigenlijk met je signature? Hoe slaag je erin om zoiets idioots te verzinnen? ???
Laat je nadenken die sig, eigenlijk wel mooi :)
 
Originally posted by Geoffke


Wat bedoel je eigenlijk met je signature? Hoe slaag je erin om zoiets idioots te verzinnen? ???

stond in de Volkskrant waarin een Ethiopier werd geinterviewd over Kerstmis...

denk daar maar es over na...
 
Originally posted by NewbieNeo


stond in de Volkskrant waarin een Ethiopier werd geinterviewd over Kerstmis...

denk daar maar es over na...

'k vind het toch erg vreemd om zoiets als signature te gebruiken...

Ps: newbie, die champies zijn niet goed voor je hersenen hoor. ;)
 
Originally posted by admin

Laat je nadenken die sig, eigenlijk wel mooi :)

Ja, inderdaad. Dat kan bij jou niet echt he! Dan heb je al je tijd nodig om de sig te lezen... ;)
 
Het valt nog mee...laatste tijd zie ik sigs die echt pagina's vullen :/
 
Gooien jullie dan eten weg????
Ik ben wel Europeaan, maar eten weggooien vind ik nu ook wel een beetje TE...
 
Iedereen gooit eten weg...denk aan wat in je bord soms blijft liggen, of wat je van je groenten en vlees afsnijd etc. er gaat bij de meeste mensen veel verloren...die mensen zonder eten zouden van al die overschotjes uit het Westen jaren kunnen leven.
 
Het is hier toch ook wel de gewoonte hetgeen je op je bord schept op te eten, he...
En hetgeen je van groenten en vlees afsnijd is afval... Ok je kunt dat opeten als je wil, maar...
 
Toen ik eens zag wat men hier weggooit in supermarkten en ziekenhuizen en restaurants keek ik even verbaasd als Teshoma Abera trouwens...
 
Maar wat? Calorieën zijn callorieën, mensen gaan elke dood door gebrek aan die callorieën punt uit.
 
Originally posted by Olimantado
Toen ik eens zag wat men hier weggooit in supermarkten en ziekenhuizen en restaurants keek ik even verbaasd als Teshoma Abera trouwens...
Precies, dat vormt uiteraard ook een groter aandeel van deze vorm van verspilling.
 
Dat je aan het muggeziften bent... :-)
 
Originally posted by Olimantado
Dat je aan het muggeziften bent... :-)
Nee dat is geen muggeziften die duizenden tonnen voedsel die elke dag verloren gaan terwijl er aan de andeer kant v/d wereld honderden mensen dood gaan aan gebrek hieraan.

Remember vele kleine beetjes maken 1 heel groot.
 
Back
Naar boven