MuscleMeat

how to post images from free hosting services !!!

Bezoekers in dit topic

silly sire

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
12
Waardering
0
zoals jullie wel gemerkt heben staan een hoop sites geen hotlinks meer toe..maw als je een plaatje probeert te laten zien van de desbetreffende site wordt deze niet weergegeven maar verschijnt er een kruisje of een don not hotlink logo...

maar das is een leuk truukje voor!

let op...

As you all probably know, most free internet providers no longer provide remote picture linking.

Well now you can link from all of them!

Just put [Link niet meer beschikbaar] in front of your existing url to make it work.

For example, if I want to post the picture http://www.geocities.com/doord/Images/Logo.jpg , I would put [Link niet meer beschikbaar]

and when you use an IMG tag, it will work perfectly. Go ahead and test it out.
*A Moderator should stickify this for future reference to image posters*

werkt praktisch altijd!
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

het werkt... :(, maar daar vind ik wel weer wat op :D
 
Hoe werkt dit precies? En steelt dit dan terug bandbreedte van de site waarvan je hotlinkt of enkel van die free anonymizer site?
 
De url [Link niet meer beschikbaar] is niets meer dan een proxy, die een copy van de gevraagde pagina opvraagt en retourneert.
Waarschijnlijk wordt de url voordat die wordt opvraagd eerst geencrpyt, zodat een blokkade op [Link niet meer beschikbaar] niet zal werken.
Hoe het met de bandbreedte zit, durf ik niet met zekerheid te zeggen.
 
dit is niet van invloed op de bandbreedte van dit board. Het request wordt namelijk niet aan deze server gegeven maar aan die van anonymizer.com.
 
Originally posted by ErEf
dit is niet van invloed op de bandbreedte van dit board. Het request wordt namelijk niet aan deze server gegeven maar aan die van anonymizer.com.
Dat wilde ik weten, tnx ErEf
 
Back
Naar boven