XXL Nutrition

how to Test E (homebrew)

Bezoekers in dit topic

Hallo mensen

er zijn al enkele how to's te vinden hier op het forum van hoe je zelf je injectables maakt maar reden dat ik dit schrijf is om aan te tonen dat het toch allemaal wat makkelijker is allemaal en om mijn ervaringen met jullie te delen

ik ben begonnen door al mijn spullen bij elkaar te gaan verzamelen
in plaats van een vial heb ik een bekerglas gepakt deze gewassen in de vaatwasser en gereinigd met alcohol en vervolgens nog even in de oven op 160 graden
mijn gedachte was beter gewoon alles zo steriel mogelijk houden
wat spuiten erbij en filters en olie en naalden en uiteraard het poeder en nog wat andere benodigheden en ik had het volgende bij elkaar gescharrelt

1. olie
2. test e poeder 5 gram
3. bekerglas om in te mengen
4. alcohol 96% voor filter ( niet nodig als je verpakte koopt )
5. fles schoonmaak alcohol om het allemaal net even wat sterieler te maken
6. smalle 1 ml spuit voor de ba en bb
7. 20 ml spuit voor opzuigen van de volledige oplossing ( liefst luer lock )
8. 10 ml spuit voor opzuigen van de toe te voegen olie
9. lange naald om laatste beetje olie op te zuigen uit bekerglas
10. filter 0.45 liefst steriel verpakt
11. 2 vials van 10 ml
12. 2 spuiten van 0.9 X 40 voor injecteren en ontluchten


foto1.jpg


vervolgens ben ik begonnen met het mixen. mijn 5 gram was al afgemeten dus kon dit gewoon in het bekerglas gooien. ( ik heb een precisie weegschaal besteld op dealextreme voor het afwegen en kost echt niets ) vervolgens heb ik een klein spuitje gebruikt ( dunne smalle van 1 ml ) om de 1 ml ba op te zuigen en dit bij het poeder te doen. zelfde type spuitje heb ik ook gebruikt om 3 ml bb bij men poeder te krijgen. vervolgens heb ik 11 ml olie erbij gedaan en had ik een troebel goedje verkregen. hier heb ik helaas geen foto's van.

daarna ben ik stapgewijs mijn prutje op gaan warmen in de magnetron met stappen van 10 seconden. na de 1ste 10 seconden in de magnetron en wat schudden gebeurde er nog niet echt veel er was al wel wat meer opgelost. 2de keer in de magnetron ging het al beter en werd al wat helderder na wat schudden met het bekerglas. 3de keer in de magnetron en merkte dat het al aardig warm begon te worden toen ik mijn hand aan de onderhand van het bekerglas had. na wat schudden had ik een mooie heldere vloeistof

foto2.jpg

foto3.jpg


toen ben ik verder gegaan met het preppen van mijn vials en filter en naalden
ik had 2 gesealde steriele vials hier heb ik 1 naald van 0.9 X 40 in gestopt voor ontluchting en 1 naald van 0.9 X 40 met hierop een 0.45 filter voor het injecteren in de vial. overigens voor het ontluchten is het belangrijk dat de naald die je gebruikt niet uiteindelijk na een hoeveelheid mililiters in de vloeistof komt anders ga je door de overdruk geen lucht maar olie eruit persen

foto4.jpg


toen heb ik alles opgezogen in een 20 ml spuit en ben ik begonnen met het injecteren in de vial. het viel me heel erg mee moet ik zeggen ik dacht dat het echt een stuk langzamer zou gaan. ik heb overigens gebruik gemaakt van een spuit met luer lock om te voorkomen dat men spuit van de filter afschiet en ik alles onder baggerde met olie

foto5.jpg


enkele minuutjes later en nog wat extra olie in men spuit gedaan om het resterende olie in men filter in de vial te krijgen was dit het resultaat

foto6.jpg


ook al heb ik gebruikt gemaakt van een filter heb ik toch de oven aangeslingerd en deze op 130 graden gezet en vervolgens mij flesjes erin gedaan om te zorgen dat echt alles de pijp uit is ( ook de sporen )

foto7.jpg


daarna heb ik de flesjes nog even bij de ijsjes gezet om het snel af te koelen zoals staat beschreven in de tut op dit forum

foto8.jpg


zal waarschijnlijk nog wel het 1 en ander aanpassen en misschien informatie toevoegen
maar so far this is it :D
 
Laatst bewerkt:
maar welke alcohol heb je dan gebruikt.
Ik doe het nu met benzyl alcohol.
Of laat ik zeggen welke andere sorten alcohol kan je dan nog meer gebruiken.
 
maar welke alcohol heb je dan gebruikt.
Ik doe het nu met benzyl alcohol.
Of laat ik zeggen welke andere sorten alcohol kan je dan nog meer gebruiken.

zoals ik ook in men eerste post vermeld heb
heb ik ba en bb gebruikt

# BA: Benzyl alcohol – Dit is het hoofdsolvent of oplosser van je hormoon verder zorgt dit ook voor het steriel houden van je oplossing. Dit heb je altijd nodig en kan je krijgen in de apotheek. (die gaat je wel eens raar bekijken en stelt ie vragen vertel hem dan dat je dat gebruikt om een parfum te maken voor een project waar je mee bezig bent)
# BB: Benzyl Benzoate – dit is een medesolvent. Dit wil zeggen, dit zorgt voor minder pijnlijke injecties en makkelijkere bereiding van moeilijk oplosbare hormonen. Wanneer je injecteert gaat al heel snel de benzyl alcohol verdwijnen in je weefsels waardoor het hormoon terug kristalliseert=pijn! De BB gaat dit tegen maar is dus niet steeds noodzakelijk.

wat je nog meer zou kunnen gebruiken
geen id :p
 
Je kunt eventueel de helft van de olie vervangen door EO, werkt super.
 
Onzin om Oleaat in een superstabiel middel als Test enanthate toe te passen, Oleaat is dan qua kosten alleen geschikt als je er een 400+mg per ml van maakt,DAN PAS zou ik daarvoor kiezen,niet om het geheel beetje te verdunnen.
 
Dat "beetje verdunnen" kan anders een heel stuk prettiger injecteren, en is een toevoeging aan elke injectable. Ik ben het met je eens dat EO wat duurder is, maar dit is een homebrew topic, hoe cheap wil je het hebben?
 
Weet niet of je wel eens een saftydata sheet over EO of Guia gezien hebt.....zal dat spul alleen voor korte esters toepassen,niet als je 250mg test enanthaatje wilt zetten.

Eo is eigenlijk een solvent,50:50 toepassing gaat goed,maar ben geen voorstander om dit standaard in ieder jip en janneke middel te proppen. Sterk terug kristaliserende middelen zoals MT,Trenace,Test prop,is te doen,maar als je een goede olie hebt,dus geen cooton,maar grape,heb je geen centje last. Ook kan je makkelijk allergische reakties en ZEER pijnlijke injects krijgen,terwijl je dit middel juist toevoegd om pijn tegen te gaan.
 
Ik ben het wel grootendeels met je eens. Maar niet iedereen krijgt zo'n allergische reactie. Dan is er natuurlijk weer wel wat voor te zeggen, om het niet onnodig toe te voegen zoals bij teste.. Maar bij ace en prop heeft het een flinke meerwaarde.

Jaren terug werd het al gebruikt door labs voor winny op oliebasis.. gek dat het nu ineens 'nieuw' is..
 
Niet helemaal nieuw kerel,...wel makkelijker aan te komen.
 
alcohol

Ik ben begonnen met de sticky's voor een kuur te lezen maar nu kwam ik in deze how to tegen dat je wilt gaan desinfecteren met 96% alcohol. Dit is een zware misvatting. Alcohol werkt alleen goed als een 70% verdunning.

Waarom? Sommige bacteriën sluiten hun membraam onmiddelijk als ze een hoger alcohol percentage "ruiken" dus je spul is niet goed gedesinfecteerd.
 
Ik ben begonnen met de sticky's voor een kuur te lezen maar nu kwam ik in deze how to tegen dat je wilt gaan desinfecteren met 96% alcohol. Dit is een zware misvatting. Alcohol werkt alleen goed als een 70% verdunning.

Waarom? Sommige bacteriën sluiten hun membraam onmiddelijk als ze een hoger alcohol percentage "ruiken" dus je spul is niet goed gedesinfecteerd.

zit een aard van waarheid in maar vind je dat zelf een compleet logisch antwoordt?

Alcohol doodt bacterieen of het nou 20% is of 96% alcohol maakt geen zak uit het blijft alcohol hoor. Of denk je dat de extra water bijdrage gaat hebben? En dat ruiken verhaal vind ik wel erg raar argument. 70% alcohol is ook erg sterk, dan zou die 20% haast niets uitmaken. Snap niet waar je dat vandaan hebt. En zelfs dan kan de membraam van een bacterie nooit lang weerstand bieden tegen pure alcohol. Het is niet voor niets dat alcohol en varienten daarvan een van de meest gebruikte organische oplosmiddelen zijn.

Wat ik zelf een logischer antwoordt vindt is dat een hoger concentratie alcohol minder effectief werkt omdat het heel snel verdampt. Als jij een watje klein beetje nat hebt gemaakt met 96% alcohol en deze over een oppervlakte uitsmeert waar maar een hele dunne laag alcohol over komt zal deze waarschijnlijk sneller verdampen dan dat het zijn werk kan doen. Maar als jij een shitload aan deze alchohol over een overvlakte smeert die een tiental seconden blijft liggen zal deze gewoon net zo effectief zijn als 70% alchohol hoor, mischien zelfs effectiever.

oftewel om je ass schoon te vegen zal 96% alchohol niet heel verstandig zijn maar om een glazen fles te desinfecteren waar je 100ml alcohol in giet dan maakt het niet uit.

en nee dit heb ik niet opgezocht en ik kan het ook niet bewijzen. Kwestie van je gezonde verstand gebruiken.
 
topic uit 2010 kuki
 
Geeft niks, je draagt wat bij :thumbs:
 
Interestingly, 70% alcohol is a more effective antiseptic than 100% alcohol. Because alcohol causes protein to coagulate on contact, a 100% solution coming into contact with a microorganism creates a hardened protein wall around the outside of the organism, rather than permeating into its interior. Because microorganisms can be very resilient, this protein shell only causes dormancy rather than death. This can lead to revival and a continuation the cycle of reproduction under the right circumstances. At a purity of 70%, however, the alcohol causes coagulation to occur more gradually, slowing down the microorganism from the inside out.

http://www.medi-vet.com/prod-Isopropyl_Alcohol_70___Rubbing_Alcohol_,_Gallon-5130.aspx
 
cool weer wat geleerd. Toch vraag ik me af in welke tijdspan ze dit basseren. En of dit op langdurig blootstelling ook de zelfde resultaat levert.
 
Voor 1 ieder die zich nog bezighoud met het maken van zyn eige
jip en janneke middelen linkie:
[Link niet meer beschikbaar]
 
pfff ja zie het nu pas. Is recent nog gebumped. 26 juli...wel raar stond gewoon bij nieuwe posts bovenaan....???

Ja gebeurd vaker.
Meestal ga je niet eerst kijken van wanneer de laatste reaktie was als je in het topic zelf bent.
 
Dat recept van primo is een BS recept. Heb hem ooit eens geprobeert te maken....kansloos
 
Back
Naar boven