Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Ayce poffertjes ontbijt?? Das nieuw voor mij! Klinkt als een zoete bende
 
Let the gains begin:D

Onderhoud opzoeken en dan?
 
Is ook nieuw voor mij hoor. Maar ik vind zoete bende wel goed :D


800mg tren bulk obviously

Tijdens bulk moet tren minimaal op 2100 mg ace per week
 
Je hebt vast veel zin om te bulken nu, na zo een lange cut!
Ga je qua training nog dingen aanpassen, en ehh.. Roids?
 
Je hebt vast veel zin om te bulken nu, na zo een lange cut!
Ga je qua training nog dingen aanpassen, en ehh.. Roids?
Moet zeggen ik vind low kcal prima vol te houden, alhoewel de cravings wel merkbaar toenemen. Vooral zo de laatste weken nu het wat kouder wordt.

Training zal niet veel gaan veranderen. Als ik naar m'n gf ga kan ik 4 trainen dus dan wordt het ub lb ub lb, en kan ik vijf keer trainen wordt het p p l ub lb. Voornamenlijk 5 reps op compounds (bench squat pullup). Daarnaast iets consequenter omgaan met progressive overload. En ik wil vaker dan twee keer in de week side/rear delts pakken.
 
Pff. Op zo een bf percentage is het inderdaad niet te doen onder deze temperaturen. Toen ik nog skinny af was werd ik echt zwaar ongelukkig puur van het koud zijn :roflol:.

Alright. Niet veel veranderingen dus! Heb je wel eens high-reps gedaan om de compounds trouwens, of hou je daar niet van?
 
Pff. Op zo een bf percentage is het inderdaad niet te doen onder deze temperaturen. Toen ik nog skinny af was werd ik echt zwaar ongelukkig puur van het koud zijn :roflol:.

Alright. Niet veel veranderingen dus! Heb je wel eens high-reps gedaan om de compounds trouwens, of hou je daar niet van?
Begin van de cut begonnen met 4x8 squatten. Begonnen op 80kg en vanaf daar verder, kracht was begin cut het probleem zeker niet. Maar 4 weken verder op 90kg ben ik terug gegaan naar 5 reppers. Werd helemaal gek van het buiten adem zijn, lowerbody ging echt met tegenzin.

Assistance doe ik wel moderate rep. En rdl kan (doe ik vaak niet) high rep.
 
Begin van de cut begonnen met 4x8 squatten. Begonnen op 80kg en vanaf daar verder, kracht was begin cut het probleem zeker niet. Maar 4 weken verder op 90kg ben ik terug gegaan naar 5 reppers. Werd helemaal gek van het buiten adem zijn, lowerbody ging echt met tegenzin.

Assistance doe ik wel moderate rep. En rdl kan (doe ik vaak niet) high rep.

Oke dan. Je hebt dus een duidelijke voorkeur voor lage herhalingen!
Echter, het zou best kunnen dat je de hoge herhalingen veel beter aan kan nu je conditie is verbeterd :).
 
Erg nette prestatie 10 maanden cutten. Toont zeker doorzettingsvermogen. Resultaat mag er dan ook zijn aan je laatste gifje te zien.

Ayce poffertjes klinkt echt hemels, waar kan dat?!
 
Damn, al weer 10 maanden verder ja. Succes met het bulken broeder! Geniet er van:marvins:
 
Oke dan. Je hebt dus een duidelijke voorkeur voor lage herhalingen!
Echter, het zou best kunnen dat je de hoge herhalingen veel beter aan kan nu je conditie is verbeterd :).
Conditie is inderdaad wel een boel verbeterd, nog steeds dramatisch. Maar m'n benen groeide prima op 5 reppers, kracht ging ook lekker plus ik vind het leuk. Dus houd het daar mooi bij.
Erg nette prestatie 10 maanden cutten. Toont zeker doorzettingsvermogen. Resultaat mag er dan ook zijn aan je laatste gifje te zien.

Ayce poffertjes klinkt echt hemels, waar kan dat?!
Thanks Pizza :D Ik zal zondag wanneer ik centimeters meet, even een overal update doen van die tien maanden progressie.

Ayce poffertjes zit in Rotterdam, hoe de toko heet weet ik niet. Maar ik zal uiteraard wat foto'tjes plaatsen :D

Damn, al weer 10 maanden verder ja. Succes met het bulken broeder! Geniet er van:marvins:
Thanks brah, tijd vliegt he.
 
Denk dat je na 20 poffertjes kots misselijk ben, i dare you to eat 100+ ;)
 
Gister pull, vandaag push. Net 300 kcal cardio gedaan. Nog 400 te gaan deze week. Gister, vandaag, morgen en overmorgen 1650 - 1700 kcal. Vrijdag 2100, zaterdag 2700 en zondag 2400.

En dat was het dan, 10 maand durige cut. Weliswaar waarvan de eerste eerste 2/3 maanden een beetje gerecompt (of extreem weinig deficit) ivm angst (geen discipline) om kcal te droppen. Daarna zo'n 30 weken strikt op dieet geweest met de enige cheat af en toe een keer uit eten. Deze hele cut geen een keer gebinged, buitenom misschien af en toe 50-150kcal non tracked food (snoepje/dropje oid). Ben hier best trots op moet ik zeggen, aangezien ik m'n eerste obese to skinny fat cut het geen 5 dagen on schema vast kon houden.

Volgende week ga ik dus m'n onderhoud opzoeken. Ik heb echt geen idee van wat het is. Ik ga op 2500 zitten en zie wel wat m'n gewicht doet. Maandag en dinsdag zal ik nog low kcal gaan omdat ik zaterdag ayce bbq ga, en zondag ayce poffertjes ontbijt :D

Lekker bezig man!
Weet nog wel dat je vorige cut moeite had in het weekend te tracken dus goede overwinning dit.

Bulk moet je mooie resultaten gaan halen als je hoog blijft in eiwitten!
 
Back
Naar boven