XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Zeker easy reppin
 
Eazy rep hoor. Hoeveel kilo is dit?
Je pakt hem wel erg smal, ben je sterker met triceps relatief?
100 klikos, gym was zo crowded met stronk people dat er geen schijven meer over waren vandaar de rare gewichten. En relatief smal inderdaad, wijder voelt niet echt fijn aan en ben ik vrij slap mee. En dat terwijl borst m'n sterke punt is en ik mini armpjes heb :emo:
Zeker easy reppin
Moet hem maandag voor 4x5 doen, dreading it.
 
Misschien het dan een kans geven om in een x aantal trainingen naar iets breder te verschuiven. Al helemaal als je zegt dat je chest je sterke punt is :)
 
Misschien het dan een kans geven om in een x aantal trainingen naar iets breder te verschuiven. Al helemaal als je zegt dat je chest je sterke punt is :)
Hmm, ik ga ohp op UB #2 er uit gooien en flat bench voor in zetten zodat ik twee keer in de week bench ipv 1. Zal volgende week eens een kans geven.
 
Hmm, ik ga ohp op UB #2 er uit gooien en flat bench voor in zetten zodat ik twee keer in de week bench ipv 1. Zal volgende week eens een kans geven.

Much better :)
Front delts overload je toch wel met benches. Posterior pak je met rows en lateral kan je makkelijk isoleren.
Dan heeft 2x per week benchen zeker voorkeur in mijn ogen.
 
Je had net zo goed setjes van 10 kunnen doen nu je er toch ligt :)
 
Hmm, ik ga ohp op UB #2 er uit gooien en flat bench voor in zetten zodat ik twee keer in de week bench ipv 1. Zal volgende week eens een kans geven.

Benchen na OHP vind je kut? Voor boddiebilder doeleinden kun je ohp sowieso missen.
 
Much better :)
Front delts overload je toch wel met benches. Posterior pak je met rows en lateral kan je makkelijk isoleren.
Dan heeft 2x per week benchen zeker voorkeur in mijn ogen.
My thoughts, vandaar dat ik hem ditch.
Je had net zo goed setjes van 10 kunnen doen nu je er toch ligt :)
Moet morgen dat gewicht voor 4x5 doen wat erg pittig wordt. Op film lijkt het altijd makkelijker dan dat het voelt. Wie weet doe ik morgen ook wel 4x3 en dan week er op 4x4/4x5 > progress.
Benchen na OHP vind je kut? Voor boddiebilder doeleinden kun je ohp sowieso missen.
Jep, kracht is echt zo'n 20% minder minimaal. En main goal is bodydildo dus ik ditch hem weer, beter volume in bonks steken zodat ik dar sterker in word, en verder de moeite in side raises stoppen.
 
Band facepulls is ook een aanrader voor side/rear delts, dan kan je hem ook uit elkaar trekken als het ware aan het einde van de rep waardoor je side delt mee pakt.
 
Side raises + wide grip upright rows kreeg ik altijd bouldershoulders van.













En high tren + anadrol + test + mast;)
 
4x5x100kg bench in the pocket. Eerste sessie met nieuwe wrist wraps ook, kreeg wat last van m'n polsen dus een paar gehaald.
Eerste setje:
Volgende training niet voor 102,5kg gaan maar lekker resetten. Kont moet op bankje blijven, leleke reps dit.


Band facepulls is ook een aanrader voor side/rear delts, dan kan je hem ook uit elkaar trekken als het ware aan het einde van de rep waardoor je side delt mee pakt.
Hmm nooit echt band shit geprobeerd, zal het een kee proberen.
Side raises + wide grip upright rows kreeg ik altijd bouldershoulders van.













En high tren + anadrol + test + mast;)
Upright rows ben ik niet zo fan van, laatste klinkt lekker :D
 
hoxyz , hoe gaat je bulk? Nogsteeds op 3000 kcal per dag? Ben benieuwd naar jr voeding op dit moment. Strenghtgains gaan goed zo te zien ;)
 
hoxyz , hoe gaat je bulk? Nogsteeds op 3000 kcal per dag? Ben benieuwd naar jr voeding op dit moment. Strenghtgains gaan goed zo te zien ;)
Bulk gaat prima. Ik track zo'n 3000 kcal maar doorgaans zit ik wel een 100/200 kcal hoger per dag (paaseitjes, dropjes, sausjes etc) en afgelopen weekend zelf zo'n 7/8k :emo: Nu alweer zo'n 4/5 weken stabiel op gewicht dus zit blijkbaar eindelijk eens op onderhoud. Kracht gaat prima dus hou het nog even zo. Can't force muscle gain.
 
Zou gewoon je tren uppen van 400 naar 1000. Zoals ik deed :)
 
Volgende keer je kont op het bankje houden he! Maar 100kg bench is hoe dan ook netjes. Welke belt heb je daar om?
 
:kiss:
Zou gewoon je tren uppen van 400 naar 1000. Zoals ik deed :)
Moet Zeenius nog even overhalen
Nog een chill filmpje voor wrist wraps aandoe
Ah cool, zal het morgen eens proberen. Moet nog wel wennen want ze zijn nu nog zo stijf als karton :emo:
Volgende keer je kont op het bankje houden he! Maar 100kg bench is hoe dan ook netjes. Welke belt heb je daar om?
Yeah daarom reset ik volgende week ook naar denk zo'n 80kg en vanaf daar weer bouwen met mooie reps. Deze belt heb ik om
Lever Belt, 13 mm
 
Back
Naar boven