AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Form gaat voor strength inderdaad! Bedankt voor de link, moet nog zo'n ding kopen.
 
Hoe gaan de gains?
Wel goed, alweer zo'n achttien weken aan het bulken waarvan de laatste 8 weken rond onderhoud. Dus meer een soort van recomp. Bevalt me wel, word langzaam iets droger en kracht blijft mooi geleidelijk gaan. Soon up ik de kcal wel wat tho. Kracht verder prima, bench 4x5x100kg gehaald en squat gereset door ziekte naar 4x5x115 momenteel, lekker easy nog. Bench ook gereset en probeer wijder te benchen nu, voelt erg ongemakkelijk en lijk echt geen kracht vanaf m'n borst te kunnen genereren, maar ik blijf deze grip gewoon houden. Zal wel gewenning zijn.

Rug foto is van vorige week, en front foto van week of zes geleden.
1cfacca911c37426b692d58c6786a97f.png

dd1323bae4dc66dadb2024e49e62d4b9.png
Still ecto, maar that's life.
 
Laatst bewerkt:
Goed fysiek hoor!
 
Je shape ziet er inderdaad keurig uit. Flinke stappen gemaakt bro!
 
Je shape ziet er inderdaad keurig uit. Flinke stappen gemaakt bro!
Thanks. Progressie gaat goed inderdaad maar het kan beter. Zou graag een coach willen nemen om alle variabelen on point te krijgen maar vind dat net het geld niet waard.
 
Thanks. Progressie gaat goed inderdaad maar het kan beter. Zou graag een coach willen nemen om alle variabelen on point te krijgen maar vind dat net het geld niet waard.

Geen buddy in bereik die je kan monitoren en als stok achter de deur kan dienen?
 
Wijder benchen is ook veel zwaarder dan normale greep benchen ;)
 
Geen buddy in bereik die je kan monitoren en als stok achter de deur kan dienen?
Gaat niet zo zeer om stok achter de deur, maar meer dat ik gewoon alles tot in de puntjes perfect zou willen hebben qua programmering. Ben het heel erg eens met bell coaching zijn manier van denken en werken, z'n atleten staan er altijd on point bij en ik vind het gewoon een goeie gozer.
Wijder benchen is ook veel zwaarder dan normale greep benchen ;)
Ik bench vooralsnog niet heel wijd. Ik heb m'n pink net op de ringen. Mijn oude grip is voor de meeste nog dichterbij dan hun close-grip grip. Hier m'n oude grip.
 
Dat is niet wijd nee :)
 
Gaat niet zo zeer om stok achter de deur, maar meer dat ik gewoon alles tot in de puntjes perfect zou willen hebben qua programmering. Ben het heel erg eens met bell coaching zijn manier van denken en werken, z'n atleten staan er altijd on point bij en ik vind het gewoon een goeie gozer.

Je kunt zelf de tijd investeren om alles uit te zoeken rondom programmering.
En anders wachten totdat je het geld wel waard vindt :p

Benchgrip is niet echt wijd voor iemand van 188 cm met pinken op de ringen; daar bench ik ook met 178 cm. Edit: ik bench nog wijder, heb middelvingers op de ringen.
En je hebt geen kleine armpjes volgens mij.
 
Je kunt zelf de tijd investeren om alles uit te zoeken rondom programmering.
En anders wachten totdat je het geld wel waard vindt :p

Benchgrip is niet echt wijd voor iemand van 188 cm met pinken op de ringen; daar bench ik ook met 178 cm. Edit: ik bench nog wijder, heb middelvingers op de ringen.
En je hebt geen kleine armpjes volgens mij.
Zou niet echt weten hoe ik verder meer kennis op zou kunnen doen qua programmering. Momenteel train in ub/lb en alles wordt exact bijgehouden en progressive overload op een vorm toegepast, maar toch denk ik dat het beter kan. Misschien door middel van elke dag fullbody oid. Maar goed, we'll see wat de toekomst brengt.

Met kleine armen bedoel je lengte neem ik aan :p Aangezien ze qua omvang eerder achterlopen. Het rare is ook dat borst qua massa misschien wel m'n sterkste punt is. Dus denk dat het gewoon gewenning is aangezien ik jaren niet zo gebenched heb.
 
Zou niet echt weten hoe ik verder meer kennis op zou kunnen doen qua programmering. Momenteel train in ub/lb en alles wordt exact bijgehouden en progressive overload op een vorm toegepast, maar toch denk ik dat het beter kan. Misschien door middel van elke dag fullbody oid. Maar goed, we'll see wat de toekomst brengt.

Met kleine armen bedoel je lengte neem ik aan :p Aangezien ze qua omvang eerder achterlopen. Het rare is ook dat borst qua massa misschien wel m'n sterkste punt is. Dus denk dat het gewoon gewenning is aangezien ik jaren niet zo gebenched heb.

Hoe ben je tot je huidige kennis gekomen? En hoe komen de meeste anderen aan hun kennis? Door te lezen. Aanvulling daarop is dit forum om een beetje te discussiëren enzo.

Ja bedoelde de lengte, niet de omtrek :p
Dat beeld van ergens relatief veel massa heb in relatie tot kracht kan soms vertekenen. Met name door de hoeveelheid vet die je ergens hebt zitten en techniek op een oefening.
Maar is gewenning ja. Vergeet niet dat je je setup wellicht mee moet aanpassen omdat je schouderbladen/bovenrug anders gepositioneerd zijn door wijdere grip.
 
Squat gaat ook wel weer decent. Na wat onderrugpijn nu weer kunnen bouwen. 4x5x115kg hier 90% van 5rm. Op naar hopelijk eindelijk weer eens wat prs op de squat.
Hoe ben je tot je huidige kennis gekomen? En hoe komen de meeste anderen aan hun kennis? Door te lezen. Aanvulling daarop is dit forum om een beetje te discussiëren enzo.

Ja bedoelde de lengte, niet de omtrek :p
Dat beeld van ergens relatief veel massa heb in relatie tot kracht kan soms vertekenen. Met name door de hoeveelheid vet die je ergens hebt zitten en techniek op een oefening.
Maar is gewenning ja. Vergeet niet dat je je setup wellicht mee moet aanpassen omdat je schouderbladen/bovenrug anders gepositioneerd zijn door wijdere grip.
Hmm heb wel dezelfde setup. Ik blijf gewoon lekker door benchen en zie wel of het beter wordt :D
 
Back
Naar boven