XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

92.5kg

Ik zag taart in de koelkast hier op werk. FML
Sinds november stage hierow... Sinds november tot nu meer taart op dan in mn afgelopen 22 jarig bestaan :roflol:
Taart staat hier hoog opgeschreven, (en mn begeleider had vroeger een bakkerij :p)
 
Volgende week maandag ga ik sushi eten, even maximaal marvinnen zondag en maandag dus. Jasenko hoeveel kcal zou jij rekenen daarvoor? Heb maandag geplanned en zit op 130kh 49v 130p aka 1480kcal. Dus nog 2000 over. Kan volgende week helaas ook alleen di do en vr trainen. FB, upper en lower denk ik.

Nu de tren van zonet. Had niet extreem veel tijd dus moest beetje snel

squat
3x5x20kg
3x60kg
6x100kg
2x5x110kg

rack pull
5x60kg
5x100kg
1x140kg
5x180kg
5x200kg pr
5x160kg

db rdl
10x20kg
3x10x30kg

leg extension
10x40kg
5x10x57kg

cafl press ss ab machine
6x10

100 kcal crosstrainer in 12 min. Fucking dead, ik wou goeie hiit doen maar was van 20sec voluit na 1.5min nog niet hersteld.

Morgen verwacht ik low weigh in want uitslapen. Even kijken wat de komende dagen doen en anders naar 3300 kcal ed.

Sinds november stage hierow... Sinds november tot nu meer taart op dan in mn afgelopen 22 jarig bestaan :roflol:
Taart staat hier hoog opgeschreven, (en mn begeleider had vroeger een bakkerij :p)
Idem hier.. In de bulk was het leuk, maar ik heb me sterk gehouden. Wat voor stage doe je?
 
Hangt er vanaf wat maximaal voor jou is en wat je neemt :P

Het is ayce sushi neem ik aan? 5 rondes 5 maki's (1 maki is 3 rollen dan) zit je echt wel goed vol van en zou denk ik rond de 3000kcal-4000kcal uitkomen
Als je 5 rondes een hoop gefrituurde zooi neemt kan je vrij makkelijk richting de 5000-6000kcal gaan.

Maar meestal kom ik uit op een ronde of 7/8 met voornamelijk sushi, niet alleen grote maki's en een paar random gegrilde/gefrituurde dingen en ongeveer 4000kcal gok ik. Ben wel een grote eter ook ;)
 
Hangt er vanaf wat maximaal voor jou is en wat je neemt :P

Het is ayce sushi neem ik aan? 5 rondes 5 maki's (1 maki is 3 rollen dan) zit je echt wel goed vol van en zou denk ik rond de 3000kcal-4000kcal uitkomen
Als je 5 rondes een hoop gefrituurde zooi neemt kan je vrij makkelijk richting de 5000-6000kcal gaan.

Maar meestal kom ik uit op een ronde of 7/8 met voornamelijk sushi, niet alleen grote maki's en een paar random gegrilde/gefrituurde dingen en ongeveer 4000kcal gok ik. Ben wel een grote eter ook ;)
Ben niet zo'n grote eter. Fucking hell easy 4k dus? Shiiiiiit.
 
Ben niet zo'n grote eter. Fucking hell easy 4k dus? Shiiiiiit.
Als je geen grote eter bent haal je die 4k waarschijnlijk niet hoor. 5 rondes 5 maki's kunnen de meesten denk ik niet eens
 
Als je geen grote eter bent haal je die 4k waarschijnlijk niet hoor. 5 rondes 5 maki's kunnen de meesten denk ik niet eens
Hm ja, alsnog een week cutten weggegooid. Maar stond al even geplanned dus what can you do.
 
Ik eet meer dan m'n vriend (als indicatie) en zit meestal op 2500 kcals als ik vol zit. Excl drinken, ik drink vrijwel nooit kcals omdat ik dat zonde vindt. Frituur neem ik niet veel van omdat ik dat minder lekker vind, vooral de sushi en grill dingen in dat geval. Denk dat jij wel kan gokken op 3200 oid, excl drinken.

Vooral erg van genieten!
 
Weer een week voor niks ge-dieet :trollface:
 
Ik eet meer dan m'n vriend (als indicatie) en zit meestal op 2500 kcals als ik vol zit. Excl drinken, ik drink vrijwel nooit kcals omdat ik dat zonde vindt. Frituur neem ik niet veel van omdat ik dat minder lekker vind, vooral de sushi en grill dingen in dat geval. Denk dat jij wel kan gokken op 3200 oid, excl drinken.

Vooral erg van genieten!
Blijft gokken inderdaad. Gewoon beetje :marvin:'en daarna. Genieten gaat wel goed komen :D
Weer een week voor niks ge-dieet :trollface:
Het contrast tussen powerlfiters en bodybuilders :roflol: En dan cut ik nog maar twee weken. Ach heb nog wel even tot zomer
 
Als je geen grote eter bent haal je die 4k waarschijnlijk niet hoor. 5 rondes 5 maki's kunnen de meesten denk ik niet eens

Wat een pussys:)
 
Blijft gokken inderdaad. Gewoon beetje :marvin:'en daarna. Genieten gaat wel goed komen :D

Het contrast tussen powerlfiters en bodybuilders :roflol: En dan cut ik nog maar twee weken. Ach heb nog wel even tot zomer

Zolang je geen wedstrijd gaat doen kan het ook prima. Onthoud alleen wel hoe vaker je dit doet, hoe langer je moet cutten.
 
Gewoon gefrituurde dingen skippen. Rest van de dag zou ik ook zeer low-fat eten. De dag erna weer volgens normaal schema eten en misschien een stuk lopen/fietsen. Niks aan te handje man ;)
 
Hm ja, alsnog een week cutten weggegooid. Maar stond al even geplanned dus what can you do.
Marvinnen dus...

Maar dan maximaal..:marvin:

En anders (preventieve) strafcardio..
 
New low weigh in 91.3kg. Vandaag ook middagje wezen winkelen, goeie cardio. Zweet me altijd de pleuris door het omkleden. Moet zeggen dat broeken kopen toch wel moeilijk is..

Wat een pussys:)
73 kg :emo::emo:
Zolang je geen wedstrijd gaat doen kan het ook prima. Onthoud alleen wel hoe vaker je dit doet, hoe langer je moet cutten.
Daarom niet te vaak, of veel strafcardio heu
Gewoon gefrituurde dingen skippen. Rest van de dag zou ik ook zeer low-fat eten. De dag erna weer volgens normaal schema eten en misschien een stuk lopen/fietsen. Niks aan te handje man ;)
Zal inderdaad het vet gedeelde proberen te skippen. Denk dat je wel zo'n 100g eiwit haalt op zo'n avondje of niet?
Marvinnen dus...

Maar dan maximaal..:marvin:

En anders (preventieve) strafcardio..
Stafcardio it is
 
100 g eiwit moet te doen zijn. Maximaal sashimi en biefstuk beuken. :)
 
Overigens heb ik ook een nieuw pr gezet op macros tracken in de cut. Nu al 14 dagen strict getracked zonder gesjoemel. Vorige cut die 1.5 jaar duurde was de max 5 dagen :emo:
 
macro's moet je 24/7 365 tracken motherfucker!!!! :D:D
 
New low weigh in 91.3kg. Vandaag ook middagje wezen winkelen, goeie cardio. Zweet me altijd de pleuris door het omkleden. Moet zeggen dat broeken kopen toch wel moeilijk is..


73 kg :emo::emo:

Daarom niet te vaak, of veel strafcardio heu

Zal inderdaad het vet gedeelde proberen te skippen. Denk dat je wel zo'n 100g eiwit haalt op zo'n avondje of niet?

Stafcardio it is
Heb ik ook, komt omdat je dan dicht voor een spiegel staat in het pashokje waar je jezelf goed kan bewonderen
 
Back
Naar boven