MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

back bi

unilat cable pulldown
soort van pre activation
12x30kg
4x8x40kg

db row
10x20kg
10x30kg
8x40kg pr
2x6x40kg
5x40kg

lat pulldown machine
10x30kg
2x10x57kg
2x10x50kg

face pull
10x15kg
4x10x25kg

cg low row
10x100kg
4x6x114kg mmc

alternating db curl
10x10kg
2x8x14kg
2x10x12kg

bayesian cable curl
hold 3 sec negative
3x10x14kg

straight arm pulldown // hammer curl
12x30kg 6x16kg
2x12x50kg 2x6x18kg

pomp had ik alleen tijdens de pre activation set, en een gore ook. Ah well
749179d2a691c2d0a07cb89b0053f4ef.png

Gyazo - 749179d2a691c2d0a07cb89b0053f4ef.png



Ik wach geduldig af wat er na een fatsoenlijke cut overblijft..:windup:
Ik ook
Als het pakketje op tijd binnen is, hoeft hoxyz zich weinig zorgen te maken vermoed ik .. :trollface:
Hehehe :emo:
 
Wat voor geschut ga je nemen of blijft dat geheim?
 
Goede lage lat aanhechtingen man, jelly:p

Voel je die face pulls niet meer in je rear delts dan in je back? Mijn voorkeur gaat uit om deze als een van de laatste oefeningen te pakken.
 
Goede lage lat aanhechtingen man, jelly:p

Voel je die face pulls niet meer in je rear delts dan in je back? Mijn voorkeur gaat uit om deze als een van de laatste oefeningen te pakken.
Het plan was ook 4 rug, 1 rear delts, 2 bicep (en waar zin nog een harde stretch voor de lats, wat dus straight arm pulldown werd). Alleen na m'n 3 rug oefeningen waren alle pulleys bezet waar je fatsoenlijk cg rows kan doen. Dus toen maar gekozen om daar de facepulls te doen.
 
Het plan was ook 4 rug, 1 rear delts, 2 bicep (en waar zin nog een harde stretch voor de lats, wat dus straight arm pulldown werd). Alleen na m'n 3 rug oefeningen waren alle pulleys bezet waar je fatsoenlijk cg rows kan doen. Dus toen maar gekozen om daar de facepulls te doen.
Zelf vind ik dit een fijne oefening. Niet eerder gezien dus ik noem hem laying bench pulldowns. Echt srs heel fijn wua stretch in je lats!

 
Zelf vind ik dit een fijne oefening. Niet eerder gezien dus ik noem hem laying bench pulldowns. Echt srs heel fijn wua stretch in je lats!

Ziet er decent uit. Je ligt met borst tegen een incline bankje? Vind dat altijd zo awkward
 
Zelf vind ik dit een fijne oefening. Niet eerder gezien dus ik noem hem laying bench pulldowns. Echt srs heel fijn wua stretch in je lats!

Wel nice! Zag laatst iemand deze doen in mijn gym inderdaad..wanneer je die niet te zwaar doet is die zeker niet verkeerd!

hoxyz mooie training kerel! PR gepakt en flink wat volume geknald!:fire:
 
Ziet er decent uit. Je ligt met borst tegen een incline bankje? Vind dat altijd zo awkward
Je wend er wel aan. Alles voor de gainsssss!:D

Wel nice! Zag laatst iemand deze doen in mijn gym inderdaad..wanneer je die niet te zwaar doet is die zeker niet verkeerd!

hoxyz mooie training kerel! PR gepakt en flink wat volume geknald!:fire:
Echt een fijne oefening als afsluiter om de lats helemaal te stretchen:)
 
chest tri shoulders

low incline db press
15x16kg
10x20kg
4x6x30kg decent

1 arm standing cable fly ??
meh beetje gare oefening
10x14kg
10x23kg
4x10x14kg

smith incline bp
10x60kg
8x70kg
6x70kg
5x70kg 3x60kg pastfailurex40kg

overhead rope extension
10x30kg
3x10x45kg

seated rope pushdown
3x10x20kg

upper chest shrug // cable kickback
twee setjes

volgende tren zaterdag :o

Wel nice! Zag laatst iemand deze doen in mijn gym inderdaad..wanneer je die niet te zwaar doet is die zeker niet verkeerd!

hoxyz mooie training kerel! PR gepakt en flink wat volume geknald!:fire:

Je wend er wel aan. Alles voor de gainsssss!:D


Echt een fijne oefening als afsluiter om de lats helemaal te stretchen:)
 
Even met Leonie getraind in iron house

Squat
Gwwoon hem gevolgd, alhoewel hij wel ineens stoer moest doen en tot 160kg ging ;s
3x10x20kg
3x60kg
1x80kg
1x100kg
5x5x110kg denk ik

bonks
ze hebben nieuwe comp bank, echt goeie
2x10x20kg
5x40kg
3x60kg
4/5x3x80kg denk ik

en nog wat sumo/conv deadlift. conv ziet er as usual niet sumo ging wel. Wel wat goeie ques gekregen daar.

Nu sushi
 
Sterke squat ineens man vergeleken me dd dagen ervoor!:)
 
Je had langs rpb moeten komen phaggot
 
Back
Naar boven