MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Haal squats gewoon eruit als je die zo kut vindt. En doe andere oefeningen volgens het progressive overload principe. Leg press. Lunges, en dan elke keer een paar stappen meer en langzaam meer gewicht. Maak er iets van dat je leuk vindt.

Exactly my thoughts..
Je hebt geen PL ambities, dus is de squat absoluut niet noodzakelijk mocht je het geen leuke oefening vinden. Je kan er ook voor kiezen om 1 keer per week te gaan squaten op een lekker hoog volume en de andere dag een andere grote compound te pakken. Zolang je maar progressie boekt, is er niets aan de hand.
Het is niet zo zeer dat ik squats haat, nu ik zo laag in kcal zit vreet het gewoon energie. Plus ze gaan gewoon niet lekker, heb soms zo'n periode dat het uitstekend gaat maar nu dus niet. Straks in de bulk maar weer volle bak prio op squats denk ik.
 
Het is niet zo zeer dat ik squats haat, nu ik zo laag in kcal zit vreet het gewoon energie. Plus ze gaan gewoon niet lekker, heb soms zo'n periode dat het uitstekend gaat maar nu dus niet. Straks in de bulk maar weer volle bak prio op squats denk ik.

Dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen. Kwestie van doorbijten dus :D.
 
Weer even gemeten.

Taille 73 > 72cm
Borst -1cm
Onderbuik hetzelfde, al een tijdje. Zou gedacht hebben dat hier ook wel eens wat af gaat :P

Dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen. Kwestie van doorbijten dus :D.
I guess so.
 
Iktf, squats zijn kut op low kcal of als je weinig energie hebt.
 
weinig energie is toch dood normaal in een (groot) kcal defecit?

Kan niet altijd feest zijn en altijd goed/sterk/uitgerust voelen.

Soms moet je dingen doen die je eigenlijk niet wilt doen om daar te komen waar je wilt zijn ;)
 
De weg naar ecto is een lange weg :emo: love hands zijn wel echt de punten die het kutst zijn om weg te krijgen... wordt een cut naar de 70kg denk ik zo dan haha
 
Gister kleine refeed met +600 kcal aangezien gewicht te hard ging.
Vandaag weer gemeten in de gym

borst 4,5 > 4,5mm
heup 12 > 9,5mm
buik 12 > 9,5mm
been 11,5 > 9,5mm volgensmij. Ik heb 13,5mm staan maar is foutje. Heb ff nagevracht maar nog geen antwoord.

14,5 > 13% vp

paused bench
2x10x20kg
5x40kg
1x60kg
3x5x72,5kg pittig

pullup
5xbw pr
3x4xbw

bayesian side raise
3x15

cable fly
4x12

v low row
10x60kg
3x12x91kg

db overhead extension
15x6kg
2x10x8kg
12x6kg

hammer curl
10x12kg
3x10x14kg

35 min incline loop

Iktf, squats zijn kut op low kcal of als je weinig energie hebt.
:(
weinig energie is toch dood normaal in een (groot) kcal defecit?

Kan niet altijd feest zijn en altijd goed/sterk/uitgerust voelen.

Soms moet je dingen doen die je eigenlijk niet wilt doen om daar te komen waar je wilt zijn ;)
Klopt, daarom blijf ik het doen.
De weg naar ecto is een lange weg :emo: love hands zijn wel echt de punten die het kutst zijn om weg te krijgen... wordt een cut naar de 70kg denk ik zo dan haha
Helaas wel, maarja care om weight.
 
squat
3x10x20kg
3x40kg
1x60kg
3x5x87,5kg

sumo didlift
3x60kg
3x80kg
1x100kg
1x120kg
2x140kg m'n kop ontplof haast van de spanning
3x3x120kg idem

leg extension
5x12x

hamstring curl
5x12x

standign calf raise
10x60kg
10x100kg
2x8x132,5kg
6x132,5kg
2x10x100kg

knee raises
3x8xbw

35 min incline loop
 
Prima didlifts mate
 
Prima didlifts mate
Wou eigenlijk 3x3x140kg doen. Had er misschien wel ingezeten, maar goor. Al zeker halfjaar geen deads gedaan dus idk.
Hoe gingen de deads?
Niet slecht, niet goed. Ik gok dat het leek alsof m'n rug brak. Paar setjes conventional geprobeerd maar dat voelt helemaal kut. Misschien pak ik het ooit wel weer eens op en dan goed submax draaien.
 
Net fasted getraind, ging verrassend goed.

pullup
5xbw
3x4xbw

bench
2x10x20kg
5x40kg
3x8x60kg prima

v low row
15x60kg
3x8x96kg

bayesian cable fly
10x20kg
3x8x30kg

db side raise // db rear delt raise
2x10x5kg
12x5kg

unilat tricep pushdown
3x

bayesian curl
3x8x18kg

10 min incline loop. Niet zo'n succes als je fasted bent :emo:

Currently 15:45 nog steeds fasted en dat trek ik nog even door, want straks sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Klinkt als een goed plan
Ja he, maar of ik het ga uitvoeren :-p
 
Waarom zou je fasted krachttraining doen? En al helemaal daarna fasted blijven?
 
Waarom zou je fasted krachttraining doen? En al helemaal daarna fasted blijven?
Omdat ik zomenteen uit eten ga, en dat waarschijnlijk al meer is dan m'n total kcal inname van de dag. Of nouja fasted, ik had +-150gram kwark op om toch nog iets van eiwit in m'n systeem te krijgen.
 
Omdat ik zomenteen uit eten ga, en dat waarschijnlijk al meer is dan m'n total kcal inname van de dag. Of nouja fasted, ik had +-150gram kwark op om toch nog iets van eiwit in m'n systeem te krijgen.
Ik dacht al, het is wel zo verstandig om voldoende eiwitten te eten wanneer je gaat trainen. Je kunt ook gewoon wat whey nemen, bevat maar ~120kcals voor 30gr
 
Ik dacht al, het is wel zo verstandig om voldoende eiwitten te eten wanneer je gaat trainen. Je kunt ook gewoon wat whey nemen, bevat maar ~120kcals voor 30gr
Ik weet dat fasted trainen niet verstandig is maar op zo'n dag als vandaag kan ik eigenlijk niet anders. Verkies overigens liever casesein boven whey, plus dat het proton/kcal ratio beter is.
 
Ik weet dat fasted trainen niet verstandig is maar op zo'n dag als vandaag kan ik eigenlijk niet anders. Verkies overigens liever casesein boven whey, plus dat het proton/kcal ratio beter is.
Snap ik wel ja. Is wat cardio dan niet nog een mogelijkheid?
 
Snap ik wel ja. Is wat cardio dan niet nog een mogelijkheid?
Jawel, doe al drie keer per week 35 min incline lopen, zal proberen deze week iets te verhogen
 
Fasted trainen is geen probleem zolang je er geen last van hebt :). Hoeveel succesvolle krachtatleten trainen er wel niet fasted..
Zolang jij maar gewoon je calorietjes binnen hebt straks aan t einde van de dag is er weinig aan de hand lijkt mij. Geniet ervan man!
 
Back
Naar boven