AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Weer dagje gewerkt na een week vakantie. Redelijk goed geslapen wat ik niet verwacht had. Ook prima energie in de gym

pullup
3x5xbw
4xbw
Volgende week 4x5, gaat best lekker al waren de laatste reps hier wel pittig.

flat db press
bonks bezet en geen zin om te wachten. Dit denk ik wel een halfjaar niet gedaan
10x12kg
10x16kg
3x20kg
8x26kg
2x12x26kg easy, max zat op 3x5x30kg denk ik dus best hard hier op vooruit gegaan. Ook grotere rom, tik m'n borst nu aan. (wat ik met bb altijd al doe, maar db beetje discutabel)

cable side raise
3x12x7kg

v low row
10x71kg
4x10x96kg

face pull
3x10

bayesian fly
4x8x30kg

bayesian curl
3x12x23kg

tricep pushdown
20x**
3x8-12x**

35 min incline loop.
 
Werd wakker en voelde me echt bloated as fuaaaark. Weer even gemeten

Borst -1cm
Buik +- hetzelfde
En taile +4cm ofzo :roflol:

Niet zo gek, afgelopen woensdag wel sushi maar donderdag was m'n taile niet hoger dan vorige meting.

Havermout whey bessen
Tosti ui
Kipnuggets
Honeyloops melk
Whey

Vissticks macaroni

Was m'n voeding gister. Volgens mfp 1g sodium maar.
Zie je nou wel!!!11 Melk is slecht! Kut ecto met je dikke huid111
 
cut gaat tijdens werkdagen prima. Zit iets lager dan target. Merk wel tijdens werk iets meer honger omdat ik 2x monster heb geswitched voor 2x lidl energy :(

squatrack bezet cbaaaaaa

bb split squat
2x15x20kg
12x30kg
2x10x40kg
2x8x40kg flinke stretch op glute. Heb wel echt geen evenwicht :emo:

leg press
3x12x140kg

calf press
15x80kg
3x12x96kg

unilat leg extension
10x23kg
4x10x30kg

hamstring curl
20x30kg
4x10x40kg

standing calf raise
10x20kg
10x60kg
3x8x100kg

knee raise
10xbw
2x8xbw

35 min incline loop
Helemaal drenched. Train tegenwoordig ook best snel, alle oefeningen in 40 min klaar denk ik.

Zie je nou wel!!!11 Melk is slecht! Kut ecto met je dikke huid111
bruh
 
Lekker de beentjes afgemat man. Hoe vind je die split squats tov normale back squats?

Zie je nou wel!!!11 Melk is slecht! Kut ecto met je dikke huid111

U okay bro?
 
Lekker de beentjes afgemat man. Hoe vind je die split squats tov normale back squats?



U okay bro?
Ehm ze voeler fijner aan, heb meer het idee dat ik m'n benen train wat ik met squats nooit heb. Vooral glutes voelde ik echt goed stretchen. Ik doe ze overigens wel met beide voeten op de grond, dus niet eentje op een bankje. Not sure of ze dan nog steeds split squats heten.

Wel vind ik het vervelend dat m'n achterste voet wat pijn doet doordat je die in een hoek hebt staan. Ook heb ik hele slechte evenwicht dus moet geregeld resetten.

Wel blijven squats king, het is dat ik weinig energie heb maar in bulk gaan ze zeker weer vol gas er in. Heb toch redelijke poten t.o.v. << Zeenius :emo: upperbody gekweekt door 5 reppers op squat te overloaden.
 
Ehm ze voeler fijner aan, heb meer het idee dat ik m'n benen train wat ik met squats nooit heb. Vooral glutes voelde ik echt goed stretchen. Ik doe ze overigens wel met beide voeten op de grond, dus niet eentje op een bankje. Not sure of ze dan nog steeds split squats heten.

Wel vind ik het vervelend dat m'n achterste voet wat pijn doet doordat je die in een hoek hebt staan. Ook heb ik hele slechte evenwicht dus moet geregeld resetten.

Wel blijven squats king, het is dat ik weinig energie heb maar in bulk gaan ze zeker weer vol gas er in. Heb toch redelijke poten t.o.v. << Zeenius :emo: upperbody gekweekt door 5 reppers op squat te overloaden.

Je zou in dat geval eens de Bulgarian Split Squat kunnen proberen, met je voet op een verhoging :) Langere ROM, meer gains..

Mwhaha. Shots fired :P.
 
Mwhaha. Shots fired :P.
???

u4iURkI.jpg


zou wat zijn als die bedoelde dat z'n benen groter zijn dan mijne, dan was het wel een mega fail als dat niet zo is aangezien ik niet eens lift :p
 
???

u4iURkI.jpg


zou wat zijn als die bedoelde dat z'n benen groter zijn dan mijne, dan was het wel een mega fail als dat niet zo is aangezien ik niet eens lift :p

Now I get it ;).
Niet liften en posten op een BB forum. Wut?
 
Half rustdagje vandaag. Flinke spierpijn in benen/glutes. alleen 40 min incline lopen gedaan

vp gemeten, nergens mm's af :(

Now I get it ;).
Niet liften en posten op een BB forum. Wut?
What's new :p
 
Pull dagje

hammer pullup
3x5xbw
4xbw

v low row
kut pulley, voelde gaar
8x60kg
2x8x96kg
3x8x85kg

cg pulldow
deze deed ik vroegaaah elke tren, voelde wel prima
10x50kg
2x8x105kg
2x8x104kg

straight arm pulldown
4x12x**

kneeling face pull
4x12x**

hammer curl
10x12kg
3x10x16kg

bayesian curl
3x12x14kg

fototje
ede431e846148ea802000e4aea9f47f2.png

Wordt tijd om straks wat traps te kweken zodat die ecto ruggengraat weg gaat.
 
Bayesian curl. Weer wat geleerd.
 
Op wat voor deficit cut je atm? En hoe lang zit je al op dat deficit?
 
Hoofd zag er ook een stuk pafferiger uit :emo:
En hoe.
Bayesian curl. Weer wat geleerd.
Is basically gewoon cable curl.
Op wat voor deficit cut je atm? En hoe lang zit je al op dat deficit?

Ehm deficit durf ik je niet te zeggen. Einde bulk zat ik op 3400 maar eindigde vaak op 4000+ :p

23 weken geleden begonnen op 2300. Week vier 2x30 min LISS toegevoegd, week 8 naar 3x35 min LISS gegaan en week 11 naar 2150 gegaan. Still dropping. Alhoewel ik doorgaans een paar dagen in de week +-2000 probeer te halen.
 
Lekker uitgeslapen, beetje hoofdpijn maar trok wel weg. Had zin om te trainen aangezien ik push deed ipv upperbody. Eindelijk genoeg volume voor een pomp dus :D 200mg caf + 2 scoops citrulline malaat en gas hoaln.

paused bench
2x10x20kg
5x40kg
1x60kg
3x5x70kg

incline db press
10x12kg
4x10x20kg

db side raise
12x5kg
12x6kg
4x10x8kg

tricep pushdown
5/6x8-10

bayesian fly
5x

db overhead extension // upperchest shrug
12x5kg / 12x14kg
4x10x8kg // 4x10x20kg

Borst split begint wat te komen, wel tevreden over m'n borst. Dit was na de bench.
a2e44579f7abe73b2751be85a51edb1c.png

Op pc ziet foto er echt 10x kutter uit dan op m'n mobiel :(


Morgen maximaal cardioen tijdens Supremacy, eindelijk weer eens een indoor feestje. Echt al de hele week hyped warmup mixjes aan het luisteren, ook weer m'n favoriete artiest zien sinds defqon 2016 :heart: :heart:


:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:


Lekker bezig hier!
Thanks man :)
 
Borst split begint wat te komen, wel tevreden over m'n borst. Dit was na de bench.
a2e44579f7abe73b2751be85a51edb1c.png

Op pc ziet foto er echt 10x kutter uit dan op m'n mobiel :(
Ziet er toch goed uit!
 
Back
Naar boven