XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Denk dat je na 20 poffertjes kots misselijk ben, i dare you to eat 100+ ;)
Twintig poffertjes is peace of cake natuurlijk. Laatst nog een carb refeed gehad, zo'n pak is er zo door heen. Maar no thanks, ik sla de challenge af. Ik eet gewoon lekker waar ik zin in heb. No need to go overboard.
Ach nee joh. Zo'n pak van 60 stuks heb ik vroeger ook wel eens opgekregen zonder stauwgevoel.
Precies

Lekker bezig man!
Weet nog wel dat je vorige cut moeite had in het weekend te tracken dus goede overwinning dit.

Bulk moet je mooie resultaten gaan halen als je hoog blijft in eiwitten!
Thanks. Mentaal / wilskracht inderdaad een hoop gegained deze cut. Bulk gaan de eiwitten zeker wat hoger. Vaak zat ik op 1.6 - 1.8 met uitschieters naar 2.0. Eigenlijk wil ik nu standaard 2.0 kg/bw aanhouden. Ik wil alle variabelen gewoon on point hebben. Zo ook meal timing en eiwit distribution (leucine drempel vooral hitten). Verschil is misschien marginaal, maar wordt tijd om 100% m'n best te doen :D
All about dem carbs!! :D
Merk niet zoveel verschil tussen low en high carb tbh.
Pussy!

Ik heb wel liever AYCE pannenkoeken..heb je wat meer variatie:cheer:
Pannenkoeken klinken ook zeker lekker, maar dit is dichtbij en lekker goedkoop. Wie weet voor de volgende keer :)
Die krijgt hoxyz genoeg binnen met z’n poffertjes
:D
 
Thanks. Mentaal / wilskracht inderdaad een hoop gegained deze cut. Bulk gaan de eiwitten zeker wat hoger. Vaak zat ik op 1.6 - 1.8 met uitschieters naar 2.0. Eigenlijk wil ik nu standaard 2.0 kg/bw aanhouden. Ik wil alle variabelen gewoon on point hebben. Zo ook meal timing en eiwit distribution (leucine drempel vooral hitten). Verschil is misschien marginaal, maar wordt tijd om 100% m'n best te doen :D

Klinkt top!

Qua eiwit, Zelf zit ik ook standaard op 2gr/kg en geloof hier wel in.

optimal-protein-intake.png


Ken je vast wel maar blijft mooi om te zien als je zelf zoveel uitgeeft aan eiwitten
 
Upper en 37 min cardio vandaag. Laatste cardio van de cut zit er op.

Ook weer eens m'n bench gefilmd. Zit altijd al te kutten met leg drive, hielp ook niet mee dat m'n benen extreem zuur zijn van afgelopen leg day. Voor m'n gevoel is m'n arch through the roof, maar on camera ziet het er echt zielig uit :emo:

Was 3x5x75kg paused laatste setje. Einde bulk was m'n max 5x77,5kg, not bad dus.
Kont blijft wel op het bankje, maar probeer zo hard te drukken door m'n tenen dat het wat wiebelt.

Ook heb ik het idee dat ik veel drink, dus vandaag eens bijgehouden. Volgens mij is dit best veel :emo:
56a5b27dc309d05edba0fff995fdcfd8.png




Klinkt top!

Qua eiwit, Zelf zit ik ook standaard op 2gr/kg en geloof hier wel in.

optimal-protein-intake.png


Ken je vast wel maar blijft mooi om te zien als je zelf zoveel uitgeeft aan eiwitten
Mind eleborating die graph?
 
Haha tering hey 6.75L-7.05L

Logisch dat je 12x moet pissen:cheer:
 
Das een redelijk dichte grip die je hebt op bench, nee?
 
Das een redelijk dichte grip die je hebt op bench, nee?

Dacht hetzelfde. Op je triceps moeten retesterk zijn tov je pecs. Anders ben je waarschijnlijk sterker mer een bredere grip.

Wat betreft legdrive; peobeer niet lettwelijk op je tenen te drukken. Zie het zo dat als je de bar nier vast zou hebben, dat je van het hoofdeinde af zou glijden.

 
Haha tering hey 6.75L-7.05L

Logisch dat je 12x moet pissen:cheer:
Haha niet gek dan nee.
Das een redelijk dichte grip die je hebt op bench, nee?

Dacht hetzelfde. Op je triceps moeten retesterk zijn tov je pecs. Anders ben je waarschijnlijk sterker mer een bredere grip.

Wat betreft legdrive; peobeer niet lettwelijk op je tenen te drukken. Zie het zo dat als je de bar nier vast zou hebben, dat je van het hoofdeinde af zou glijden.

Ik heb hem inderdaad best dicht. Wijsvinger op de middelste knurling. Ik ben denk ik zo'n 30% sterker met cgbp en heb altijd een dikke borst pomp, ook is m'n borst prima developed dus het werkt blijkbaar :p Ik vind wijder heel gaar aanvoelen.
 
Prima bench hoor. Je kunt proberen om je voeten iets breder te zetten. Dan kun je goed door je benen duwen zonder dat je reet omhoog komt.
 
2x500ml monster...hoe is het? Aardig wat liquids per dag..bij mij gaat het ook wel hard over het algemeen..

Verder zie ik er het nut niet van om als een powerlifter te benchen wanneer dat niet je ambities zijn, maar wie ben ik?
 
Prima bench hoor. Je kunt proberen om je voeten iets breder te zetten. Dan kun je goed door je benen duwen zonder dat je reet omhoog komt.
Zal het volgende keer eens proberen


2x500ml monster...hoe is het? Aardig wat liquids per dag..bij mij gaat het ook wel hard over het algemeen..

Verder zie ik er het nut niet van om als een powerlifter te benchen wanneer dat niet je ambities zijn, maar wie ben ik?
2x500ml monster hoe is wat? Dit is dagelijkse routine geworden in de cut :emo:

Vind paused bench leuker en ben er sterker op dan touch en go :p
 
2x500ml monster hoe is wat? Dit is dagelijkse routine geworden in de cut :emo:

Vind paused bench leuker en ben er sterker op dan touch en go :p
1L monster is gewoon best een hoop.

Paused bench is niks mis mee, maar eerst als een mongool je rug archen wel IMO.. ;)
 
1L monster is gewoon best een hoop.

Paused bench is niks mis mee, maar eerst als een mongool je rug archen wel IMO.. ;)
Weinig is het niet inderdaad, maar zie het probleem niet.

Vind je m'n arch overdreven groot? Is meer om schouders healthy te houden
 
Weinig is het niet inderdaad, maar zie het probleem niet.

Vind je m'n arch overdreven groot? Is meer om schouders healthy te houden

Archen is inderdaad niet alleen voor de powerliftlooks en/of een zeer kleine rom creeeren.
Ik heb nog nooit last van mijn schouders gehad...

En dan bench ik zelfs niet eens met mijn schouder bladen naar elkaar, want dat is helemaal kut!

In b4: Ja maar jij benched maar 80kg..
 
Ik heb nog nooit last van mijn schouders gehad...

En dan bench ik zelfs niet eens met mijn schouder bladen naar elkaar, want dat is helemaal kut!

In b4: Ja maar jij benched maar 80kg..

Vind dat een beetje zeggen "ja maar ik ben toch ook niet zo dik en eet elke week 2x friet" :o

Ik voorkom liever schouderissues ipv dat ik pas aan een arch begin na een blessure.
 
Ik heb nog nooit last van mijn schouders gehad...

En dan bench ik zelfs niet eens met mijn schouder bladen naar elkaar, want dat is helemaal kut!

In b4: Ja maar jij benched maar 80kg..
Morrie kortzichtig:roflol:
 
Ik heb nog nooit last van mijn schouders gehad...

En dan bench ik zelfs niet eens met mijn schouder bladen naar elkaar, want dat is helemaal kut!

In b4: Ja maar jij benched maar 80kg..

Is heel persoonlijk allemaal. Als ik mijn schouderbladen niet naar achter doe en niet licht arch dan ontploffen mijn rotator cuffs zowat bij het pressen. Benchen staat bekend bij veel mensen als een schouder verneuker. Ik ben zelf van mening dat je met de powerlift techniek dit risico kleiner maakt.

Overigens is schouderbladen bij elkaar knijpen niet juist. Je moet je schouders omlaag brengen. Dus niet met van die opgetrokken schoudertjes krampachtig drukken zoals je heel vaak ziet.
 
Vind dat een beetje zeggen "ja maar ik ben toch ook niet zo dik en eet elke week 2x friet" :o

Ik voorkom liever schouderissues ipv dat ik pas aan een arch begin na een blessure.
Hmm, doen wat je goed voelt.

Ik eet 1 keer per week friet en ben wel dik..:rolleyes:

Morrie kortzichtig:roflol:
Beetje..rellen enzo..:windup:
Is heel persoonlijk allemaal. Als ik mijn schouderbladen niet naar achter doe en niet licht arch dan ontploffen mijn rotator cuffs zowat bij het pressen. Benchen staat bekend bij veel mensen als een schouder verneuker. Ik ben zelf van mening dat je met de powerlift techniek dit risico kleiner maakt.

Overigens is schouderbladen bij elkaar knijpen niet juist. Je moet je schouders omlaag brengen. Dus niet met van die opgetrokken schoudertjes krampachtig drukken zoals je heel vaak ziet.
GElukkig maar:cheer:
 
Eens met de powerlifers, for once...

Onderhoud opzoeken is begonnen, fml nog meer honger dan hiervoor.
54f720ac1b5507b668854d77071f939b.png
 
Back
Naar boven