XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Zagen die lui er zijden uit?

Galen zei dat 3x 1gr beta ala verspreid over de dag (bij maaltijd bijv) wellicht voor betere opname zou zorgen en volgende was. Weet niet hoeveel zo'n scoop is maar dat kun je dan wel schatten hoeveel 1 gr ong is

ja maar wat weet hij nou

weet je hoe weinig diplomas die heeft

luister liever naar bijv mister10
 
creatine en beta alanine

jullie zijn keihard aan het doperen

jullie gebruiken zeker ook caffeine
 
Deze pijn was niet fijn. Had wel iets van 6 a 7 gram gebruikt denk ik :o.
Misschien morgen maar 1 scoop of een halve proberen. Alleen beetje bang voor geworden nu
Inkakken bijpakken [emoji6]
creatine en beta alanine

jullie zijn keihard aan het doperen

jullie gebruiken zeker ook caffeine
En shakies [emoji15]
 
Zagen die lui er zijden uit?

Galen zei dat 3x 1gr beta ala verspreid over de dag (bij maaltijd bijv) wellicht voor betere opname zou zorgen en volgende was. Weet niet hoeveel zo'n scoop is maar dat kun je dan wel schatten hoeveel 1 gr ong is

Ik heb geen zin om bij het ontbijt te tintelen. Probeer vanavond wel een gram of 1 a 2 pre workout. En daar hou ik het bij. En bruur ik kan er niks aan doen aka dyslexie

ja maar wat weet hij nou

weet je hoe weinig diplomas die heeft

luister liever naar bijv mister10

Heb mister10 nog niet in m'n log gezien =[ En ik ben nog natty, gebruik geen creatine
 
Laatst bewerkt:
5/11/14

Lekkere training gehad, zou eigelijk niet gaan want was heel moe, toch maar gegaan. Deze keer muziek mee, anders doe ik dat nooit. Zyzz aesthetic mixtape in de oren
photo.png


Beetje warmup werk met banden voor schouders etc. aangezien ik moest wachten op bench.
Deze training ook geen ohp gedaan, die bewaar ik voor op een andere dag.

bench
2x15x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x55kg.
Voelde vrij zwaar, maar heb laatste setje gefilmd om te kijken hoe voet placement en bar path was. Als iemand denk dat hij wat zinnigs te zeggen heeft over techniek (bar path, foot placement etc.) post ik hem wel even.

Incline flys
3x10x12kg

Bent over bb row
Vind deze oefening maar niks, heel veel spanning op onderrug.

8x40kg
8x40kg
10x40kg

DB row
10x22kg
10x26kg PR ez katka :o
8x26kg

Shoulder press
Lang geleden dat ik deze gedaan heb
15x14kg
12x16kg
10x18kg

DB curl SS side lateral raises
10x14kg SS 8x8kg
8x14kg SS x8kg
8x16kg PR SS 10x7kg

DB shrugs
15x30kg PR
10x30kg
17x30kg

Z'n dikke pump dat bij BDB pose m'n onderarmen pijn deden
 
15 x 30 kg pr maar 17 x 30 kg geen pr bij shrugs? Wat is deze leef

Verder wel lekkere tren, hoe is je be-al bevallen vandaag? :P
 
15 x 30 kg pr maar 17 x 30 kg geen pr bij shrugs? Wat is deze leef

Verder wel lekkere tren, hoe is je be-al bevallen vandaag? :P

Ja wel een pr , maar geen zin om nog een keer te melden. Voelde er wel wat van maar niet heel veel. Volgende ub train iets meer
 
Inb4 weer halfdood
 
Ik vind bb rows zelf ook niks. Je moet eens t-bar rows proberen!
 
4 kappas voor je training!

photo.png
photo.png
photo.png
photo.png
 
Filmpjes altijd posten mane.

Je kan barbell row eens proberen als je met je borst op een bench steunt. Zo haal je de spanning van je rug af
 
creatine en beta alanine

jullie zijn keihard aan het doperen

jullie gebruiken zeker ook caffeine
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.
 
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

Feed the troll
 
Ik vind bb rows zelf ook niks. Je moet eens t-bar rows proberen!

Doe af en toe ook wel eens tbar row. vind cable row of db row's leuker :D

4 kappas voor je training!


photo.png
photo.png
photo.png
photo.png

ez katka

Filmpjes altijd posten mane.

Je kan barbell row eens proberen als je met je borst op een bench steunt. Zo haal je de spanning van je rug af

Zal filmpje posten als ik thuis ben, Barbellrow en steunen op een bench... ?

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

Welkom in m'n log Galen :o

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=GP-lTvS9_qw&feature=youtu.be
hier bens filmpje, en ja ik trainde in een dikke oversized hoody :D
 
Goed opgenomen man :o

In.
 
mooi bens is mooi
 
Je zet je voeten wel erg ver naar achteren. Probeer ze zo ver mogelijk naar achter te zetten waarbij je je hielen nog plat op de grond kunt houden. Zo zet je meer kracht met je benen en lig je stabieler.

En bor steunend op een bench idd, zoals hier

[Link niet meer beschikbaar]
 
Goed opgenomen man :o

In.

Welcome

mooi bens is mooi

Nu jouw mooie glutes

Je zet je voeten wel erg ver naar achteren. Probeer ze zo ver mogelijk naar achter te zetten waarbij je je hielen nog plat op de grond kunt houden. Zo zet je meer kracht met je benen en lig je stabieler.

En bor steunend op een bench idd, zoals hier

http://www.youtube.com/watch?v=KDaq_LonliA

Meh laat het wel bij andere rug oefeningen :o. Dacht dat de enige reden om je hielen op de grond te doen was dat het moet in een powerlift meet

---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 15:18 ----------

6/11/14

LB train, ging wel lekker ^^
total iets van 50 reps knee extension warmup omdat squat rack bezet was.

Squat
2x8x20KG
Vanaf hier op blote voeten, even proberen. Voelde wel goed.
5x40kg
2x5x52,5KG Vanaf hier kwam er ineens in me op dat ik misschien mijn heupen moest openen :o
3x5x52,5KG. Ging wel lekker, sommige reps wel beetje hielen van de vloer, moest er erg om denken om gewicht op hielen te zetten.

Sumo deadlifts
Lang geleden dat ik dit gedaan heb
8x60KG
3x80KG
3x3x100KG Goed heupen proberen te openen
Merk wel dat ik erg zwak ben in sumo's.

Stiff legged deadlifts
3x10x60kg. Goeie stretch

Kuiten in legpress
Vrijwel geen rust tussen setjes
20x81kg
20x92kg
17x100kg dropset x 3

Leg extension
15x57kg
12x64kg
12x64kg
12x71kg dropset 15x 43kg 10x 30ish

Al met al lekker training. Dat was het ook weer voor deze week.
 
Back
Naar boven