Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

bench form ziet er niet slecht uit. Ik zou echter wel meer spanning proberen te houden bij de negative, en die halter niet zo hard laten "vallen". En dan naar boven exploderen. Verder kan ik vanuit deze hoek niet veel zien

en bedankt voor de nek hernia

Thanks, check ging me idd alleen om bar path, negative en foot placement. Geen probleem voor de hernia btw
 
Zou powerliftschoenen gaan aanschaffen. Dat heeft werkelijk een meerwaarde, zeker voor je squats.
Wel knap dat je zo kunt bankdrukken, ik had met de barbell de geluidsinstallatie van de muur afgeslagen, wat een kutmuziek :o
 
Zou powerliftschoenen gaan aanschaffen. Dat heeft werkelijk een meerwaarde, zeker voor je squats.
Wel knap dat je zo kunt bankdrukken, ik had met de barbell de geluidsinstallatie van de muur afgeslagen, wat een kutmuziek :o

wie zegt dat? Is gewoon persoonlijk per persoon (srs)
 
wie zegt dat? Is gewoon persoonlijk per persoon (srs)

Het heeft mij in elk geval erg goed geholpen. Mijn 1RM is in een tijd van een paar weken iets van 30 kg omhoog gegaan.
 
10/11/14
Op zich wel leuke ub train gehad.

Beetje stretchen en rotator cuff oefening, moest wachten op rack
OHP
8x20kg
5x30kg
1x40kg
4x5x42,5kg PR Nog nooit meer dan 40kg voor 1 gedaan.
1x4,5x42,5kg Alle laatste rep kwam niet omhoog dus hele lichte pushpress. 45kg voor 5x5 zit er niet in..
Volgende week nog een keer 42,5 voor 5x5 doen?

Bench
8x20kg
4x40kg
1x50kg
5x5x57,5kg Begint nu toch wel zwaarder te worden, moet volgende training wel een spotter erbij. Maar waarschijnlijk vraag ik niet omdat social :o

Chest press
8x36kg
7x50+-
6x50 +- dropset

Machine latpulldown
10x50kg
10x57kg
8x64kg

cable side raises
10x14kg
10x14kg
10x14kg dropset burrrrrrn

DB row
3x10x20kg

Geen zin meer in biceps en triceps
 
Zou idd zelfde gewicht aanhouden.
sterke boi :o
 
Lekkere PR man!

Zou 'm idd dan nog een keer doen
 
Ja ik zou die 42,5 nog eens 5x5 doen. Mocht je merken dat de eerste sets echt te makkelijk zijn kun je de laatste sets nog altijd het gewicht verhogen naar 45.
 
11/11/14
Lekkere lb training gehad. Word wel een beetje ziek van al die reacties in de gym. Waarom wrist wraps, waarom plaats je die bar zo laag in je nek, Waarom ga je zo diep, je leunt te veel naar voren, je rug bolt een beetje... En dat van mensen die niet een 1/4e depth squatten en niet eens deadliften, of de bar de grond niet eens aantikken... Maar w/e :o

Deadlift coan W4
Beetje in doupt of ik hem wel zou halen..
5x60kg
3x80kg
3x100kg
1x110kg
2x122,5kg PR Vorige pr was 1x120 ^^. Hij ging vrij snel zonder enige hitching of wat dan ook. Wel beetje rug bolling maar w/e voelde goed.
3x3x102,5kg. Was vergeten wat ik moest doen, moest eigelijk 5x3 zie ik achteraf.

Squats
20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x55kg Nogsteeds wel wat forward lean, maar probeer het te verbeteren. Ene rep gaat beter dan de andere ^^

Hier was ik al 30/45 min bezig lol.

Leg curl
15x50kg
12x57kg
12x64kg
10x64 kg dropset

Leg extension
15x50kg
12x64kg
10x64kg
8x64kg dropset.

Ook nog beetje frontsquat bar te positioneren. Maar doet zoveel pijn op m'n delts lol. Ga denk ik vrijdag wel frontsquatten met wat gewicht. Aangezien ik maar 1x per week +2,5kg ga doen op squats.

Voelde m'n benen goed

---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

Zou idd zelfde gewicht aanhouden.
sterke boi :o

sarcasm is strong fgt

Lekkere PR man!

Zou 'm idd dan nog een keer doen

Thanks, doe hem volgende week nog wel een keer.

Ja ik zou die 42,5 nog eens 5x5 doen. Mocht je merken dat de eerste sets echt te makkelijk zijn kun je de laatste sets nog altijd het gewicht verhogen naar 45.

Ik doe hem idd nog een keer. Verhogen word hem niet denk :o
 
Goeie PR, nice ook dat squat verbeterd
 
waarom doe je coan op deadlifts?
 
Lekkere pr maat!
 
Nice ohp! [emoji4]
 
13/11/14
Lekker ub training gehad ^^

Bench
Beetje banden schouders rekken.
20x20kg
5x40kg
5x50kg
5x5x60kg Opzich niet heel moeilijk, maar zonder spot ben ik bang dat ik faal.. Zal wel vast komen te zitten rond 65kg.

Pec deck machine
15x57kg
12x64kg
10x71kg
10x71kg dropset. Ziekste pomp die ik ooit gehad heb.

V grip pulldown Andere pully gebruikt, vrij zware
6-10x70-110kg

DB row
8x22kg
2x8x24kg

Facepulls
15x30kg
15x40kg
12x40kg
12x40kg

Frontsquats Lol, wou het gewoon proberen. wat techniek werk.
8x20kg
1x40kg. De tyfus wat doet dit pijn op m'n schouders.

ohp
Beetje pompen met kleine push.

Side raises
3x8/15x8kg

Heel veel bicep setjes
Onderarm explodeerde haast :o

Skullcrushers
3xfailurex20kg
 
Bench zitten we echt gelijk man :) Frontsquat moet je kijken waar die goed ligt, heb je je handen crossed of die andere manier?
 
Bench zitten we echt gelijk man :) Frontsquat moet je kijken waar die goed ligt, heb je je handen crossed of die andere manier?

Zaten we maar gelijk op squats lol. Maar jij doet zeker paused bench? Wat is je 1RM?
Ik doe die andere grip maar daar gaan m'n polsen ook naar de tyfus van, crossed grip voelt awkward.
 
Back
Naar boven