Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit!
wat is je vetpercentage momenteel?
 
WoW tijdje niet gekeken hier. Beste vooruitgang? Wat was je tactiek ook alweer, eerst naar 10% en toen weer bulken?

Ga zo door!
 
Ziet er goed uit!
wat is je vetpercentage momenteel?
Geen idee, zomenteen weer 3 punts meting. Vorige week was het 11,5% geloof ik. Werkelijkheid hoger maar buik begint aardig plat te raken. Wel het droogste wat ik ooit in m'n leven ben geweest.

WoW tijdje niet gekeken hier. Beste vooruitgang? Wat was je tactiek ook alweer, eerst naar 10% en toen weer bulken?

Ga zo door!
Dat was m'n tactiek maar ik ben nooit echt lean geweest. Vorige bulk begon ik op zo'n 14 a 15% gok ik, hele lichte bovenste abs. Maar nu is het plan om deze cut stevig door te trekken naar ecto gewicht om vervolgens nooit meer zo lang te hoeven cutten. Het gaat me momenteel erg easy af, kracht blijft stijgen dus dat low bodyfat vind ik niet erg.
 
Geen idee, zomenteen weer 3 punts meting. Vorige week was het 11,5% geloof ik. Werkelijkheid hoger maar buik begint aardig plat te raken. Wel het droogste wat ik ooit in m'n leven ben geweest.


Dat was m'n tactiek maar ik ben nooit echt lean geweest. Vorige bulk begon ik op zo'n 14 a 15% gok ik, hele lichte bovenste abs. Maar nu is het plan om deze cut stevig door te trekken naar ecto gewicht om vervolgens nooit meer zo lang te hoeven cutten. Het gaat me momenteel erg easy af, kracht blijft stijgen dus dat low bodyfat vind ik niet erg.

Aight. Ik heb een beetje dezelfde tactiek gehanteerd. Van 25% naar ong 14%. Ik zit ni al een paar maan rond onderhoud en 15/16%. Ik wil er nog wel even een cut ingooien tot zo’n 10%
 
Aight. Ik heb een beetje dezelfde tactiek gehanteerd. Van 25% naar ong 14%. Ik zit ni al een paar maan rond onderhoud en 15/16%. Ik wil er nog wel even een cut ingooien tot zo’n 10%
Kan je mijn tactiek zeker aanbevelen. Trainingsdagen relatief high en dubbele rustdag extreem laag in kcal. Overigens net gemeten. -0,5% sinds vorige week. 11% nu.
bicep 3.5 mm
tricep 5 mm
rug 11/12 mm
buik 6mm
 
Kan je mijn tactiek zeker aanbevelen. Trainingsdagen relatief high en dubbele rustdag extreem laag in kcal. Overigens net gemeten. -0,5% sinds vorige week. 11% nu.
bicep 3.5 mm
tricep 5 mm
rug 11/12 mm
buik 6mm

Ik ben nu met vakantie. Als ik weer thuis ben zal ik eens beter naar je log kijken en evt tips vragen.
 
Ik ben nu met vakantie. Als ik weer thuis ben zal ik eens beter naar je log kijken en evt tips vragen.
Ik log eigenlijk al maanden niet meer, nu hanteer ik best een andere tactiek dan vroeger. Maar feel free to ask.
 
Harde shape gast. Daar mag je trots op zijn!
Ik begrijp dat je nu FB traint én een dag extra traint. Oftewel 5-6 keer per week FB?
 
Harde shape gast. Daar mag je trots op zijn!
Ik begrijp dat je nu FB traint én een dag extra traint. Oftewel 5-6 keer per week FB?
Thanks, appreciate it.
Momenteel vijf keer fullbody ja, zodra Zeenius terug is van vakantie waarschijnlijk terug naar vier :windup: Of ik moet in het weekend de wekker zetten voor de gym :emo:
 
Zou je wel zwaarder inschatten dan 80kg.
 
Thanks, appreciate it.
Momenteel vijf keer fullbody ja, zodra Zeenius terug is van vakantie waarschijnlijk terug naar vier :windup: Of ik moet in het weekend de wekker zetten voor de gym :emo:

Haha. Nice! :P

Zelf wat samengesteld dan, of word je gecoacht?
 
5x fullbody?? is dat niet een beetje overkill?
 
Thanks, ben altijd al relatief licht geweest. Ecto frame I guess :p

Beetje hiit er bij ja ter compensatie van minder trennen.


Wou al wel langer fullbody tainen, momenteel via bell ja.

Huh tren..? XD jij kuurt toch niet? haha of heb ik wat gemist? =O
 
Bell coaching? Nice :D
 
5x fullbody?? is dat niet een beetje overkill?

Op basis van mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat bijvoorbeeld 4x pw squats en 4-5x bench enorme gains hebben opgeleverd. Mits je volume en intensiteit aanpast gaat dit prima.
 
Op basis van mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat bijvoorbeeld 4x pw squats en 4-5x bench enorme gains hebben opgeleverd. Mits je volume en intensiteit aanpast gaat dit prima.

Schat je dit hoger in dan een UB/LB schema?
En dan wel voor een natty
 
Schat je dit hoger in dan een UB/LB schema?
En dan wel voor een natty

Niet per se en het is persoonsgebonden. De zeer hoge frequentie helpt mij vooral met kracht. Als ik niet minimaal 3x pw squat dan word ik niet sterker. En een sterkere squat resulteert in principe in meer spiermassa aangezien je zwaarder kan trainen.

Daarnaast vind ik het ook prettiger. Ik squat liever dagelijks een paar setjes, dan dat ik 2x pw mijn benen moet verwoesten.
 
5x fullbody?? is dat niet een beetje overkill?
Zolang je volume afstemt kan het prima. Als beginner kan je voor muscle gain prima wegkomen met een split maar naarmate je meer gevorderd wordt heb je minder lang verhoogde eiwit synthese en zou je profijt kunnen halen vanuit dagelijks je spiergroep aanspreken.

Ik train op vrij hoge intensiteit en heb geen last van herstel.

Huh tren..? XD jij kuurt toch niet? haha of heb ik wat gemist? =O
Trennen... trainen it's a slang.
Bell coaching? Nice :D
:D
Op basis van mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat bijvoorbeeld 4x pw squats en 4-5x bench enorme gains hebben opgeleverd. Mits je volume en intensiteit aanpast gaat dit prima.
Eens. Al doe je het niet ovor verhoogde eiwitsynthese dan haal je er wel vorm en kracht gains uit.
Schat je dit hoger in dan een UB/LB schema?
En dan wel voor een natty
Mogelijk hoe meer gevorderd je wordt ja.
 
Back
Naar boven