XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Ik ga het ook maar is overwegen, PPL en UB LB ben ik wel zat.
+ ik wil gewoon weer 5x in de week trainen.
 
Dat was m'n tactiek maar ik ben nooit echt lean geweest. Vorige bulk begon ik op zo'n 14 a 15% gok ik, hele lichte bovenste abs. Maar nu is het plan om deze cut stevig door te trekken naar ecto gewicht om vervolgens nooit meer zo lang te hoeven cutten. Het gaat me momenteel erg easy af, kracht blijft stijgen dus dat low bodyfat vind ik niet erg.

Hier ga je nog op terugkomen. Merk je geen krachtsverlies nu in de cut ? Ik ga nooit meer cutten in elk geval. De laatste keer was ik zoveel kracht verloren dat ik spontaan geen motivatie meer had en een jaar ben gestopt helaas . Dan maar wat voller :)
 
Bon.. Ik had al zo een vermoeden bij 5x per week FB.
Dat je naar ramsterk mag worden! ;)
 
Ik ga het ook maar is overwegen, PPL en UB LB ben ik wel zat.
+ ik wil gewoon weer 5x in de week trainen.
UB/LB/P/P/L Is ook een prima split ;)
Hier ga je nog op terugkomen. Merk je geen krachtsverlies nu in de cut ? Ik ga nooit meer cutten in elk geval. De laatste keer was ik zoveel kracht verloren dat ik spontaan geen motivatie meer had en een jaar ben gestopt helaas . Dan maar wat voller :)
Dan was waarschijnlijk je voeding, of je programmering ruk. Als ik in je logje kijk lijkt het alsof je maar wat doet, dus daar zit hoogstwaarschijnlijk je probleem. In een cut waar je niet stage ready shape behaald hoef je echt geen kracht te verliezen en kan je prima krachtgains maken.

Bon.. Ik had al zo een vermoeden bij 5x per week FB.
Dat je naar ramsterk mag worden! ;)
Komt zeker goed :D
 
Wat betreft jouw aanname mbt mijn voeding heb je zeker gelijk. Maar die laatste theorie is natuurlijk afhankelijk van je plafond. Competitieve bodybuilders gaan echt geen krachtgains maken in de cut.. Daarnaast zal je ook de inname van stimulerende middelen moeten laten meewegen.

Edit: excuus, dat over de competitie cut benoem je juist. Nouja, blijf erbij dat dit nog steeds afhankelijk is van je plafond.
 
Wat betreft jouw aanname mbt mijn voeding heb je zeker gelijk. Maar die laatste theorie is natuurlijk afhankelijk van je plafond. Competitieve bodybuilders gaan echt geen krachtgains maken in de cut.. Daarnaast zal je ook de inname van stimulerende middelen moeten laten meewegen.

Edit: excuus, dat over de competitie cut benoem je juist. Nouja, blijf erbij dat dit nog steeds afhankelijk is van je plafond.
Uiteraard blijft het afhnakelijk van je plafond. Maar ongeacht welk niveau hoor je niet extreem veel te verliezen. Iig niet zoveel dat je "nooit meer wilt cutten" om die reden. Dus ik zou wat sleutelen aan je tactiek.
 
Uiteraard blijft het afhnakelijk van je plafond. Maar ongeacht welk niveau hoor je niet extreem veel te verliezen. Iig niet zoveel dat je "nooit meer wilt cutten" om die reden. Dus ik zou wat sleutelen aan je tactiek.

Precies! Nooit klinkt inderdaad wat dramatisch. Ik stond al op 10 voor de cut, dus er was geen noodzaak en gezien mijn historie zal die ook niet komen (hopelijk).
 
Voeding vooralsnog hetzelfde. Een extra trainingsdag in de week toegevoegd. Train nu fullbody.

Gewicht een zielige 80klikos, taille wordt wel lekker smal.
2ly0hs6.jpg



Thanks.
Mooi lichaam mag ik je nummer
 
Precies! Nooit klinkt inderdaad wat dramatisch. Ik stond al op 10 voor de cut, dus er was geen noodzaak en gezien mijn historie zal die ook niet komen (hopelijk).
Het liefst wil je zo min mogelijk tijd in een calorie deficit te zitten, dus dat doe je goed. :)

Mooi lichaam mag ik je nummer
Oke pm :$
 
Still cutting. Gammele 79kg, maar ik heb me er wel bij neer gelegd dat ik gewoon een klein frame heb. Word doorgaans een kilo of 5-10 zwaarder geschat. Nog steeds fullbody, kracht gaat prima. Momenteel nog steeds in een stijgende lijn. Van de week 4x6x133,5kg squat, 4x7x96kg bench (vorige week 1x115kg gedaan), ohp 3x5x58,5kg en rdl op 4x13x145kg maar die heb ik gereset om form eindelijk eens goed aan te leren.

Gozer die me altijd meet is een maandje op vakantie. Dik twee weken geleden stond ik op 10.5% met een vierpunts meting (bicep, tricep, heup en buik). 1 oktober staat de volgende meting. Momenteel op trainingsdagen 5x2600kcal, rustdag 1800 en de zondag +-1300kcal.
61cfa94e25253d71b59b9485a445f650.png

311388ee1fe11a64dc4c027148bf79f8.png
 
Gaat lekker man! Goeie veins op armen!
 
En speciaal voor Nootmuskaatje zonet postworkout even de de infamous hoxyz pose gedaan. Taille 73cm.
506e6e3fbe2750d51f4ab11f36bb87f0.png

Tot hoe laag wil je zakken?
Geen idee, nog weekje of 6 denk ik. Gaat me nog gemakkelijk af qua voeding. Alleen de trainingen worden erg zwaar, maar dat komt omdat ik qua intensiteit extreem hoog voor mijn doen zit. Meeste is pr werk op het moment.
Gaat lekker man! Goeie veins op armen!
Thankyou
Tot 19 cm




Met aders
Pff nog 15 cm te gaan.
 
En speciaal voor Nootmuskaatje zonet postworkout even de de infamous hoxyz pose gedaan. Taille 73cm.
506e6e3fbe2750d51f4ab11f36bb87f0.png

Geen idee, nog weekje of 6 denk ik. Gaat me nog gemakkelijk af qua voeding. Alleen de trainingen worden erg zwaar, maar dat komt omdat ik qua intensiteit extreem hoog voor mijn doen zit. Meeste is pr werk op het moment.
Lekker man; flink wat definitie, dikte en wijdte op de hoxyz pose van die ik nog herinner! Jammer dat je niet naar de meet gaat met ZeeAnus! Zeenius
 
Hoezo neergelegd bij je smalle frame?:mad: Neerleggen is opgeven.

Geef het tijd en dedication.
 
Lekker man; flink wat definitie, dikte en wijdte op de hoxyz pose van die ik nog herinner! Jammer dat je niet naar de meet gaat met ZeeAnus! Zeenius
:heart:
Hoezo neergelegd bij je smalle frame?:mad: Neerleggen is opgeven.

Geef het tijd en dedication.
Ik doelde meer op botstructuur etc. Dat m'n bodyweight erg licht is voor hoe ik oog. Moet zeker nog een kilo of twintig bij op :D
 
:heart:

Ik doelde meer op botstructuur etc. Dat m'n bodyweight erg licht is voor hoe ik oog. Moet zeker nog een kilo of twintig bij op :D
Dat hoor ik liever, 20kg erbij zou wel bruut zijn
 
Back
Naar boven