XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Via mobiel youtube app op je account plaatje klikken
Bekijk bijlage 542201

Heb die van mij ook verboden met tablet en mobiel/tv stream.
Oh valt mee.
b343bb7e74a712441543c77f17e5a8cb.png
 
Rookie numbers 😕
 

Bijlagen

  • 56B89B1D-416C-4FD6-93A1-8FA727B07B96.jpeg
    56B89B1D-416C-4FD6-93A1-8FA727B07B96.jpeg
    72,9 KB · Weergaven: 69
Screenshot_20211128-224632.jpg


:trollface:

Ik volg ook trouwens :p
 
Ik besef mij net dat dit enkel om youtube ging😂

Screenshot_20211128-224931_YouTube.jpg
 
Hoe ik dit voor elkaar krijg naast werken en trainen is de grote vraag :roflol:
Ik zet vaak podcast aan en val dan in slaap. Tikt ook aardig aan.

Of

Je doet geen ene flikker op het werk 😌
 
Ik zet vaak podcast aan en val dan in slaap. Tikt ook aardig aan.

Of

Je doet geen ene flikker op het werk 😌
Cardio, poscast tijdens slapen en voornamelijk aan als ik thuis ben tijdens preppen enzo :') op werk kijk ik geen youtube
 
15:50 ofzo naar de gym gegaan dus had een dik uurtje. Was eigenlijk ook wel tijd zat, niet om heel lekker te kunenn traienn maar het kan er mee door. Laatste training was 2 weken geleden en dat was een push, pull denk 3 of 4 weken terug vor het laatst dus ff wennen.

Ik heb m'n drive sheet helemaal leegegooid en gewoon op comfortabele gewichten begonnen (wel RPE10/falen), maar nette form. Om tijd te besparen aantal dingen gepaired, een curl met een back extension bijvoorbeeld. Iets meer rust dan supersetten, zolang het niet voor extra fatigue zorgt. Hamstrings vielen mee qua schade, maar rug en biceps echt bizar veel kracht kwijt.

Seated hamstring curl @
63kg x 10
57kg x 12
43kg x 17

Chest supported lat pulldown
Al het chest supported werk wordt gedaan met zo'n asisst your lift stand waar je de breedte kan bepalen en dan d-handles er aan vast.
91kg x 10 gore stretch altijd op deze, voelt haast meer als een row aan dan pulldown
76kg x 12

Chest supported row
Hier ben ik echt bizar zwak op geworden, voorheen draaide ik mooie setjes met fullstack (114kg), die krijg ik nu niet eens in beweging denk ik. Maar komt wel weer
82kg x 7
68kg x 10
55kg x 13 dropset 1x

Back extension
bw x 23,18,14

Preacher dumbell curl
12kg x 9
10kg x 11

Calve press
136kg x 13 restpause paar seconden x 7

Bilaterale scable curl (met kabels achter je dus stretch)
36kg x 9
30kg x 12 drop 1x

paar crunches

Voeding tot dusverr. Idealiter een extra eiwit moment maar komt vandaag zo uit.
#1 ontbijt #5 pre #2+3 post, #6 pre bed. Volgorde is een beetje gaar mara ik snap de logica. :p 50% van het dieet is vaak hetzelfde, andere helft hou ik vaak een aantal dagen vast en dan wissel ik. Zoals nu dit avondeten zal ik wss morgen en overmorgen wel weer eten, en dan wordt het weer wat anders. Idem voor ontbijt. Nog een meal over dus wat ik kan opvullen met carbs en vetten, die ratio boeit me niks want ik heb de darmen van de goden en verteer ales perfect. Denk wat donuts ofzo chappen, zie wel waar ik zin in heb. Calorieen boeien me ook niet, eerst zorgen dat ik train ritme vind. Zal me morgen weer eens wegen.
2832c5235ce8fc1d7287feb8061e1c36.png

netjes.,
Wordt tijd om wat luier te worden, welkom.
Ik besef mij net dat dit enkel om youtube ging😂

Bekijk bijlage 542216
Pff dit is ook niks.
 
Gehele dag aan het werk, midden middag moest ik met m'n moeder mee om de derde prik op te halen en toen bij thuiskomst snel door naar de gym. Was er 16:05 dus werd krap, absurd druk dus een ruk trainging geworden. Ik had geen tijd om te wachten op equipment dus ben gewoon begonnen wat vrij was. Chest press is m'n vierde oefening volgens mij maar heb ik nu als eerste gedaan. Voor side raises en flyes wil ik een bepaalde set kabels (we hebben er zes), maar die waren bezet dus maar gewoon gepakt wat vrij was. Als ik gister dacht dat ik zwak was geworden op pull na zo lang niet trainen hade ik psuh nog niet gezien, nog veel erger. :emo:

Nautilus flat chest press
77kg x 7
64kg x 11 ik hoor hier een intensifier te doen, maar omdat ik hem als eerste heb gedaan heb ik er voor gekozen om het niet te doen.

Incline smith press
80kg x 6
65kg x 11 12e fail

Standing uniltaeral cuff raise
Dit hoort m'n eerste oefening te zijn en dan liggend bilateraal, maar daar heb ik twee pulleys voor nodig die bezet waren, dan maar dit.
18kg x 9
14kg x 17

Cable fly
Verkeerde cable en staand, ik wil hem zittend doen idealiter ala bayesian fly.
43kg x 11
36kg x ?? dropset ??

Vanaf hier vrijwel geen tijd meer over dus wat dumbell side raises en prime pushdowns gedaan en toen was de tijd op. Ik hoor eigenlijk nog db shoulder press als derde oefening te doen en na de pushdowns een overhead extension.

Volgende training zal waarschijnlijk pas het weekend worden. Morgen kan ik niet i.v.m werk, donderdag vier ik m'n verjaardag en dan kan je er donder op zeggen dat ik vrijdag dede ben. :')
 
Als ik gister dacht dat ik zwak was geworden op pull na zo lang niet trainen hade ik psuh nog niet gezien, nog veel erger. :emo:
Komt goed neeef patience is key
 
Komt goed neeef patience is key
Sowieso. Kracht komt altijd vrij snel terug, maar toch absurd om te zien dat je nu als werkgewichten nog minder draaid dan je vorige back-off weights. Ik merk vooral dat helverwege de set fatigue ineens keihard merkbaar is.
 
Spierpijn is aardig hard, nog steeds gemotiveerd en dat is een goed teken want normaal was de motivatie dinsdag al weg :roflol: Door werk helaas nog steeds wel gelimiteerd dus eerst volgende training komt het weekend pas. Ik kreeg vandaag echter wel deze herinnering op snapchat en vroeg me af hoe ik zou scoren op het laagste niveau in een MAP wedstrijd. Ik heb geen wedstrijd ambities maar met mijn taile denk ik dat ik niet eens heel slecht zou kunnen plaatsen. :thinking: Deze foto was wel echt compleet leeg, zo plat als het kan.
f5d8211729cc30733ae67d7bf13da291.png
 
Op zich is je taille wel smal maar als ik me niet vergis heb je best wel wat vel/vet rond je middel/lovehandles toch?
 
Op zich is je taille wel smal maar als ik me niet vergis heb je best wel wat vel/vet rond je middel/lovehandles toch?
Wel wa maar niks storends. Probleem is dat ik massa mis op m'n abs om daar te scoren denk ik. Mar ga het toch niet doen want lijkt me echt absurd saai. :roflol:
 
Hoe gaat ie hier? Nog een beetje motivatie kunnen houden om naar de gym te gaan?
 
Back
Naar boven