AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Voelde zeker wel goed om je topic titel aan te passen naar "Bulk" ? Enjoy je maccie :D
 
Zal allemaal best maar ik ga gewoon lekker maccie eten en er van genieten :d
Dat was ook zeker niet wat ik probeerde te zeggen..ik hou van de McD en daar moet je gewoon lekker van genieten!
 
Test dag twee vandaag met 3-5rm en 80% amraps. Was wel een beetje gaar van de hele dag cursus, maar had er zin in. Duidelijk wat voller en meer energie dan in de cut.

bench
3x110kg pr motherfuckeeeer. 1rm einde bulk was 115 :D
2x87,5kg
5x87,5kg

unilateral cable row
5x29kg - kon meer maar wil cleane form houden
11x22kg
2x12x22kg

unilateral leg press
5x110kg - idem als cable row
3x10x82kg heerlijk veiny quads
e0102a4d136bcdcdbc609ff21c159bb5.png

unilateral seated calf raise
5x90kg
11x70kg
2x12x70kg

ez bar preacher curl - nog nooit gedaan deze oefening
5x20kg excl stang
10x15kg
2x11x15kg

bayesian lateral raise - conservatief omdat ik liever mooie form op zo'n oefening als dit il
5x14kg
2x17x9kg

overhead cable extension
5x50kg ez maar form
2x14x41kg

150kcal incline lopen cardio


Voelde zeker wel goed om je topic titel aan te passen naar "Bulk" ? Enjoy je maccie :D
Heerlijk ja.
 
Damn echt goed droog geworden hoor. Freaky quad veins alles! Die bench gaat lekker man!
 
Weet niet wanneer je whey wilt bestellen? Ga dr vanavond weer een proberen, welke zou je dan willen?
Matcha, tiramisu of jam roly poly
 
Damn echt goed droog geworden hoor. Freaky quad veins alles! Die bench gaat lekker man!
Thanks marvin!
Weet niet wanneer je whey wilt bestellen? Ga dr vanavond weer een proberen, welke zou je dan willen?
Matcha, tiramisu of jam roly poly
Ik heb geen haast met bestellen. Wellicht dat ik met black friday wat bestel dus geen haast. Maar ben wel benieuwd naar tiramisu. Chocolate peanutbutter ben ik ook erg benieuwd naar.
 
Wanneer is het black friday?
 
Lekker bezig man, nog nooit quad veins gehad maar nu ik het zie wil ik het ook. Jammer dat er zo veel halfzware javaanse jongens op je been groeit pik.
 
Twee dagen scrum cursus gehad, suuuuper gaar maar eenmaal m'n pre workout meal er in had ik er wel weer zin in. Ook paar theelepels citrulline malaat er in geknald.

Cable rope upright row
5x50kg - conservatief
2x14x41kg

romanian deadlift
3x160kg pr - ook conservatief, had wellicht wel 170/180kg kunnen doen maar wil form hameren aangezien ik vroeger veel last van bolle onderrug had. Tegenwoordig ook beltless
3x13x127,5kg

v grip pulldown
5x114kg
13x91kg
2x12x91kg

unilateral chest press
3x36kg
2x8x27,5kg

unilateral rope shoulder pull
5x36kg
3x12x27kg

unialteral rope pushdown
5x27kg
16x18kg
14x18kg

cable wide shrug
5x64kg
15x50kg
14x50kg

leg extension
5x97kg
3x11x77kg

160 kcal incline lopen - Beetje preventief en voor health / kuit gainz. Vandaag 50kcal over exclusief mosterd op kipfilet, monster 0 en paar dropjes.

knee raise
3x12xbw

En zonet bigmac, chilli chicken en mckroket post workout :D


Lekker bezig man, nog nooit quad veins gehad maar nu ik het zie wil ik het ook. Jammer dat er zo veel halfzware javaanse jongens op je been groeit pik.
Benen scheren is echt next level gay.
 
Lekkere training hoor. Geniet van je meals en succes met je bulk!
Ga je benen eens scheren joh.;);)
Scrum vind ik echt zo'n gehypt ding. Een paar jaar geleden moesten bij ons op het werk ineens allerlei projecten volgens de Scrum-methode en was het helemaal heilig; nu hoor ik er niemand meer over.
 
Lekkere training hoor. Geniet van je meals en succes met je bulk!
Ga je benen eens scheren joh.;);)
Scrum vind ik echt zo'n gehypt ding. Een paar jaar geleden moesten bij ons op het werk ineens allerlei projecten volgens de Scrum-methode en was het helemaal heilig; nu hoor ik er niemand meer over.
Thanks Bert, ben benieuwd wat de bulk me gaat brengen.

En scrum heeft zeker wel z'n plaats in ons bedrijf. Vooral het werken in sprints willen wij als developers graag doen zonder dat er constant issues tussendoor komen.
 
Thanks Bert, ben benieuwd wat de bulk me gaat brengen.

En scrum heeft zeker wel z'n plaats in ons bedrijf. Vooral het werken in sprints willen wij als developers graag doen zonder dat er constant issues tussendoor komen.
Scrummen is ook gemaakt voor zulke bedrijven. Ze willen godverdomme scrummen toepassen in het onderwijs :roflol:. Begin van het jaar werd mij gevraagd door meerdere leerlingen 'of ik toch niet ga scrummen he'. Zelf ook moeten scrummen vorig jaar en het enige wat er mooi aan was, was dat we konden zeggen dat we gaan scrummen en de lessen mochten skippen.
 
Al m'n drie trainingen met rep max tests gehad. Coach had m'n verdere programmering reps/sets/gewichten nog niet af dus ik heb een upper gedaan. Blijft wel een lekkere split. Klein brokje Monster pre workout en schaaltje chocolade pepernoten pre workout en goaan. Ging heerlijk, dikke pomp ook. Gewichten niet echt opgeschreven

bench
iets wijdere grip geprobeerd, nu m'n ringvinger op de ringen. Kijken of ik hier wat meer uit kan halen
2x5x90kg
2x6x80kg

unilateral cable pulldown
5x

db side raise
20x6kg
20x8kg
15x9kg
15x10kg
3x15x12kg gore pomp

v grip cable row
15x80kg
10x100kg
4x10x114kg

liggend op bankje incline cable fly
5x

alternating db curl
cable kickbacks

Nu zo sushi post workout mmm




Scrummen is ook gemaakt voor zulke bedrijven. Ze willen godverdomme scrummen toepassen in het onderwijs :roflol:. Begin van het jaar werd mij gevraagd door meerdere leerlingen 'of ik toch niet ga scrummen he'. Zelf ook moeten scrummen vorig jaar en het enige wat er mooi aan was, was dat we konden zeggen dat we gaan scrummen en de lessen mochten skippen.
In het onderwijs zie ik er niet echt de meerwaarde van in nee.
 
Vannacht echt maar een uurtje of drie geslapen. Halverwege maar uit bed om wat te eten en tot rust te komen. Daarna wel voor even in slaap gevallen. Resultaat dat ik wel wat kcal over ben gegaan, maar goed. Lichte zeurende hoofdpijn en beetje moe naar de gym gegaan. Moest vandaag amraps op voorgeschreven gewicht doen. Behalve op de squat.

squat
4x6x120kg vanaf hier bouwen. Voelde reten zwaar, onderrug gaar en algemeen gewoon gaar. Best wat doms in m'n spieren ook.

arnold press
4x10x20kg

leg curl
12x54kg
3x10x54kg

cable flyes
15x23kg
14x23kg
13x23kg
12x23kg

lat pulldown
2x13x43kg
12x43kg

cable upright row
2x13x43kg
12x43kg

unilateral seated calf raise
2x12x65kg
2x13x65kg

unilateral bayesian hammer curl
3x14x23kg

Straks wellicht nog even naar de gym om wat liss te doen. En als ik morgen/overmorgen op tijd van bed af ben en energie heb andere rep target tests maar knallen. Dan kan ik tenslotte m eer eten ipv die 2000kcal rustdag :emo:

Monster choco pepernoten maken :roflol:


Enjoy!
Thanks, was lekker.
 
Thanks Bert, ben benieuwd wat de bulk me gaat brengen.

En scrum heeft zeker wel z'n plaats in ons bedrijf. Vooral het werken in sprints willen wij als developers graag doen zonder dat er constant issues tussendoor komen.
Idem hier: onze data scientists werken hier ook volgens de scrum methode en met sprints. Hierdoor kunnen ze naar eigen zeggen korter op de bal spelen en de projecten op korte termijn opvolgen en bijsturen waar nodig. Heb er iig intern toch voornamelijk al positieve feedback over gehoord
 
Back
Naar boven