AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

23 november. Maar ik zag dat Gymshark het bijvoorbeeld 19 november doet tot 70% off. Veel sites doen het de hele week voor 23 november.
Meer en meer webshops doen nu ook zelfs acties met singles' day (11 november), oa bol. Geen idee echter of shops a la myprotein hier ook aan zullen meedoen
 
Nog even 500kcal incline lopen gedaan zonet. Gister 400 teveel dus dat is mooi gecompenseerd. Morgen vroeg ook trainen, zou normaal een rustdag zijn maar gotta gain, right babe.
Idem hier: onze data scientists werken hier ook volgens de scrum methode en met sprints. Hierdoor kunnen ze naar eigen zeggen korter op de bal spelen en de projecten op korte termijn opvolgen en bijsturen waar nodig. Heb er iig intern toch voornamelijk al positieve feedback over gehoord
Het wordt een hele kunst om het te implementeren, maar als het eenmaal draait is het ideaal.
Meer en meer webshops doen nu ook zelfs acties met singles' day (11 november), oa bol. Geen idee echter of shops a la myprotein hier ook aan zullen meedoen
Heb nog niet echt acties voorbij zien komen, maar ik heb geen haast want heb nog genoeg whey. Plus ik geef teveel geld uit :emo:
 
Nog even 500kcal incline lopen gedaan zonet. Gister 400 teveel dus dat is mooi gecompenseerd. Morgen vroeg ook trainen, zou normaal een rustdag zijn maar gotta gain, right babe.

Het wordt een hele kunst om het te implementeren, maar als het eenmaal draait is het ideaal.

Heb nog niet echt acties voorbij zien komen, maar ik heb geen haast want heb nog genoeg whey. Plus ik geef teveel geld uit :emo:
Over 2 weken black Friday
 
Zaterdag ochtend train, ik word nog eens verstandig. Weer reptarget tests, op de bench na.

unilateral cable row
zeker niet m'n max reps, maar wil de skweeeeze voelen.
14x20kg
13x20kg
12x20kg
13x20kg

unilateral leg press
2x13x85kg
2x12x85kg

bench
kut rek en olympische ronddraai stang.
4x5x90kg vanaf hier bouwen.

calf jumps
3x11x140kg
12x140kg

bayesian lateral raise
3x16x10kg

ez bar preacher curl
beetje last van rechter onderarm
3x8x11,25kg per kant

overhead cable extension
12x42,5kg
2x15x42,5kg

Wellicht morgenochtend nog m'n C test doen. Voel me vrij gaar, maar dan kan ik maandag iig beginnen met m'n volledige programma.
0d77719c55c83a1ee3ea077a9649ac4d.png


Over 2 weken black Friday
Weet ik, maar ik heb nog niks voorbij zien komen van wat voor deals.
 
Zaterdag ochtend train, ik word nog eens verstandig. Weer reptarget tests, op de bench na.

unilateral cable row
zeker niet m'n max reps, maar wil de skweeeeze voelen.
14x20kg
13x20kg
12x20kg
13x20kg

unilateral leg press
2x13x85kg
2x12x85kg

bench
kut rek en olympische ronddraai stang.
4x5x90kg vanaf hier bouwen.

calf jumps
3x11x140kg
12x140kg

bayesian lateral raise
3x16x10kg

ez bar preacher curl
beetje last van rechter onderarm
3x8x11,25kg per kant

overhead cable extension
12x42,5kg
2x15x42,5kg

Wellicht morgenochtend nog m'n C test doen. Voel me vrij gaar, maar dan kan ik maandag iig beginnen met m'n volledige programma.
0d77719c55c83a1ee3ea077a9649ac4d.png



Weet ik, maar ik heb nog niks voorbij zien komen van wat voor deals.
Wat is een c test?
 
Gister echt veelte veel gebinged, moest dus echt naar de gym vandaag om iig gebruik te maken van al die extra kcal. Wou ook graag deze rep test dag afronden zodat ik morgen kan beginnen met de echte programmering. Wel wat houterig in m'n heupen zo direct uit bed naar de gym. Blikje monster en koffie intra workout en goan. Lege maag overigens.

rdl
4x8x130kg vanaf hier bouwen

db butterfly raise
4x10x10kg

unilateral chest press
2x12x25kg
10x25kg

v grip pulldown
14x92kg
3x12x92kg

leg extension
14x72kg
12x72kg
2x11x72kg

unilateral seated shoulder pulls
3x12x25kg
10x12kg

unilateral tricep pushdown
15x12kg
12x12kg
9x12kg

wide grip cable shrug
3x12x46kg

30 min loopband

Dat is een testosteron cypionaat.
:trollface:
Hehehehe
 
Calorieen zijn van 2900 naar 3100 verhoogd op trainingsdagen. Maar voorlopig blijf ik gewoon elke dag trainen als ik de tijd/energie heb.

Vandaag echter nog wel even 2350 om die binge van zaterdag wat te compenseren. Niet dat daarmee alles gecompenseerd is, maar het overige neem ik maar voor lief.
 
Calorieen zijn van 2900 naar 3100 verhoogd op trainingsdagen. Maar voorlopig blijf ik gewoon elke dag trainen als ik de tijd/energie heb.

Vandaag echter nog wel even 2350 om die binge van zaterdag wat te compenseren. Niet dat daarmee alles gecompenseerd is, maar het overige neem ik maar voor lief.
:cheer: MORE FOODDD!:banana:
 
Calorieen zijn van 2900 naar 3100 verhoogd op trainingsdagen. Maar voorlopig blijf ik gewoon elke dag trainen als ik de tijd/energie heb.

Vandaag echter nog wel even 2350 om die binge van zaterdag wat te compenseren. Niet dat daarmee alles gecompenseerd is, maar het overige neem ik maar voor lief.

Wat is de reden dat je calorieinname omhoog gaat?
 
Hele dag beetje zeurende hoofdpijn. Doorgaans gaat dat wel over zodra ik thuis ben van werk en m'n meal er in gooi. Alleen deze keer niet, maarja wcyd. Gotta push through ti

squat
4x6x122,5kg

arnold press
4x10x21kg

hamstring curl
4x12x55kg

cable fly
4x15x23,5kg

cable upright row
3x13x43,5kg

unilateral seated calf raise
4x12x65,5kg

bayesian hammer curl
3x14x23,25kg

wou nog loopband maar alles was bezet.
 
''was bezet'', net gestopt me cutten en nu al smoesjes geen cardio te doen:P
Ik hoef geen cardio te doen, plus ik heb vorige week in m'n eerste week van de bulk meer cardio gedaan dan ik überhaupt in m'n cut hoefde te doen.
 
Kheb er vast overgekeken maar waarom heb je je werksets op squats met 20kg verlaagd?
 
Kheb er vast overgekeken maar waarom heb je je werksets op squats met 20kg verlaagd?
Ik heb een nieuwe rep test gedaan en dit is waar we weer beginnen met bouwen. Ben overigens van 3x3 naar 4x6 gegaan.
 
Vandaar, stevige drop tho :P
 
Vandaar, stevige drop tho :P
Flinke volume increase wel hoor. Van 1305kg totaal gelift naar 2940kg en dat twee keer per week.
Wel knap als dat gebaseerd is op één week van cut naar straight into bulk :thinking:
Maar het wordt in ieder geval goed gemonitord bij je, das belangrijk
No clue verder why, ik volg gewoon wat me voorgeschreven wordt.
 
Back
Naar boven