1. Ontzet Notitie

Breaking News Hoxyz - Bulk beyond zyzz has started

Topic in 'Trainingslogs' gestart door hoxyz, 16 okt 2014.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. wovano

wovano Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    9.863
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Push/Pull/Legs/UB/LB?

Edit: en aangezien je rug een sterk punt is kun je bij de ub dag de nadruk leggen op schouders/borst/armen

Laatst bewerkt: 7 jan 2019
    ScumbagAnnie vindt dit leuk.
  2. hoxyz

hoxyz Monstrous Giant Topic Starter

Leuk Bevonden:
    9.719
    Kan er naar kijken maar hoofddoel blijft hypertrofie waar Candito toch meer focus op kracht is geloof ik?
    Ook een prima split denk ik, en als ik dan maar vier keer in de week kan (wat wel eens voor komt) is het ook niet erg dat ik de laatste LB dag mis I guess.

3. Saik

Saik Huge Freak Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    6.710
    Geslacht:
    Man
    Candito neigt meer richting bodybuilding imo.
    Op zijn site kan je het schema en pdf bestand met toelichting gratis downloaden.

BankingForVials en hoxyz vinden dit leuk.
  4. hoxyz

Leuk Bevonden:
    9.719
    Zal het eens bekijken, al zie ik dat er een deadlift in zit. En die oefening ga ik niet doen.

5. BankingForVials

BankingForVials Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    365
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Je hoeft uiteraard niet compleet het programma te volgen. De deadlift kun je er naar mijn idee uit gooien of vervangen door iets wat je meer aanspreekt.
    Wat ik mooi vind aan het programma is dat het vrij veel ruimte overlaat voor assistance en volume. Daarnaast is de assistance volledig autoregulatie, wat ook wel fijn is bij bodybuilding.

6. hoxyz

Leuk Bevonden:
    9.719
    Morgen onder werk eens even een p/p/l/ub/lb in elkaar knutselen. Ik denk dat ik alleen de bench, squat, rdl en pulldown/pullup ga programmeren wbt periodisatie. Voor de rest gewoon er lekker naast pompen. Kuiten en side delts allicht op de eerste pull training er bij.

Deze week nog hard aan het aankloten wbt voeding, zaterdag sushi met wat vrienden en dan volgende week eindelijk vol gas de cut in. Momenteel zo'n 89kg bloated as fuaaaaaark.

Zat overigens te denken aan m'n apetite. Die is zo hoog dat ik eigenlijk nooit satisfied ben, ook niet na 1500gram groente per dag. Meals zoals 200g groentemix, 200g broccoli rijst, 200g vlees, 200g sla, 200g komkommer + 2 liter limonade zit ik niet eens vol van. M'n buik is allleen uitgezet. Het klinkt misschien bro; maar misschien heb ik mezelf wel getraind op zo extreem veel volume eten dat m'n maag gewoon uitgerekt is? Ik wil komende tijd proberen langzaamaan proberen wat minder volume te eten om te zien wat dat doet.

Meh het is niet helemaal wat ik zoek. Denk dat ik gewoon zelf wat ga programmeren.

Saik, CoronaChris en BankingForVials vinden dit leuk.
  7. BankingForVials

BankingForVials Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    365
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ik heb daar ook last van gehad. Je bent dan zo op zoek naar verzadiging, dat je het gaat zoeken in volume van eten. Ook veel drinken inderdaad.

Wat mij heeft geholpen is het rustig afbouwen van het volume van het eten, en verder gewoon bezig zijn door de dag heen zodat je niet continu aan eten denkt. Een goede portie stress vernietigt mijn eetlust compleet, dus als last resort wellicht een optie ;).

hoxyz vindt dit leuk.
  8. wovano

wovano Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    9.863
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Of je begint de week erna gewoon weer met LB, tenminste zo zou ik het doen.

hoxyz vindt dit leuk.
  9. RockOfAges

RockOfAges Huge Freak Elite Member 2x Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    5.015
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m95
    Massa:
    128kg
    Heb ik gemist waarom je stopt met coaching?

hoxyz vindt dit leuk.
  10. ProudPizza

ProudPizza Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    8.389
    Geslacht:
    Vrouw
    Als ik uit een cut kom of een beetje ziek ben geweest & minder volume dan normaal heb gegeten krijg ik soms amper weer onderhouds kcals weg op de eerste 2 dagen.
    Denk dat daar echt wel wat inzit. Dat is de reden dat ik in bulk mezelf niet vol probeer te stouwen qua volume, omdat ik denk dat die truc dan niet meer goed lukt in de cut.

hoxyz en Saik vinden dit leuk.
  11. hoxyz

Leuk Bevonden:
    9.719
    Stress heb ik bijna geen last van gelukkig, enige stress die ik momenteel ervaar is eten/trainen haha. Maar goed, we gaan proberen wat minder volume te consumeren. Wel tof om te horen dat iemand hetzelfde heeft, voelde me een uitzondering.
    Dat is ook een prima idee inderdaad. Goeie!
    Had het nog nergens gementioned, toevallig dat je het zegt. Maar eergisteren Chris gemailed dat ik er mee stop. Sinds ik aan het bulken ben/was heb ik mezelf niet echt onder controle wat betreft voeding. Lijkt iets mentaals wat ik eerst onder controle wil krijgen alvorens ik weer verder ga .

Vind het zonde geld als ik mezelf niet 100% kan geven. Ook voelde het als een taak om elke zaterdag te reporten met tegenvallende resultaten. Ik was ook klaar met alles microloaden. Ga nu gewoon over op compounds programmeren en de rest lekker pompen. Haal ik een stuk meer plezier uit dan constant elke set precies volgens schema en overal rond te slepen met microplates.

Of ik weer terug ga bij Bell weet ik niet, wellicht dat ik Miro Vermeeren een keer wil proberen.
    Bij sushi bijvoorbeeld viel het me heel erg op. Waar ik in de cut vaan bij rond 3 wel redelijk vol zat kan ik nu ongelimiteerd door blijven bunkeren. Zo gek is m'n theorie dus niet :emo:

12. lienlien

lienlien Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.334
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m72
    Misschien moet je jouw eigenschap van veel (bijna ongelimiteerd?) kunnen eten, als een talent beschouwen en meedoen aan eating challenges. immers, als je die US YouTubers mag geloven, valt daar nogal wat geld mee te verdienen :p

Maar zonder dollen nu, ik hoop dat je snel weer een eetpatroon met minder volume gewoon kan worden. Denk wel dat dit kan door uitgezette maag. Die heeft tijd nodig om groter te worden (vb bij mensen die lang ondergewicht hebben gehad), maar dus ook wat tijd nodig om terug te keren naar een iets kleiner formaat. Tenzij dit natuurlijk klinkklare bro-science is...? Maar persoonlijk zie ik wel wat in die stelling.

13. MrSenor

MrSenor Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    461
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    12%
    Dit klinkt logisch, plezier is natuurlijk het belangrijkste en als je dat er niet uit haalt (bijv. door tegenvallende resultaten) dan is het niet goed voor motivatie en het geld niet waard. Ik kan me wel voorstellen dat je in de afgelopen periode veel geleerd hebt van de coaching, wat je dan nu ook mee neemt (wellicht in je eigen programmering en schema's) en dat zo toepast om je plezier terug te brengen? Dan is het toch mooi de moeite waard geweest ook, naast de resultaten die je al hebt behaald!

14. Sweatdaily

Sweatdaily Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    375
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    74kg
    Hield je je nauwgezet aan de schema's van Bell? Ik ben er mee begonnen, maar ik merk dat ik het lastig vind om me precies aan het schema te houden.

image.png

15. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.978
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    Tmoet altijd wel een beetje lastig zijn toch? Als je bulk lastig met eten te stouwen, als je cut veel honger.

De periode waar de voeding easy is zal, in mijn ervaring, minder zoden aan den dijk zetten. (Los van een overgangsperiode ofzo zoals de eerste weken van een bulk/cut).

Ff tanden bijten

16. hoxyz

Leuk Bevonden:
    9.719
    Thanks, laten we het hopen.

Of ik een heel hoop geleerd heb weet ik niet, PSMF-dagen hanteren wellicht. Voor de rest was het eigenlijk puur om een stok achter de deur te hebben tijdens m'n cut.
    Ja eigenlijk hield ik mij op de laatste week na elke training exact volgens schema. Behalve als ik niet in mijn eigen gym trainde. Vanwaar heb je er moete mee?
    Yeah klopt, gras lijkt altijd groener aan de andere kant zullen we maar zeggen I guess. Komt goed, heb mezelf al een stukje meer onder controle. Zaterdag nog even uit eten en dan hopelijk volgende week gewoon weer als vanouds gas geven.

lienlien vindt dit leuk.
  17. wovano

wovano Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    9.863
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Lol ik vind de overgangsperiode juist altijd het moeilijkst. Bij een cut omdat ik dan constant honger heb en bij een bulk doordat ik dan nog de sweet spot moet vinden om niet te veel bij te komen.

hoxyz, mucci en RockOfAges vinden dit leuk.
  18. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.978
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    Jij komt ook vrij easy aan he? Laatste bulk was ik bijna 5000 calorieen per dag aan het wegstouwen, kwas echt dagelijks meermaals misselijk.

De ecto in mij heeft het niet zo moeilijk honger, kan best diep gaan zonder al te veel af te zien. De periode waar ik de hoeveelheid voeding easy vind, doet echt weinig bij mij :(

M'n statement had duidelijk wat bias daar dat niet voor iedereen op gaat:o

hoxyz vindt dit leuk.
  19. hoxyz

Leuk Bevonden:
    9.719
    Nieuwe bench vpr ook binnen. 4x5x107,5kg, en dat terwijl gewichten altijd zwaarder voelen bij Ironhouse. Ook kont op het bankje :D

Rob G, Basma, ProudPizza en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. ScumbagAnnie

ScumbagAnnie Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.031
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m67
    Massa:
    72kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Dayummmm son. Lekker bezig!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie