AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

17% zou ik dit geven eigenlijk

Dit is in mijn ogen nooit 17%

Dan ben ik +20% (wat perfect kan want ik ben dik) maar dit lijkt me toch geen 17% :o

hoxyz is wel 1 van de betere naturel fysieken op het forum, no homo!
17% kan meer dan prima. Dit was dan wel piek van m'n bulk en vochtig as fuck, nu klein beetje vet/vocht minder maar zou het niet veel lager schatten.
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.gyazo.com%2F6e2cb1b5777a1335b45cba110e9a5725.png
 
17% kan meer dan prima. Dit was dan wel piek van m'n bulk en vochtig as fuck, nu klein beetje vet/vocht minder maar zou het niet veel lager schatten.
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.gyazo.com%2F6e2cb1b5777a1335b45cba110e9a5725.png
Ik denk srs lager dan 17% hoor. Denk dat 13 meer in de buurt zit. Wij hebben nou eenmaal geen goede abs genetics en zichtbare abs is niet de enige indicator van je vetpercentage.
 
Ik denk srs lager dan 17% hoor. Denk dat 13 meer in de buurt zit. Wij hebben nou eenmaal geen goede abs genetics en zichtbare abs is niet de enige indicator van je vetpercentage.

Dit^ 13/14% zou eerder op zijn plaats zijn.
 
Maak je ook niet, net als ik, te vaak de fout om op automatische piloot te trainen en dus niet voldoende progressieve overload in te plannen?

Ik herhaal: ik maak er me ook schuldig aan (altijd +- diezelfde gewichten)
Ik progressief overloaden doe ik niet nee. Heb het weleens een tijdje geprobeerd, maar liep steeds op hetzelfde punt vast.

Moet wel zeggen dat ik wel heel ander bench als hoxyz daar kan het ook aan liggen. Maar hoe dan ook ben ik nooit een sterke bencher geweest.

Ik denk srs lager dan 17% hoor. Denk dat 13 meer in de buurt zit. Wij hebben nou eenmaal geen goede abs genetics en zichtbare abs is niet de enige indicator van je vetpercentage.
Eens!
 
Lower twee ook weer done

squat
5x3x150kg vpr
set 1

db rdl
4x10x30kg

unilateral seated calf raise
bb split squat
standing calf raise
cable pulltrough
ab wheel

Dit waren alle trainingen van deze week, morgen denk ik een freestyle training. Wordt waarschijnlijk weakpoints, armen en delts dus.

Ik denk srs lager dan 17% hoor. Denk dat 13 meer in de buurt zit. Wij hebben nou eenmaal geen goede abs genetics en zichtbare abs is niet de enige indicator van je vetpercentage.

Dit^ 13/14% zou eerder op zijn plaats zijn.

Ik progressief overloaden doe ik niet nee. Heb het weleens een tijdje geprobeerd, maar liep steeds op hetzelfde punt vast.

Moet wel zeggen dat ik wel heel ander bench als hoxyz daar kan het ook aan liggen. Maar hoe dan ook ben ik nooit een sterke bencher geweest.


Eens!

Als dat 17% is dan is het merendeel van het forum minstens 25% :roflol:
Ik denk persoonlijk van niet, maar het maakt ook niet uit. Is maar een cijfertje. Momenteel nog steeds beetje zwevende op onderhoud, wil even weten wat het is en dan straks op zo hoog mogelijk kcal cutten. Zal volgende week eens vierpunts meting doen.
 
Je houdt ook vocht vast wellicht. Mijn coach zei voor de shoot dat ik bijna wedstrijdklaar was en ik lachte hem bijna uit. Pas toen 3 weken later al het vocht eruit was zag ik pas hoe weinig vet ik nog had en al best diep zat.
 
Je houdt ook vocht vast wellicht. Mijn coach zei voor de shoot dat ik bijna wedstrijdklaar was en ik lachte hem bijna uit. Pas toen 3 weken later al het vocht eruit was zag ik pas hoe weinig vet ik nog had en al best diep zat.
Zou goed kunnen. M'n gewicht deze week @ 3000-4000 kcal
85,5 85,4 85,5 84,1 82,9

Taille in 2 weken
79cm > 76,5cm
 
Eigen gym vroeg dicht dus naar de basic fit 20km verderop gegaan. Niks speciaals, gewoon wat freestyle

reverse seated plate loaded ohp
ez skullcrusher
hammer curl
db rear delt fly
tricep pushdown
bayesian sid raise
unilateral curl machine
cable upright row
9ecc32c26e54bbb2933ce1eb97f0f75c.png

b8c54dc18b87319ea508e45524e5236f.png

Morgen wellicht wat abs/cardio/kuiten als ik zin heb om weer te rijden
 
Vandaag pull, niks speciaals. Makkelijkste training van de week.,

weighted chinups
4x5x bw + 2,5kg. Lightweight maar ben er net mee begonnnen dus wil rustig opbouwen. Vorige training deed ik 1kg :emo:

unilateral cable row
unilateral cable pulldown // unilateral standing calf raise
rear delt crossover
lat prayer
bayesian curl
wide cable shrug
hammer curl
vage oblique oefening

Kwam vandaag nog een oude foto tegen op myfitnesspal die ik ooit gelogd had daar. Beide foto's 84kg :D
7baa8fc852734ca8eb2d99184496a8f6.png

3e4525d25455c03b748f8c62de2d4fde.png

Morgen 4x5x110kg bench, wordt een mijlpaal en zwaar as fuck. Let's pray.
 
Hoeveel tijd er tussen? Foto's loggen daar is best handig precies.

Goeie gains en precies ook een pak meer tanned
 
Vandaag pull, niks speciaals. Makkelijkste training van de week.,

weighted chinups
4x5x bw + 2,5kg. Lightweight maar ben er net mee begonnnen dus wil rustig opbouwen. Vorige training deed ik 1kg :emo:

unilateral cable row
unilateral cable pulldown // unilateral standing calf raise
rear delt crossover
lat prayer
bayesian curl
wide cable shrug
hammer curl
vage oblique oefening

Kwam vandaag nog een oude foto tegen op myfitnesspal die ik ooit gelogd had daar. Beide foto's 84kg :D
7baa8fc852734ca8eb2d99184496a8f6.png

3e4525d25455c03b748f8c62de2d4fde.png

Morgen 4x5x110kg bench, wordt een mijlpaal en zwaar as fuck. Let's pray.
Tof hoor, die foto's! Lekker bezig, abi.
Wat houdt die vage oblique oefening in? :D
 
Push training, nieuwe SBD wristwraps binnen dus had er zin in maar wel erg weinig energie. Niet dat m'n Titan thp aan vervanging toe waren, maar sbd matcht m'n outfit tijdens squat beter :cool:

bench
4x5x110kg vpr
zwaarder dan verwacht, maar wel een dikke mijlpaal. Moest helaas op de kut bench benchen, dus ik blame m'n gewiebel in lowerbody daar aan.
bayesian fly
3x12x27kg topset, vorige week 2x12

db shoulder press
2x9x26kg topset, vorige keer 2x8

dips
10xbw
10x5kg
15x5kg

db overhead extension
bayesian side raise
unilateral pushdown


Tof hoor, die foto's! Lekker bezig, abi.
Wat houdt die vage oblique oefening in? :D
Echt geen idee hoe die heette, iemand liet hem zien en weet ook niet hoe ik hem moet uitleggen :roflol:
 
Holy shit man! Die bench blijft maar gaan:thumbs:
 
Echt geen idee hoe die heette, iemand liet hem zien en weet ook niet hoe ik hem moet uitleggen :roflol:
Cable woodchoppers? Side bends? Gewone woodchoppers? Decline twist?
 
Back
Naar boven