AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Ja oké, Als je 0.5 kg gewichten hebt zou het kunnen.
Maar bij mij gaat het niet kleiner dan 2.5kg (5kg per verhoging dus).

Zijn gemakkelijk op internet te bestellen. ;)
 
Ga nooit lager dan 5 reps. 1RM heb je vrij weinig aan om te bouwen imo, tenzij je je werk gewicht nog moet bepalen.
4 plates voor reps is wel netjes hoor. Ik zat op 160, maar echt van harte ging het niet meer.
Doe ook vrij veel dezelfde accessoires als jij.
Eens, maar af en toe zoals laatst einde van m'n bulk is het wel leuk om te kijken waar je staat qua kracht.
Hoezo niet lager dan 5 reps?
Dan kan je het gewicht bijna nooit opschroeven.
Volume is wat telt, reprange an sich niet zo. Maar ben het wel met je eens dat overloaden op >5 reps pittig is.
Als jij 4 sets doet van bijv 150 en de volgende keer 2 sets 151 en 2 van 150, keer daarop weer uitbouwen naar 4 sets met 151.

Opbouwen van reps en microloaden kom je een heel eind, ik ga zo nog wekelijks vooruit.

Sorry voor de hijack hoxyz

Ja oké, Als je 0.5 kg gewichten hebt zou het kunnen.
Maar bij mij gaat het niet kleiner dan 2.5kg (5kg per verhoging dus).
Microloaden is key inderdaad. Heb zelf 4x0,5kg, 2x0,25 en zelfs 2x0,125kg in de gym liggen zodat ik alle mogelijke combinaties kan maken. Maar doorgaans is m'n increment niet lager dan 1kg, behalve op side raises wil ik nog wel (of deed ik toe m'n coach dat voorschreef) verhogen met 0,25kg.
 
Eens, maar af en toe zoals laatst einde van m'n bulk is het wel leuk om te kijken waar je staat qua kracht.

Volume is wat telt, reprange an sich niet zo. Maar ben het wel met je eens dat overloaden op >5 reps pittig is.



Microloaden is key inderdaad. Heb zelf 4x0,5kg, 2x0,25 en zelfs 2x0,125kg in de gym liggen zodat ik alle mogelijke combinaties kan maken. Maar doorgaans is m'n increment niet lager dan 1kg, behalve op side raises wil ik nog wel (of deed ik toe m'n coach dat voorschreef) verhogen met 0,25kg.
Hoe verhoog je Side raises met 0,25kg? Of heb je het op cable variant?
 
Hoe verhoog je Side raises met 0,25kg? Of heb je het op cable variant?
Op de kabel een schijf tussen de pin, en als ik dumbells gebruik microloaden dmv straps.
microloading7.jpg
 
Had al wat keelpijn, maar een niet nader te noemen persoon heeft mij gister lekker aangestoken. Dus nu keelpijn, volle neus, kortademig en hoofdpijn. 800mg ibuprofen en 400mg caffeine pre workout it was.

chinup
3x8xbw vorige keer 4x7
7xbw

Bench
plan was om m'n volume over singles te verdelen, dus 15x1, maar uiteindelijk gewoon initiele plan gevolgd.
5x3x115kg vpr
laying cuff raise
5/6x12-25x*
incline bayesian fly
t bar row
crossover pushdown tricep pushdown // alternating db curl
cable upright row

Morgen wellicht legs, maar not sure of ik me er toe kan zetten, even aan kijken hoe ik me voel. Ook omdat ik dan weer 20+km moet rijden naar de basic.
 
Had al wat keelpijn, maar een niet nader te noemen persoon heeft mij gister lekker aangestoken. Dus nu keelpijn, volle neus, kortademig en hoofdpijn. 800mg ibuprofen en 400mg caffeine pre workout it was.

chinup
3x8xbw vorige keer 4x7
7xbw

Bench
plan was om m'n volume over singles te verdelen, dus 15x1, maar uiteindelijk gewoon initiele plan gevolgd.
5x3x115kg vpr
laying cuff raise
5/6x12-25x*
incline bayesian fly
t bar row
crossover pushdown tricep pushdown // alternating db curl
cable upright row

Morgen wellicht legs, maar not sure of ik me er toe kan zetten, even aan kijken hoe ik me voel. Ook omdat ik dan weer 20+km moet rijden naar de basic.

Sodan 400mg caffeine, dat zijn 1 - 2 - TERING veel bakkies koffie haha
 
Cafeïne intolerant crew. Nam het eigenlijk voor placebo want merk er niet echt wat van.

Haha cafeine intolerant kan je wel zeggen ja, was jij ook niet die strijder die om 10 uur nog een blik monster naar binnen ramde in je cut?
 
400mg valt toch wel mee?
 
Hoe bevalt dat PPL/UB LB?

Lijkt me wel wat, moet ik ook eens proberen :D
 
Fuaaaark ziek :(
Naja 400mg in 1x?

Id fucking die
Pussys :heart:
Hoe bevalt dat PPL/UB LB?

Lijkt me wel wat, moet ik ook eens proberen :D
Ja prima, eindelijk weer een gore pomp met daarbij genoeg frequency om form te blijven hameren op de lifts. Ook niet meer alles autistisch bijhouden op een paar oefeningen na doet me goed. Wanneer ik nog wat setjes wil knallen doe ik dat, wanneer niet stop ik er lekker mee.
 
Stelt toch niks voor:roflol: of ben ik nou gek???
Volgens koffiebean.nl (en dan is het waar) zit het zo:
  • Filter koffie : Een kop filter koffie ( 225 ml ) bevat ongeveer 70-140 mg cafeïne, gemiddeld 95 mg.
  • Espresso : De inhoud van een espresso is ongeveer 30-50 ml en bevat ongeveer 63 mg cafeïne.Een dubbele espresso bevat daarom ongeveer 125 mg cafeïne.
  • Oploskoffie : Een kop oploskoffie van 237 ml, bevat ongeveer 30-60 mg cafeine.
  • Cafeinevrije Koffie : De naam is een beetje misleidend. Cafeïnevrije koffie is namelijk niet helemaal cafeïnevrij. Het kan varieren tussen 0-7 mg per kop. Gemiddeld bevat een kopje 3 mg cafeine.
400 mg is dus 3,5 kop gewone koffie of 6...7 kopjes espresso.
 
Leuke log! Goede bench. Ik ga je volgen.
 
Lekker dat je die bench gains gewoon door zet als je je kut voelt.
 
Stelt toch niks voor:roflol: of ben ik nou gek???

Volgens koffiebean.nl (en dan is het waar) zit het zo:
  • Filter koffie : Een kop filter koffie ( 225 ml ) bevat ongeveer 70-140 mg cafeïne, gemiddeld 95 mg.
  • Espresso : De inhoud van een espresso is ongeveer 30-50 ml en bevat ongeveer 63 mg cafeïne.Een dubbele espresso bevat daarom ongeveer 125 mg cafeïne.
  • Oploskoffie : Een kop oploskoffie van 237 ml, bevat ongeveer 30-60 mg cafeine.
  • Cafeinevrije Koffie : De naam is een beetje misleidend. Cafeïnevrije koffie is namelijk niet helemaal cafeïnevrij. Het kan varieren tussen 0-7 mg per kop. Gemiddeld bevat een kopje 3 mg cafeine.
400 mg is dus 3,5 kop gewone koffie of 6...7 kopjes espresso.
Kopje koffie is nou ook niet zo veel :emo:

Als je naar de volgende meet komt heb ik nog 4 normale monsters voor je ;)
Die heb ik al zooo lang niet meer gehad haha, tegenwoordig drink ik meestal blauw. Die komt qua zoetheid aardig in de buurt.
Leuke log! Goede bench. Ik ga je volgen.
Thanks, en welkom :)
Lekker dat je die bench gains gewoon door zet als je je kut voelt.
Ik was toen nog niet echt heel ziek. Momenteel voel ik me wel fucked up tho, ook thuisgebleven van werk. Zal helaas straks alles wel moeten resetten wanneer ik weer in de gym ben. Wat op zijn vroegst pas dinsdag zal zijn gok ik :(
 
Back
Naar boven