MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Aii, ziek zijn is nooit chill. Bedrust ook, of enkel ellendig op de bank liggen?
 
Overigens nog steeds beetje rond onderhoud aan het hoveren. Momenteel wel zo plat als een plank en obviously 0 pomp/glycogeen door het niet trainen/ziek zijn. Bovenste 4 abs komen met licht wel redelijk door, maar moet nog steeds de motivatie vinden om proper te cutten :roflol:
c5d74d9a7e869dd39c2c1c1dec835677.png
Aii, ziek zijn is nooit chill. Bedrust ook, of enkel ellendig op de bank liggen?
Hele dag in bed liggen is niks voor mij. Gewoon een beetje chillen achter m'n pc. Eindeloos vlogs kijken en dbb lezen.
Beterschap Hox.:heart:
Thanks babe
 
Laatst bewerkt:
poeh dat is een stuk platter...

beterschap man, voor je het weet knal je weer pr's
 
poeh dat is een stuk platter...

beterschap man, voor je het weet knal je weer pr's
Jep je ziet je zelf echt krimpen met de dag. Hopelijk morgen weer een upper training knallen, maar dan intensiteit iets lager denk ik.
 
Komt allemaal zo weer terug als je je weer oke voelt.

Beterschap.
 
Komt allemaal zo weer terug als je je weer oke voelt.

Beterschap.
Klopt, voel me vandaag stukken beter. Nog wel een dagje thuis tho. Ik denk vanavond even naar de gym om gewoon een simpele freestyle upper training te doen. Volgende week weer verder qua programmering waar ik gebleven was.
 
Weer even geweest ,echt niks spectaculairs. Conditie was nog steed echt bar slecht

lat pulldown
3x8

bench
3x8x90kg met wijdere grip geprobeerd, laatste reps echt nipt

db side raise
6x15-20

cable overhead extension
3x12

alternating db curl
3x12

gore pomp wel, afgelopen week rond de 4-5k kcal. Gister 2800 met als resultaat dat bloat weg was, dus gore pomp = veins over schouders, dubbele bicep, tricep :D
 
Gewicht doet dit momenteel op zo'n 4-5k kcal dus. Gister 2800+- en dikke drop.
7909a0153cea10e5cf9ddaad8578b34b.png

Denk dat ik met een kilo of 3 minder wel weer op deze shape zit. Wat dan toch 4/5 kilo zwaarder is dan deze foto :D
326b4a585b78a09657bed226f4ad7be8.png


En m'n voeding. Meal 4 en 5 samen is pre bed
ad232796b21ad2d143b2257c637d475d.png
 
Man wat ziek die arm! Ziet er echt fucking sick uit!
 
Goed droog aan het worden al ouwe stimfreak!
 
Oh :roflol:

Nou ja dat doe ik ook weleens, maar vind het maar verwarrend :o
 
Back
Naar boven