Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Weer aan het werk maar nog niet 100% fit. Moest 4x5 squatten maar dat ging hem noway worden met m'n snotneus. Volume maar opgesplitst in doubles.

squat
10x2x148,5kg
filmpje staat wel op m'n ig story

rdl
4x10x100kg

smith standing calf raise
hamstring curl
leg extension
calf press
cable crunch // db side raise

Morgen rustdag. Volgende week maar weer volgens programmering.
 
Je knalt wel lekker door zeg!!:woot:
 
Gaar van het autorijden, weinig kcal maar backload liever al m'n kcal post workout. Dus relatief leeg naar de gym gegaan, toch wel een lekkere training gehad

bench
plan was easy 4x5x100, maar gewoon aan programmering gehouden :D
4x5x111kg vpr. Nieuwe wijdere grip ook, moet wel echt aan aan m'n kont op bankje werken tho.

weighted pullups
4x5xbw + 3,5kg ez

db side raise
underhand bb row
dips
alternating db curl
cable upright row
Je knalt wel lekker door zeg!!:woot:
:D
 
Fasted naar de basic fit een stadje verderop. Wat een crap gym is het ook.

squats
3x3x152,5kg vpr
moest 5x3, reps gingen easy. Maar die stangen bij basic fit hebben geen knurling dus bij het derde setje de laatste rep schoof die barbell 3cm lager, en ik heb hem al vrij laag op m'n rug voor lowbar. Scheelde dat ik nog net uit de hole kon komen, maar anders had ik mooi een gebroken rug :emo: Toen was ik er ook wel klaar mee

deadlifts
singles/dubbels conv en sumo tot 140kg. Wil deadliften weer oppakken, de reden dat ik het nooit doe is omdat ik zo'n fucked up form heb. Ik ken alle ques wel alleen m'n onderrug bolt altijd extreem door ik gok veelte strakke hamstrings. Hier een filmpje van 140kg sumo. Conv ziet er nog veel slechter uit, lijkt haast een SLDL met nog bollere onderrug.
Schenen zijn nui al kapot na zo'n 15 reps deadliften in totaal :roflol:

plate loaded leg press
pompen

Sick trouwens hoe je week na week een pr zet:o.
Was maar een pr van 1kg :p
 
Hoe ga je die vorm aanpakken?
 
Hoe ga je die vorm aanpakken?
Geen idee, heb geen zin/tijd om te stretchen. Laat er binnenkort in Ironhouse wel eens naar kijken. Sumo heeft wel redelijke potentie om snel wat kilo's op te pakken als ik zie hoe snel deze 140kg omhoog vloog. En dat met een 1rm van 160 op sumo en 170 op conv.
 
Valt me op dat die houding van je rug ook zo is bij je squats. Volgens mij is dat wel iets minder geworden.
Zal proberen wat dynamic stretches van hams/glutes (misschien wat lichte sets SLDL/RDL, dan voelt het niet zo kut als "stretchen") te doen voorafgaand aan je training en na de training misschien nog wat statische stretches.
 
Als stretchen de oplossing kan zijn voor je mobiteitsprobleem vind ik geen zin/tijd wel een zwak excuus:p tussen de setjes deadliften door heb je meestal wel even tijd en dan zou je het makkelijk kunnen doen toch?
 
Valt me op dat die houding van je rug ook zo is bij je squats. Volgens mij is dat wel iets minder geworden.
Zal proberen wat dynamic stretches van hams/glutes (misschien wat lichte sets SLDL/RDL, dan voelt het niet zo kut als "stretchen") te doen voorafgaand aan je training en na de training misschien nog wat statische stretches.
Rdl gaat steeds beter, maar vooralsnog een extreem korte rom. Ik stop net boven m'n knieschijf. Maar kan proberen om die rom langzam aan met licht gewicht iets groter et maken. Heb altijd wel een veelte erge onderrug pomp dan.
Als stretchen de oplossing kan zijn voor je mobiteitsprobleem vind ik geen zin/tijd wel een zwak excuus:p tussen de setjes deadliften door heb je meestal wel even tijd en dan zou je het makkelijk kunnen doen toch?
Mwhoa, deadliften an sich kost al extreem veel tijd/kracht, als ik dan ook nog een hele lower of pull training achteraan moet knallen wordt het vrij veel. Plus er zijn betere oefeningen op het gebied van hypertrofie. De enige reden waarom ik het zou doen als ik het kon was omdat ik het leuk vind om te roepen dat ik een x kg deadlift heb.
 
Voor hypertrofie (bij andere oefeningen) lijkt het me juist ook verstandig om de stretches te doen. Als je je hams in de volledige rom kan gebruiken daarna lijkt me dat een groot voordeel.
Beetje kijken met bekkenkanteling bij de rdl. En inderdaad met vrij licht gewicht steeds wat uitbreiden. Hyperextensions zijn ook wel wat voor je denk ik.
 
Zwaar weekendje gehad dus zou niet gaan. Lag in bed, toch maar snel gegaan want pull trainingen zijn relatief easy. Achteraf wel blij om.

weighted chinup
4x5xbw +5kg

underhand bb row
8x80kg
3x8x90kg dropset

db rear delt raise
straight arm pulldown
bayesian curl // unilateral cable shrug
standing calf raise // hammer curl

Lkkr thiccc
deaaa1889b436337d7dba93f99bcb745.png
 
Spierpijn in m'n bicep, who this??

bench
3x5x112,5kg pr
laatste setje had ik extra steuntje in m'n rug nodig
was goor zwaar dus niet voor 4e setje gegaan
6x100kg

bayesian cable fly
dips
upper chest shrug
db overhead extension
unilateral cable pushdown
cable kickbacks
 
Vannochtend lb

squats
5x150kg vpr
4x150kg
3x150kg jammer maar helaas

rdl
4x10x120kg

leg extension
hamstring curl
kuiten
abduct geval

en zonet even uurtje loopband. Vage side leg pomp post loopband.
892d8c54aefeb2f37f509d3b7c68b6b2.png
 
Hoe gaat de mini kut?
 
mirin leg veins
 
Back
Naar boven