MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Meer lui die last hebben van zweten in de nacht? Momenteel zo erg dat ik wakker word en mezelf serieus moet afdrogen. M'n post workout meal +- 20:45 is 80/100g cereal, 300ml melk en 20g whey.

Uurtje tot anderhalf uur later 80g oats met toppings + 500g kwark.

Komt neer op zo'n 200g carbs in de 2/3 uur voordat ik ga slapen. Zou dit de boosdoener kunnen zijn? En nee, ik zit niet aan de tren.

51CVc9m.jpg

Dat hij ook altijd zoveel vaten armen hehe zulke heeft

edit: damn Valandinz was een snellere flauwe plezante dan ik
Ah nu vat ik hem!
 
Meer lui die last hebben van zweten in de nacht? Momenteel zo erg dat ik wakker word en mezelf serieus moet afdrogen. M'n post workout meal +- 20:45 is 80/100g cereal, 300ml melk en 20g whey.

Uurtje tot anderhalf uur later 80g oats met toppings + 500g kwark.

Komt neer op zo'n 200g carbs in de 2/3 uur voordat ik ga slapen. Zou dit de boosdoener kunnen zijn? En nee, ik zit niet aan de tren.




Ah nu vat ik hem!

Stress?
 
Komt neer op zo'n 200g carbs in de 2/3 uur voordat ik ga slapen. Zou dit de boosdoener kunnen zijn? En nee, ik zit niet aan de tren.
Dat zou best kunnen. Ik zweet ook veel als ik voor het slapen veel carbs eet.
 
Sommige carbs wel andere weer niet. Kan ook persoonlijk zijn waar je lichaam de kachel extra voor opstookt.
 
Zou wellicht kunnen ja, maar nog nooit gehoord dat je daar in je slaap extreem van gaat zweten.
Dat zou best kunnen. Ik zweet ook veel als ik voor het slapen veel carbs eet.
Hmm wellicht toch maar wat anders proberen te eten dan. Alleen geen zin om vlees/eieren te eten pre bed, en dan blijft er weinig over :emo:
Sommige carbs wel andere weer niet. Kan ook persoonlijk zijn waar je lichaam de kachel extra voor opstookt.
Voor de rest ben ik best wel een koukleum wat het rare is. En idealiter eet ik pre bed een grote maaltijd zodat ik niet wakker word en ga bingen in de nacht wat ik vaak heb gehad.
Alleen toen ik volop aan de tren-a zat.
Srsly.
Nog nooit aan tren a gezeten :p
 
Bingen in de nacht? :D Ik ga er alleen uit om te pissen.. Moet er niet aan denken om ook snachts te moeten eten :o
 
Hmm wellicht toch maar wat anders proberen te eten dan. Alleen geen zin om vlees/eieren te eten pre bed, en dan blijft er weinig over :emo:
Misschien toch alles wat meer over de dag verdelen?
 
Bingen in de nacht? :D Ik ga er alleen uit om te pissen.. Moet er niet aan denken om ook snachts te moeten eten :o
Ik het liefst ook. Maar heb wel een hele periode gehad dat ik gewoon echt niet meer in slaap kon vallen als ik niet ging eten.
Misschien toch alles wat meer over de dag verdelen?
Meh bang dat het dan geheid fout gaat in de avond.
 
Meh bang dat het dan geheid fout gaat in de avond.
Geen eten in huis halen dat verleidelijk is om allemaal op te eten in een binge. En een kwestie van gewoon proberen denk ik. Zal in het begin wel vaker lastig zijn, maar eenmaal gewend zal het je vast makkelijk lukken.
 
Meer lui die last hebben van zweten in de nacht?
Ik heb dit helaas ook regelmatig.
Voornamelijk als ik LB zwaar train, benen kletsnat 's nachts. In de zomer meer last van trouwens.
Afdrogen, op andere plek gaan liggen en droge dekens bij slapende gf pakken :burns:
 
Zou wellicht kunnen ja, maar nog nooit gehoord dat je daar in je slaap extreem van gaat zweten.

Hmm wellicht toch maar wat anders proberen te eten dan. Alleen geen zin om vlees/eieren te eten pre bed, en dan blijft er weinig over :emo:

Voor de rest ben ik best wel een koukleum wat het rare is. En idealiter eet ik pre bed een grote maaltijd zodat ik niet wakker word en ga bingen in de nacht wat ik vaak heb gehad.

Nog nooit aan tren a gezeten :p

Ik heb nog nooit in m'n slaap gezweet van veel eten.
In je slaap verwerk je emoties e.d. dus in periodes van hoge stress kan je wel gaan zweten.
Toen ik vorig jaar zo'n kutperiode had werd ik ook 3 keer per nacht helemaal bezweet wakker.

Mjah;
https://mens-en-gezondheid.infonu.n...oor-ontstaat-het-nachtelijk-transpireren.html
https://www.nhs.uk/conditions/night-sweats/
enzo
 
Geen eten in huis halen dat verleidelijk is om allemaal op te eten in een binge. En een kwestie van gewoon proberen denk ik. Zal in het begin wel vaker lastig zijn, maar eenmaal gewend zal het je vast makkelijk lukken.
Ik woon nog thuis, al is het brood. Zelfs daar kan ik prima op bingen. Laatste tijd niet meer gedaan tho. Ik heb m'n pre bed meal iets verkleind voor vandaag. Even aan kijken, en anders inderdaad wat meer verdelen.

Ik heb dit helaas ook regelmatig.
Voornamelijk als ik LB zwaar train, benen kletsnat 's nachts. In de zomer meer last van trouwens.
Afdrogen, op andere plek gaan liggen en droge dekens bij slapende gf pakken :burns:
In m'n eentje valt het nog wel mee. Maar als ik met gf slaap is het zo erg dat wanneer ik een shirt aan heb, ik hem haast niet eens meer in m'n eentje uit krijg omdat hij zo erg tegen m'n lichaam vast geplakt zit. En dan heb ik het niet eens warm, vaak slaap ik dan verder zonder shirt en word ik rillend van de kou wakker.

Ik heb nog nooit in m'n slaap gezweet van veel eten.
In je slaap verwerk je emoties e.d. dus in periodes van hoge stress kan je wel gaan zweten.
Toen ik vorig jaar zo'n kutperiode had werd ik ook 3 keer per nacht helemaal bezweet wakker.

Mjah;
https://mens-en-gezondheid.infonu.n...oor-ontstaat-het-nachtelijk-transpireren.html
https://www.nhs.uk/conditions/night-sweats/
enzo
Hmm klinkt logisch, wist ik niet. Zal het onthouden.
 
Misschien ben je een beetje grieperig. Je had het waarschijnlijk wel in mijn log al gelezen, maar ik had er afgelopen week ook erg veel last van. Gaat nu veeeel beter.
 
Misschien ben je een beetje grieperig. Je had het waarschijnlijk wel in mijn log al gelezen, maar ik had er afgelopen week ook erg veel last van. Gaat nu veeeel beter.
Nah ik ben niet ziek. Heb dit al weken lang, iig als ik met gf slaap. In m'n eentje is het pas weer sinds deze week. Een weekje of drie geleden ben ik net ziek geweest dus het lijkt me stug.
 
Ik heb dit ook een periode gehad.. duurde bij mij 2 weken lang ofzo. Maar is gewoon uit het niks weg gegaan zonder iets te veranderen...
 
Heb je een ander matras of deken?
Sommige matrassen (m-line bijvoorbeeld) staan er bekend om, dat ze betrekkelijk veel warmte vasthouden.
Je lichaamswarmte kan niet weg, dus zweten?
 
Vannacht was het weer raak. Dit was m'n post workout (20:00) en pre bed 4+5 (21:30) meal gister. Ging rond 23:00 slapen.
cd0c1ccdf52f10aa6204c3752a0c4754.png



Vanavond dit maar eens proberen.
cb7ee6fd5949610c308b74155783dfb8.png


Ik heb dit ook een periode gehad.. duurde bij mij 2 weken lang ofzo. Maar is gewoon uit het niks weg gegaan zonder iets te veranderen...
Weird.
Heb je een ander matras of deken?
Sommige matrassen (m-line bijvoorbeeld) staan er bekend om, dat ze betrekkelijk veel warmte vasthouden.
Je lichaamswarmte kan niet weg, dus zweten?
Toevallig gister met een nieuw deken geslapen wel, precies hetzelfde verhaal.
 
Hoeveel gram eiwitten eet jij wel niet op een dag lol
Also, meal 4 doe je pindakaas en kokos door je oats heen? Is dat wat?

Wel naar joh. Even aankijken anders even naar de HA..
 
Back
Naar boven