XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Hoxxyyyy ik kom vragen om advies... net havermout gemaakt zoals ik altijd doe alleen de whey protein van xxl vervangen met casseine van bulkpowders (zelfde hoeveelheden), en mn havermoutmeal is echt net lijm / slijmerig ipv lekker dikkig. Heb jij ervaringen met casseine eiwit toevoegen? Want dit is geen succes gelloof ik...
 
Hoxxyyyy ik kom vragen om advies... net havermout gemaakt zoals ik altijd doe alleen de whey protein van xxl vervangen met casseine van bulkpowders (zelfde hoeveelheden), en mn havermoutmeal is echt net lijm / slijmerig ipv lekker dikkig. Heb jij ervaringen met casseine eiwit toevoegen? Want dit is geen succes gelloof ik...
Nee nooit gedaan, maar casein is in de regel veel dikker dan whey. Dus dat klopt wel. Maar de oplossing lijkt me simpel, meer water.
 
Nee nooit gedaan, maar casein is in de regel veel dikker dan whey. Dus dat klopt wel. Maar de oplossing lijkt me simpel, meer water.

Nee jullie begrijpen me verkeerd :p,
Het werd net een bak slijm ipv dik. Geen aanradert dus!
 
Nee jullie begrijpen me verkeerd :p,
Het werd net een bak slijm ipv dik. Geen aanradert dus!
Casseine mee opgewarmt in de havermout of naderhand erdoor gedaan?

Casseine pas toevoegen nadat je de havermout hebt opgewarmd. Dan is de structuur heel anders.
 
Hoeveel gram eiwitten eet jij wel niet op een dag lol
Also, meal 4 doe je pindakaas en kokos door je oats heen? Is dat wat?

Wel naar joh. Even aankijken anders even naar de HA..
Mss al wat voorbijgestreefd (je post dateert van vorige week), maar for what it’s worth: heb enkele dagen terug bij toeval nog een pak (ongeopend) kokosmeel gevonden. Heb dan zo’n 20g bij mijn pre-bed havermout toegevoegd, en ik moet zeggen: viel zeker niet tegen. Smaak was erg subtiel; licht zoetig en geeft nog wat meer dikte aan de oats (plus vezels en wat extra vetten; altijd welkom). Had daarbij ook blauwe bessen en walnoten. Nog niet geprobeerd icm pindakaas though
 
Casseine mee opgewarmt in de havermout of naderhand erdoor gedaan?

Casseine pas toevoegen nadat je de havermout hebt opgewarmd. Dan is de structuur heel anders.
Dit, ook nooit de whey erbij al in de magnetron pleuren. Gewoon water met oats en als het eruit komt de whey erbij.
 
Ik doe altijd whey in de magnetron, krijg je veel meer/dikkere oats.
 
Serieus? dacht altijd dat je dan gegarandeerd klonters kreeg ?

Nope geen last van, met whey kan ik nu perfecte dikke havermout maken met veel volume. Duurde wel ff voordat ik de juiste magnetron tijdens en verhouding had uitgevonden:p
 
Tegen betaling wil ik wel een How to make the perfect oats vlog tutorial opnemen xx
 
Nope geen last van, met whey kan ik nu perfecte dikke havermout maken met veel volume. Duurde wel ff voordat ik de juiste magnetron tijdens en verhouding had uitgevonden:p
Ah zo, je hebt het geheime recept dus ontsluierd?
Wanna share? :D :p
 
Vaak wel redelijk rond dezelfde tijd ja.

Ah, ik ben wel zelfbekroond oat master dus i'll teach you. Ik heb best wat verschillende smaken thuis staan dus wissel wat af of combineer zelfs vaak. Chocolate smooth, chocolate brownie, white chocolate en apple crumble custard. Voor de rest eigenlijk alles ook wel gehad. Komende week kom chocolate peanutbutter binnen.

Doe eerst droge havermout + koek/speculaas kruiden mixen, dan een shitload aan water bij. Beetje zoetstof en vaak coconut flavourdrops van XXL er bij. Dat in de microgolf voor een minuut of 4 zodat het wat thiccer wordt. Vervolgens whey er bij en weer de microgolf in, wordt het te thicc > water er bij, te waterig? Gewoon langer in de golf. In mijn ervaring kan je zo lang blijven doorgaan tot je echt insane veel volume hebt.

Eenmaal de goeie consistency voeg ik 20-30g pindakaas toe (hoe meer hoe beter). Indien ik nog vetten nodig heb wat cocosrasp. Soms ook wat XXL light syrup. en dan als laatste m'n fruit. Eigenlijk altijd appel/banaan/blauwe bessen of een combi. Wanneer ik me extra fancy voel doe ik er nog wat hagelslag overheen. Srs m'n beste meal ooit.
lienlien
 
Ah zo, je hebt het geheime recept dus ontsluierd?
Wanna share? :D :p

Wat ik altijd doe;

Ingrediënten
40g havermout
10g pure cacao poeder
10g whey
50g fruit
20g pindakaas
Kaneel
Zoetstof naar smaak

Stap 1: 40g havermout met lekker veel water 2 mins in magnetron
Stap 2: whey en cacao en zoetstof toevoegen en nog 2 minuten
Stap 3: kijken structuur , meer of minder water? Dan per minuut indien je meer water toevoegd in microgolf en steeds roeren tot dikke massa
Stap 4: Fruit / pindakaas/ kaneel toevoegen

Heeerlijk :D
 
Omdat ik weinig speciaals heb te melden en vanavond een zielige 95kg x 4 x 5 ga benchen hier twee foto's van exact vier jaar geleden
65c3d3b1adf85db1836c1baba714cf29.png
cc90f63965ea9fce4ed8e6b561627ddf.png


Road to zyzz still continues
 
Wow :eek: Jij hebt progressie gemaakt!!!! :thumb: das echt een enorm verschil!

Zo zie je hoever je kan komen. Mooi voorbeeld voor DBB!!
 
je was eigenlijk gewoon een PLer dus.
 
Back
Naar boven