XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Vind je posterior delts dr goed uit zien!
Wil ze zelf ook goed aanpakken, maar kom niet verder dan rear delt cable flys als het gaat om goede mmc en isolatie.
Heb jij tips voor oefeningen waarmee jij je post delts goed kan isoleren?
 
Ziet er wel juicy uit voor 83kg
Front valt tegen :p
Vind je posterior delts dr goed uit zien!
Wil ze zelf ook goed aanpakken, maar kom niet verder dan rear delt cable flys als het gaat om goede mmc en isolatie.
Heb jij tips voor oefeningen waarmee jij je post delts goed kan isoleren?
Geef ze ook redelijk wat aandacht, deze week drie keer pull getraind. Ik zelf wissel face pulls/rope pulls af met db rear delt raises of reverse cable crossover.
 
Was weer gezellig in 0513 zo te zien
 
Geef ze ook redelijk wat aandacht, deze week drie keer pull getraind. Ik zelf wissel face pulls/rope pulls af met db rear delt raises of reverse cable crossover.

Denk dat ik facepulls maar weer eens een kans moet geven, thanks!
 
Serieuze rug nog kerel! Ziet er goed uit!
 
Die roids beginnen aan te slaan. Lekker maatje.
 
Delts en kuiten lijken eindelijk wat te groeien nu ik ze ongeveer om de dag train.
e0d56be71f6c0f37488c2952152ed491.png
ad67702613e7d314e48cc10e9a33ec24.png

Binges geen last meer van, gewicht is vrij stabiel. Het enige is dat ik bijna elke nacht wakker word met ontzettend veel honger, en dan kom ik ook niet meer in slaap tot ik ga eten. Maakt niks uit hoe groot m'n pre bed meal is.

Voeding in het weekend ziet er zo ongeveer uit
eba9aa3a177b0542afbc582902ae204b.png

Doorgaans split ik meal 3 over 2 meals, en dan skip ik meal 2 zodat ik iets meer carbs aan die rijst/vlees/vis meals kan toevoegen.
Door de week is m'n voeding eigenlijk altijd dit.
39f16c834d16361eee0624df5d2eb5fc.png




Denk dat ik facepulls maar weer eens een kans moet geven, thanks!
En, al gedaan?
Serieuze rug nog kerel! Ziet er goed uit!
Thanks, rug ben ik wel blij mee ja.
Die roids beginnen aan te slaan. Lekker maatje.
Mocht ook wel eens pfff.
 
Hoe ver wil je cutten.

Merkte toen ik nog voor zyzzthetics trainde ook dat ik delts zonder probleem 3x pw kon trainen en dat best redelijk leek te werken.
 
Can confirm high frequency delt werk doet ze goed groeien.
Same for kuiten voor zover ik heb gemerkt.
 
Benen staan er goed bij!
 
Hoe ver wil je cutten.

Merkte toen ik nog voor zyzzthetics trainde ook dat ik delts zonder probleem 3x pw kon trainen en dat best redelijk leek te werken.
Hmm kilotje of 3 nog denk ik. Dus 80 klikos bodyweight.
Can confirm high frequency delt werk doet ze goed groeien.
Same for kuiten voor zover ik heb gemerkt.
Zijn ook easy om even tussendoor te gooien kuiten en side raises superset ik gewoon vaak zodat het relatief weinig tijd kost.
Benen staan er goed bij!
Thanks, een van de redenen waarom ik ze ook nog maar een keer in de week train. Haal er geen plezier uit en ze zijn toch prima in proportie.
 
Heb esn stand gevonden voor facepulls waarbij ik relatief weinig traps gebruik. Dus dat is heel chill!
Dikkere posterior delts zal m'n rug nog beter laten lijken en m'n BP gaan helpen.
 
Elke doordeweekse dag 1L monster zero:zuip:?

Weeg je dat fruit trouwens?
 
Heb esn stand gevonden voor facepulls waarbij ik relatief weinig traps gebruik. Dus dat is heel chill!
Dikkere posterior delts zal m'n rug nog beter laten lijken en m'n BP gaan helpen.
Ah nice, zal ongetwijfeld helpen.
Elke doordeweekse dag 1L monster zero:zuip:?

Weeg je dat fruit trouwens?
Yes deed ik inderdaad wel tot afgelopen woensdag. Werd me echt te gek, dus ben er mee gestopt. Mede ook omdat m'n favoriete monster uit het assortiment is.

En yes, weeg altijd m'n fruit af.
 
Jullie zijn allemaal crazy, ik krijg al gekke hartkloppingen bij een blikje
 
Mede ook omdat m'n favoriete monster uit het assortiment is.
Waardeloos hè! Voegen ze nieuwe monsters toe, gaat dat weer ten koste van andere monster...

..maak dat schap gewoon groter!:scold:

En yes, weeg altijd m'n fruit af.
Ik ben nu stiekem wel benieuwd wat de appels wegen die ik vaak eet..
 
Jullie zijn allemaal crazy, ik krijg al gekke hartkloppingen bij een blikje
Stim resistant :D
Waardeloos hè! Voegen ze nieuwe monsters toe, gaat dat weer ten koste van andere monster...

..maak dat schap gewoon groter!:scold:


Ik ben nu stiekem wel benieuwd wat de appels wegen die ik vaak eet..
Kan voor een appeltje wel zo'n 50 kcal schelen heb ik gemerkt, zelfde geldt voor bananen.
 
Back
Naar boven