Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Tijd voor gains.

3000 is bulk?
 
Tijd voor gains.

3000 is bulk?
Geen idee, denk maintenace of blijkbaar er wat onder. Even aankijken aangezien ik laatste tijd niet echt accuraat getracked heb.
 
3000 is een prima onderhoud. Heb nog weleens het gevoel dat mensen hun aktiviteit wat overschatten..

Maar goed, je komt er maar op 1 manier achter, en dat is gewoon doen..
 
3000 is een prima onderhoud. Heb nog weleens het gevoel dat mensen hun aktiviteit wat overschatten..

Maar goed, je komt er maar op 1 manier achter, en dat is gewoon doen..
Ik schat de mijne juist altijd te laag in
 
3000 is een prima onderhoud. Heb nog weleens het gevoel dat mensen hun aktiviteit wat overschatten..

Maar goed, je komt er maar op 1 manier achter, en dat is gewoon doen..
Denk juist dat die 3000 een onderschatting is.... maar goed, only one way to find out inderdaad :)
 
Denk juist dat die 3000 een onderschatting is.... maar goed, only one way to find out inderdaad :)
Als ik de standaard formules invul Harris-benedic & Katch-McArdle, kom ik met hoxyz stats voor bulk uit op ongeveer 3000kcals met een activiteitsfactor van 1.4.

Veel mensen denken IMO veel aktiever of zwaarder te sporten dan ze daadwerkelijk doen..

Edit: Met een factor 1.55 (zwaar sport/licht werk) kom ik op circa 3200-3300
 
Als ik de standaard formules invul Harris-benedic & Katch-McArdle, kom ik met hoxyz stats voor bulk uit op ongeveer 3000kcals met een activiteitsfactor van 1.4.

Veel mensen denken IMO veel aktiever of zwaarder te sporten dan ze daadwerkelijk doen..

Edit: Met een factor 1.55 (zwaar sport/licht werk) kom ik op circa 3200-3300

Ja inderdaad, maar veel blijft giswerk natuurlijk (formules blijven benaderingen), al geeft het wel al een eerste benadering.
Zoals je zegt, uitproberen is het enige dat echt werkt.
Of om het met een food related quote te zeggen: the proof of the pudding is in the eating :)
 
Blijft gissen, ben niet heel actief. Zit al het hele jaar rond hetzelfde gewicht met erg veel eet buien. Vaak getracked tot 2600kcal (target) en daarboven eigenlijk elke dag gegeten. Dus gok dat ik snel m'n kcal up en onderhoud ergens rond de 2800-3200 ligt.
 
Wat zijn je huidige stats nu dan? Heb ze gemist denk ik
 
188cm 83kg vet ergens tussen 10 en 15
Squat 180kg bench 130kg en dl doe ik niet
WTF nette stats zeg. Zeker op dat BW! :bow:
Ik weeg 89 kg bij 1.88 m (weinig vet) en squat niet boven de 100 kg :roflol:. Nou ben ik ook wel heeeel slecht in squats.
 
WTF nette stats zeg. Zeker op dat BW! :bow:
Ik weeg 89 kg bij 1.88 m (weinig vet) en squat niet boven de 100 kg :roflol:. Nou ben ik ook wel heeeel slecht in squats.

Das ook wel echt dramatisch bert.. Hoelang train je al?
 
Das ook wel echt dramatisch bert.. Hoelang train je al?
Dankjewel. :thumbs: Dat motiveert. Wat is de meerwaarde van deze post?
Best wat jaar met ups en downs. Op dit moment front squat ik alleen maar, vind ik veel prettiger. :)
 
Dankjewel. :thumbs: Dat motiveert. Wat is de meerwaarde van deze post?
Best wat jaar met ups en downs. Op dit moment front squat ik alleen maar, vind ik veel prettiger. :)

Ik weet wel wat de meerwaarde is van progressive overload op een compound oefening voor de lowerbody
 
WTF nette stats zeg. Zeker op dat BW! :bow:
Ik weeg 89 kg bij 1.88 m (weinig vet) en squat niet boven de 100 kg :roflol:. Nou ben ik ook wel heeeel slecht in squats.
Ben er tevreden over, heb er lang over moeten doen. Gewoon consistent 5 reps squatten en dan kom je er wel.
5x50kg
vs
3x150kg

Heeft voor massa ook prima z'n werk gedaan, voor de rest is eigenlijk het enige wat ik altijd heb gedaan wat leg extension. Heel sporadisch wat leg press. Hier was ik 78kg
b0dd27714db7dc74bbb6ef66f1cd78e5.png
 
Dikkere poten dan ik op 107kg, rip.
 
Gaat z'n gangetje. Gewicht doet nog niet heel erg veel rond de 3500 kcal, maar moet niet te snel verhogen I guess. 15 april is start bulk
e3e945a5745abf43caccd1d33614e7f9.png

Verder kracht weer beetje zien op te pakken. Train ppl, A = compound op 5 reps en B = compound op 3 reps
3x130kg squat, daarna nog 3x3x140kg
3x5x110kg bench - Moet hier wel echt aan leg drive zien te werken.
1f86e7bb9caa7ef8c1930e3dd40bce71.jpg

Goeie gym was dit HillR
 
Back
Naar boven