MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoxyz al eens gekeken naar wijdere voet stance en/of voeten meer naar voren?
Wat mij momenteel heel erg helpt met leg drive is dit (vanaf 3:05 en dan vooral 4:02 proberen):
 
Goeie toverspiegel of gaat het echt zo goed?
Lekker bezig man :D
 
Jouw filmpjes zijn trouwens wel motiverend voor mij! :D Als je maar in je doelen gelooft en het maximale er uit haalt, kom je er wel.
Vorige Leg Day ging erg lekker, als dat vandaag weer zo gaat plus ik 2,5 kg op de Front Squat (ben overgestapt op Front Squats, wat mij zeer goed bevalt). Ook ben ik mijn kcal wat aan ophogen (op 4000 kcal kom ik niet aan en ga nu richting 4400-4500, even aanzien hoe dat verloopt).'

Succes met je bench! Goed fimpje van ProudPizza . Squatschoenen aan tijdens benchen zou ook kunnen helpen.
 
hoxyz al eens gekeken naar wijdere voet stance en/of voeten meer naar voren?
Wat mij momenteel heel erg helpt met leg drive is dit (vanaf 3:05 en dan vooral 4:02 proberen):
Ik ga hem straks even kijken, thanks t
Goeie toverspiegel of gaat het echt zo goed?
Lekker bezig man :D
Jammer genoeg een toverspiegel inderdaad, delts zijn echt m'n weakpoints.
Jouw filmpjes zijn trouwens wel motiverend voor mij! :D Als je maar in je doelen gelooft en het maximale er uit haalt, kom je er wel.
Vorige Leg Day ging erg lekker, als dat vandaag weer zo gaat plus ik 2,5 kg op de Front Squat (ben overgestapt op Front Squats, wat mij zeer goed bevalt). Ook ben ik mijn kcal wat aan ophogen (op 4000 kcal kom ik niet aan en ga nu richting 4400-4500, even aanzien hoe dat verloopt).'

Succes met je bench! Goed fimpje van ProudPizza . Squatschoenen aan tijdens benchen zou ook kunnen helpen.
Frontsquat zal je progressie wat moeilijker gaan dan reguliere. Als ik jou was zou ik lekker investeren in microplates als je echt zoveel moeite hebt in structureel verhogen.
 
86B58A48-63FF-4A17-B833-8E434B933B8A.jpeg
Dit komt ook langzaamaan...
 
Ben ik nog op tijd om BB_ zijn squat te bashen?

Ben ervan overtuigd dat elke vrouw met een goede programmering en net zoveel trainingsjaren als bert 100 kan squatten. Geloof best dat je genoeg eet en hard traint bert, maar dan is waarschijnlijk je programmering echt 10 keer niks. En zoals je zelf al aangeeft: constant tot falen trainen gaat je niks brengen. eerder regressie dan progressie zelfs.
 
Ben ik nog op tijd om BB_ zijn squat te bashen?

Ben ervan overtuigd dat elke vrouw met een goede programmering en net zoveel trainingsjaren als bert 100 kan squatten. Geloof best dat je genoeg eet en hard traint bert, maar dan is waarschijnlijk je programmering echt 10 keer niks. En zoals je zelf al aangeeft: constant tot falen trainen gaat je niks brengen. eerder regressie dan progressie zelfs.

Always on time!
 
Ben ik nog op tijd om BB_ zijn squat te bashen?

Ben ervan overtuigd dat elke vrouw met een goede programmering en net zoveel trainingsjaren als bert 100 kan squatten. Geloof best dat je genoeg eet en hard traint bert, maar dan is waarschijnlijk je programmering echt 10 keer niks. En zoals je zelf al aangeeft: constant tot falen trainen gaat je niks brengen. eerder regressie dan progressie zelfs.
Ja, prima. Vandaag ging ie top. Front Squats wel te verstaan. Zolang je niet begint over wel/niet kuren, mag je alles zeggen. :P
 
Ja, prima. Vandaag ging ie top. Front Squats wel te verstaan. Zolang je niet begint over wel/niet kuren, mag je alles zeggen. :P
Ik zou als ik jou was wel niet gaan kuren:windup:

Edit: Het scheelt wel..als je straks kuurt kun je gewoon als een retard trainen en maak je alsnog gains:thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik zou als ik jou was wel niet gaan kuren:windup:

Edit: Het scheelt wel..als je straks kuurt kun je gewoon als een retard trainen en maak je alsnog gains:thumbs:

En val je na je kuur weer als een baksteen naar beneden :(:p
 
Wow waar is dat, mooie gym
 
Hoxyyy, vraagje:

Ik zag dat jij de xxl delicious pudding ook wel eens at.

Nou krijg ik morgen pakketje binnen van xxl en heb die pudding mee besteld in vanille smaak. Op de site staat 250ml melk en 30 mins koelkast.

Heb jij ervaring met andere verhoudingen / water / zoetstof verhouding etc? Wil liefst zoveel mogelijk volume van maken zoals jij :₩

Thzzzxxxx
 
Hoxyyy, vraagje:

Ik zag dat jij de xxl delicious pudding ook wel eens at.

Nou krijg ik morgen pakketje binnen van xxl en heb die pudding mee besteld in vanille smaak. Op de site staat 250ml melk en 30 mins koelkast.

Heb jij ervaring met andere verhoudingen / water / zoetstof verhouding etc? Wil liefst zoveel mogelijk volume van maken zoals jij :₩

Thzzzxxxx
50 gram poeder op 300 melk proberen, indien dat te dik is (zie je wel nadat je het uit de shaker in een kommetje doet) een scheutje water er bij
 
Hoxyyy, vraagje:

Ik zag dat jij de xxl delicious pudding ook wel eens at.

Nou krijg ik morgen pakketje binnen van xxl en heb die pudding mee besteld in vanille smaak. Op de site staat 250ml melk en 30 mins koelkast.

Heb jij ervaring met andere verhoudingen / water / zoetstof verhouding etc? Wil liefst zoveel mogelijk volume van maken zoals jij :₩

Thzzzxxxx
Het kan ook prima met water IMO. Gewoon water erbij, met een kleine garde even roeren in een kom en in de koelkast..stijft goed op dat spul:D
 
Back
Naar boven