AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Pull day off program want bodydildo. Gewichten geen idee van

Chest suppored unilateral cable row van onder
5x6-10 werksetjes

Unilateral cable pulldown
4x8-10

V low row
4x10 laatste set myo

Straight arm pulldown
4 werksetjes laatste dropset + stretch

Alteranting db curl // cable rear delt raises
Cable hammer curl

20 min zonnebank :cool:

Morgen weer benchen want erryday chestday, brah.

Verder niks raars. Maar het paused noemen en vervolgens niet paused doen is gek
Zou het ook niet echt tng noemen tbh.
Die durumtarwe die jij ook wel eens nam

Vind zelf Trésor dus en cruesli ook erg lekker
Tresors zien er nice uit maar voor wat volume moet je wel srs veel kcal hebben volgens mij. Zonet post workout 55g cocopops + kwark.
 
Valt goed mee met hoeveel je voor bijvoorbeeld 50 gram nog kan eten van die Trésor


Loveeee the everyday bench day
 
Ram lange training, was gezellig dus hoop geouwehoerd ook.

Front squats
4x75kg
4x90kg
3x3x100kg

Paused bench
x20kg
5x65kg
4x80kg
3x91kg
2x2x104kg
2x2x111kg moest 2x1
2x4x105kg

Setje van 111kg. zo wel goed? ProudPizza Veinsta
Squat pause halfway down
Deze zijn echt killing, m'n hoofd knalt ook bijna uit elkaar van de spanning
x20kg
3x60kg
3x90kg
3x107,5kg
3x126kg
4x2x135kg

smith standing calf raise
laying cuff side raise
overhead db extension
tricep pushdown

goodmorning vergeten zie ik.



Valt goed mee met hoeveel je voor bijvoorbeeld 50 gram nog kan eten van die Trésor


Loveeee the everyday bench day
Zal vanavond even een pak halen, heb nog wel wat kcal :D
 
Blijft een pijnpunt voor mij, moeilijk om er uit te krijgen.
Netjes hoor, zeker die squats.
Ik neem dat wanneer iets minder zwaar bencht je wel je lichaam/kont op het bankje kan houden? Het is vrij normaal dat wanneer je richting je limieten gaat je de neiging krijgt omhoog te komen. Ik heb dit soms mijn laatste 1 of 2 reps ook (op een setje van bijv. 10 reps).
 
Netjes hoor, zeker die squats.
Ik neem dat wanneer iets minder zwaar bencht je wel je lichaam/kont op het bankje kan houden? Het is vrij normaal dat wanneer je richting je limieten gaat je de neiging krijgt omhoog te komen. Ik heb dit soms mijn laatste 1 of 2 reps ook (op een setje van bijv. 10 reps).
Klopt alleen met zwaarder gewicht, maar het hoort uiteraard niet. Powerlifters kunnen ook 100% benchen met kont op bankje.
 
Klopt alleen met zwaarder gewicht, maar het hoort uiteraard niet. Powerlifters kunnen ook 100% benchen met kont op bankje.
Dat klopt, maar wellicht zit je dan boven de 100% als je uitvoering niet meer strikt is. Als ik te zwaar ga deadliften gaat m'n rug ook bollen en bij squats m'n knieën knikken. Ik heb helaas ook geen tips voor je hoe je het bij benchen kunt voorkomen. Ik zie weleens mensen benchen met hun voeten/benen in de lucht, maar dat vind ik zwaar gay en onzin, dan kun je nooit het maximale eruit halen. Heb je het ook bij inline/decline? Misschien je voeten verder naar voren of juist achteren positioneren.
 
Dat klopt, maar wellicht zit je dan boven de 100% als je uitvoering niet meer strikt is. Als ik te zwaar ga deadliften gaat m'n rug ook bollen en bij squats m'n knieën knikken. Ik heb helaas ook geen tips voor je hoe je het bij benchen kunt voorkomen. Ik zie weleens mensen benchen met hun voeten/benen in de lucht, maar dat vind ik zwaar gay en onzin, dan kun je nooit het maximale eruit halen. Heb je het ook bij inline/decline? Misschien je voeten verder naar voren of juist achteren positioneren.
Ik doe geen incline of decline werk. Ik wil gewoon op de reguliere manier benchen maar dan met perfecte form :p Wellicht wat spelen met foot placement.
 
Nog een kleine sjeep update @ 87kg. Nog steeds niet tevreden over armen en delts, maar so be it. Rond de 3500 kcal momenteel.
e9f3b595396db0e66eda636bdbc8dc62.png

532d7d55cfa3e4871170b9a9d1eb5563.png

Ehh what

hoxyz zal morgen ofzo even een post maken met wat info over kont op de bank
Merci.
 
Nog een kleine sjeep update @ 87kg. Nog steeds niet tevreden over armen en delts, maar so be it. Rond de 3500 kcal momenteel.
Bekijk bijlage 460491
Bekijk bijlage 460492

Merci.


Rond de 3500, miss heb ik het gemist, maar wat doe je que voeding nu? Bulk / cut en wat is je komende plan qua voeding? En wat is je onderhoud momenteel denk je?
 
Mooie volle borst heb je #nohomo

Armen zijn wel een beetje een weak point ja... Maar delts zijn in orde imo.
 
Delts wel prima volgens mij als je beter posed. Net fyiek!
 
Rond de 3500, miss heb ik het gemist, maar wat doe je que voeding nu? Bulk / cut en wat is je komende plan qua voeding? En wat is je onderhoud momenteel denk je?
Wil een paar kilo cutten, onderhoud zou ergens rond de 3400-3800 liggen.

Mooie volle borst heb je #nohomo

Armen zijn wel een beetje een weak point ja... Maar delts zijn in orde imo.
No clue hoe ik die armen moet fixen tho.
Delts wel prima volgens mij als je beter posed. Net fyiek!
Meh van front vallen ze erg tegen, rear delts zijn wel goed.
 
Ik merkte laatst echt een behoorlijke growth-burst in zowel mijn biceps als triceps toen ik van HIT overging op DC training. Dat zegt mij dus dat ik me armen overtrainde en niet genoeg tijd gaf om te herstellen. Wellicht is dat bij jou ook wel het geval. Zou niet bang zijn om ze ff 2 weken helemaal niet te trainen en dan te kijken hoe low volume voor een week of 6-8 je vergaat.
 
Back
Naar boven