AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onderrug is nog een pak erger geworden, doe totaal geen lowerbody werk meer op wat leg extension en hip extensions na. Rows ed zijn ook uit den boze. Eigenlijk laatste tijd amper getraind, keer of 2/3 per week waarvan topsets op dogcrap/myo style om toch nog iets van schade proberen aan te richten. Kcal op onderhoud maar heb het idee dat massa als sneeuw voor de zon verdwijnt, softe en platte look. Gewoon skinnyfat voor m'n gevoel.

Vandaag doc geweest en die zei alleen ibu + paracetamol, wanneer het langer aanhoudt dan moet ik terug komen. Kon afgelopen week m'n broek niet eens aantrekken zonder mezelf in allerlei vage posities te wringen. Rip alle progress
Fysio of goede masseur zou ik naar toe gaan.
 
vooral omdat ik altijd sceptisch ben over een fysio
Fysios zijn gewoon hopen op geluk. De eerste fysio van mij hielp weinig, maar de tweede deed het wat beter voor in het dagelijkse leven. Al kan nog geen eens dumbbells van 18+kg optillen zonder pijn, laat staan squatten en deadliften.

Hoop dat het bij jou snel weg zal trekken. Killing voor de motivatie ook. Dan ben je jaren lekker bezig en krijg je zulke meuk.
 
Beter man, ben ook geblesseerd buffer dan ooit

Up the dose
 
Onderrugblessure zuigt echt hard. Lukt het je ook niet om je schoenen te strikken of iets van de grond te rapen?:o

Ik heb het legit 2-3 jaar gehad
 
Als ik jou was zou ik eens langs een goede chiropractor gaan. Het liefst eentje die ook nog een beetje bekend is met sporters en niet alleen met oma's. Huisartsen en fysiotherapeuten zijn naar mijn ervaring vooral tijd- en geldverspilling.

Ik heb eens een tijd lang een beknelde zenuw in me nek gehad met als gevolg tintelingen in me handen/vingers en na een paar behandelingen was het weg en is het nooit meer teruggekomen.
 
Wordt hier nog getraind abi?
 
Nog gekeken naar een chiropractor of manueel therapeut. Maar ik vind +-90 euro voor een eerste behandeling vrij pittig waar niks van vergoed wordt. Het wordt al beter dus hoop gewoon dat het snel over is.

Onderrugblessure zuigt echt hard. Lukt het je ook niet om je schoenen te strikken of iets van de grond te rapen?:o

Ik heb het legit 2-3 jaar gehad
Zo erg was het inderdaad, gelukkig nu niet meer zo extreem.
Wordt hier nog getraind abi?
Afgelopen weken twee a drie keer per week met bijzonder weinig volume. Vooralsnog voor benen alleen leg extension en wat back extensions. Rows zijn ook uit den boze. Wordt langzaamaan wat beter maar echt gains maken gaat hem nog niet worden. Kcal ook rond onderhoud nu.
 
Nog gekeken naar een chiropractor of manueel therapeut. Maar ik vind +-90 euro voor een eerste behandeling vrij pittig waar niks van vergoed wordt.
meestal valt er nog een 30-40 euro terug te krijgen via "alternatieve geneeskudige" vergoedingen. Maar dat hangt ook van je verzekering af...

hoop dat t snel beterder wordt iig.
 
meestal valt er nog een 30-40 euro terug te krijgen via "alternatieve geneeskudige" vergoedingen. Maar dat hangt ook van je verzekering af...

hoop dat t snel beterder wordt iig.
Zit niet in mijn pakket. Als het een eenmalige behandeling is heb ik daar wel 100 euro voor over, maar als het zo'n fysio traject wordt niet.
 
Zit niet in mijn pakket. Als het een eenmalige behandeling is heb ik daar wel 100 euro voor over, maar als het zo'n fysio traject wordt niet.

Volgens mij is het eerste consult wel gratis. Wellicht dat je dat kunt doen zodat je weet wat de ernst is?
 
Volgens mij is het eerste consult wel gratis. Wellicht dat je dat kunt doen zodat je weet wat de ernst is?
Overal waar ik hier in de buurt heb gekeken is dat niet zo helaas.
 
Rugpijn is voor 95% weg, heel apart hoe het zo kan. Wel weinig zin om te trainen laatste tijd dus op aanrader van vntl maar project colossus van john meadows gaan proberen. Mijn probleem ligt vaak dat ik halverwege de training geen zin/motivatie heb. Dit is erg low volume dus wellicht dat het hier wat anders wordt. RPE / true failure wordt wel lastig inschatten. Zal het programma gewoon volgen zoals voorgeschreven, wellicht kleine tweaks ivm onderrug. Zo heb ik vandaag geen rack pulls gedaan.

Cable Low row
114kg + 15kg schijf x 9 @10
Dropset 7x114 @10

Hypers (i.p.v. rack pull ivm onderrug)
3x15xbw

Pullups
Met oranje band
9.5 @10
7.5 @10

Meadow row
X6
X6
11x30kg @10
8x32,5kg @10

Neutral grip pulldown
9x49kg @9 15s stretch op laatste rep
10x49 @ 9.5

Lat stretch
Bw+15kg voor 40s

Rope crunch
20x46kg
14x59kg

Bb curl
10x20kg
5x30
11x37,5kg @10
7x40kg @10

Hammer curl
20x14kg
16x14kg
 
Oh boy, vol blessures en dan de yolo meadows methode

Ik geef het 2 weken
 
Oh boy, vol blessures en dan de yolo meadows methode

Ik geef het 2 weken
Rpe 10 is gewoon failure op goeie form. Denk dat jij met je stonkman een pak meer blessures pakt xx
 
Zijn jullie hommels ofso:S
 
Rijke pleuris egyptenaar.


Lekkere trenning.
 
Back
Naar boven