MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Was is RLS trouwens?
 
Niks speciaals te melden. Shape blijft redelijk hetzelfde. Zit op 3600-3800kcal nu. Dit was vanmiddag na pull. RLS blijft meh.

En, hoe ging hij?
Goeie rug bro, kan menigeen een puntje aan zuigen.
Meet ging prima. Zelf een stuk lichter ingewogen dan vorige meet en bench geëvenaard (132,5 paused). Dat terwijl er een cutzomer aan te pas is geweest en ik alleen maar gecruised heb.
Eerst bulk nu en dan weer een meet. Gewichtsklasse hoger probably:o.
 
Waar is Hoxyz heen?
 
Blijven hangen in een trip
 
Heeft een ban op aanvraag.
 
En hoxyz is weer terug :D
 
giphy.gif
 
Prive een hele hoop shit aan de hand dus was even weg maar verveling heerst dus maar weer even loggen.

Momenteel al een paar weken zo'n 90-91kg. Eet op onderhoud @ +/- 4200kcal, weinig zin om kcal veel verder te pushen want m'n dieet lijkt al nergens op. Voornamelijk zuivel, cereal, donuts, frikandellenbroodjes, brood en avondeten vaak wat bro achtigs. Ergens tussen de 180-200g eiwit, 100-150g vet en 350-600g carbs. Vet percentage beetje hetzelfde als foto's op vorige pagina, wellicht klein beetje hoger.

Train volgens een 8 daagse rotatie beetje Jordan Peters style. Een topset @10 en een backoffset @10. Al is true 10 best moeilijk maar tot nu toe elke training nog kunnen plussen. Train zo'n vier keer per week, mag iets meer maar kom er vaak niet aan toe. Alles ook met een redelijk tut van 1-1-3. Werkt prima voor me, nog nooit zo sterk geweest en redelijk plezier in het trainen. Alles ook nog pijnvrij op m'n onderrug na die ik al had deze style.

Vooralsnog iets gelimiteerd in trainen door m'n onderrug maar binnenkort een afspraak bij de chiropractor. Squats doen een stuk minder pijn en rdls hou ik gewoon op lage rpe, voor de rest geen freeweight rows maar die zijn toch kut.
En hoxyz is weer terug :D
Verveling heerst.
Me in het weekend.
 
Bijna 10kg zwaarder..zelfde vetpercentage :windup:


Edit: Welkom terug:woot:
 
Lowerbody. Dit is de enige dedicated lowerbody dag in m'n rotatie. Andere dagen zijn quads en hams opgedeeld met andere lichaamsdelen. Vind dit een van de makkelijkere trainingen. Vrijwel alles hier 1-1-3.

Hamstring curl
10x57+3kg (de + in dit geval staat voor microload op stack gewicht).
15x43kg

Leg extension
10x63+3kg
12x57kg

Horizontal leg press
10x191kg
15x156kg trillende benen

Lowbar squat
Had hier initieel barbell split squat geprogrammeerd, zat op 10x70kg maar met m'n rechterbeen heb ik geen balans waardoor het 10 losse singles wordt. En aangezien ik toch langzamaan m'n squat weer wil opbouwen probeer ik het hier voorzichtig want ik ben helemaal warm.
3x6x80kg @1 Erg licht maar aangezien ik maanden lang niet meer dan 40kg heb kunnen squatten ben ik hier blij mee. Form lijkt wel ok denk ik.
Standing calf raise
2x10x90kg
13x70kg

Hyperextension
10x14kg
12x8kg

Prima training. Overal reps of gewicht bij.

415C 138F 215P
Bijna 10kg zwaarder..zelfde vetpercentage :windup:


Edit: Welkom terug:woot:
Thanks.
 
Back
Naar boven