Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Met high bar heb ik zelf ook wat formproblemen, maar met low bar totaal niet. Misschien ligt het aan het gewicht wat je daar erop hebt liggen? Ik kom bijvoorbeeld niet eens goed diep als ik minder dan 60 kg erop heb liggen en dan ga ik automatisch met mijn bovenlichaam naar voren hangen.
En naar mijn idee staan je benen wat ver uit elkaar.

Squat beginnen vanuit je heupen (eerst naar achter, dan naar benee). En inderdaad iets smaller staan kan werken :)

Geen idee waar het aan ligt, start wel vanuit heupen. Of tenminste beter als vroeger als ik m'n andere formchecks bekijk :o.
Het lijkt wel alsof ik het gewicht omhoog deadlift.
 
post je filmpje eens
 
Boven parr, mag nie !
 
Lijkt niet zwaar, je gaat tering snel xd Ben geen techniek expert, maar zou denken dat je meer vanuit je hielen zou moeten squatten en dat je zwaartepunt te ver naar voren ligt. Vandaar dat voorover hellen. Zijn die zolen hard?

Wat je eventueel kan proberen is schoenen met platte zolen of gewoon op sokken en dan op 1.25kg schijfjes gaan staan
 
huh ben jij 17
 
Lijkt niet zwaar, je gaat tering snel xd Ben geen techniek expert, maar zou denken dat je meer vanuit je hielen zou moeten squatten en dat je zwaartepunt te ver naar voren ligt. Vandaar dat voorover hellen. Zijn die zolen hard?

Wat je eventueel kan proberen is schoenen met platte zolen of gewoon op sokken en dan op 1.25kg schijfjes gaan staan

Zat idd al aan te denken dat het kwam doordat "center of gravity" niet goed is. Vroeger squatte ik altijd met schijfjes onder m'n voeten omdat ik geen diepte kon pakken. Ga volgende keer wel eens op sokken proberen.


huh ben jij 17

Ja :o
 
3/11/14

Heerlijke UB train gehad. Ondanks weekend ziek geweest, nog steeds niet helemaal beter. Ging naar de gym met tergende koppijn. Beetje ibru en 2 scoops dedi en gaan. Had voor het eerst het idee dat pwo wat deed.

OHP
2x8x20kg
5x30kg
1x35kg
5x5x40kg :cool: Volgende training wordt een PR! Was best zwaar, maar niet echte grinders zoals de vorige keer en tevens de enige keer dat ik 40kg overhead pressde.

Bench
2 leuke opmerkingen gehad van stagair en een personal trainer. Waarom ik m'n benen zo scheef onder me zette...(leg drive) en waarom ik m'n borst aantik lol..
Deze keer negative veel meer gecontrolleerd omdat ik een blauwe streep onder m'n tepel heb van bounce lmao.
2x15x20kg
5x40kg
1x50kg
5x5x52,5kg Easy. Paar trainingen en we krijgen PR's :cool:

Cable flyes
12x36kg
10x43kg
10x43kg dropset puuump

Side raises
Merkte hier dat ik toch wat VP kwijt ben. M'n goddelijke kaaklijn zag er beter uit, en ook op onderarm zag ik iets van aders :o. Ook al woog ik 99,** KG lmfao. Maar dat wel op 1,5l water in de gym en volle maag.
Krijg ook wel opmerkingen van mensen in de gym :D

12x9kg
12x9kg
x9kg
x9kg

Smith neck press
12x20kg excl stang
12x20kg
4x30kg te zwaar

DB row
Maak hier de langste ROM possible.
12x18kg
12x20kg
12x20kg
En weet niet zeker of ik nog een setje met 20kg heb gedaan, zou best kunnen.

V pulldown
Goeie stretch, voelde m'n lats goed
3x8-12x87kg

Tricep pushdowns
15x36kg
12x43kg
10x50kg
9x50kg

Hammer en wat variant curls
4 setjes 14kg varierend van 12 tot 4 reps.


Heb wat Citrulline Malaat, Beta Alanine en Agmatine besteld. Morgen eens proberen, heb extreem veel zin in morgen. Coan week 3 ^^
 
Netjes die bench, gaat goed vooruit!
Keep up the good work.:thumb:
 
Steady progress goei.

Agmatine of citrulline is niet echt fijn pwo als je deadlift gaat doen.
 
Je moet meer naar achter gaan zitten met de squat en ik gok dat squatschoenen aanschaffen geen verkeerde investering zou zijn voor je.
 
4/11/14

Kut training gehad. Had Beta alanine gebruikt. Maar het jeuken en tintelen werd zo erg dat ik op een duur gestopt ben met trainen. M'n hoofd stond letterlijk in de fik...

Deadlift coan W3
Hier was het tintelen al extreem. Als ik bewoog deed alles pijn. Lui in de sportschool zijden srs dat ik er dood uitzag. Zo min mogelijk reps gemaakt omdat het pijn deed.
4x60kg
3x80kg
1x100kg
1x110kg
2x115kg Easy en snel.
6x3x95kg

Squat
5x20kg
3x40kg
Hier gestopt, geen focus en voelde me echt kut. Volgende keer dan maar + 2,5kg

Leg press
Zou hier naar huis gaan, maar maat haalde me over om nog klein beetje te doen.
4 setjes legprres met dropset

En nog beetje bicep gedaan om pomp uit te testen, was goed aanwezig door agmatine..
 
2 scoops not even once :p beta [emoji85]
 
Zonde man van die beta-alanine. Ik gooi hem wel eens bij mijn assault waar al een flinke dosering b-a in zit en dan heb ik inderdaad wel een flink tintelend gevoel, maar dat ervaar ik zelf als lekker.
Tijdens dagen waarop ik squat of deadlift doe ik dit overigens niet.
 
pijn is fijn

Die jeuk verdwijnt als je het vaker gebruikt, volgende keer lager doseren misschien
 
2 scoops not even once :p beta [emoji85]

Zonde man van die beta-alanine. Ik gooi hem wel eens bij mijn assault waar al een flinke dosering b-a in zit en dan heb ik inderdaad wel een flink tintelend gevoel, maar dat ervaar ik zelf als lekker.
Tijdens dagen waarop ik squat of deadlift doe ik dit overigens niet.

pijn is fijn

Die jeuk verdwijnt als je het vaker gebruikt, volgende keer lager doseren misschien

Deze pijn was niet fijn. Had wel iets van 6 a 7 gram gebruikt denk ik :o.
Misschien morgen maar 1 scoop of een halve proberen. Alleen beetje bang voor geworden nu
 
Zagen die lui er zijden uit?

Galen zei dat 3x 1gr beta ala verspreid over de dag (bij maaltijd bijv) wellicht voor betere opname zou zorgen en volgende was. Weet niet hoeveel zo'n scoop is maar dat kun je dan wel schatten hoeveel 1 gr ong is
 
Back
Naar boven