XXL Nutrition

HPTA restart na enkele jaren kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb zelf van mijn 28 tm mijn 32 altijd on gezeten (blast en cruise) maar door omstandigheden destijds off gegaan.
Na een half jaar laten testen of ik vruchtbaar ben, en wonderbaarlijk genoeg is dat helemaal hersteld.

Maar merk dat ik nu echt (zelfs een jaar later) amper nog zin heb in seks, echt niet chill. Bovendien irritant grote ballen gekregen.
Dus binnenkort weer eens een kuur doen, checken of de oude mailadressen nog werken, haha!
 
Heb zelf van mijn 28 tm mijn 32 altijd on gezeten (blast en cruise) maar door omstandigheden destijds off gegaan.
Na een half jaar laten testen of ik vruchtbaar ben, en wonderbaarlijk genoeg is dat helemaal hersteld.

Maar merk dat ik nu echt (zelfs een jaar later) amper nog zin heb in seks, echt niet chill. Bovendien irritant grote ballen gekregen.
Dus binnenkort weer eens een kuur doen, checken of de oude mailadressen nog werken, haha!
Dus waren je waarden na 6 maanden weer okay?
 
Alleen die van mijn vruchtbaarheid.
 
Alleen die van mijn vruchtbaarheid.
Ja je sperma is gecheckt op mobiliteit en hoeveelheid waarschijnlijk. Dus niet een bloedonderzoek?
 
Klopt inderdaad,
Ja je sperma is gecheckt op mobiliteit en hoeveelheid waarschijnlijk. Dus niet een bloedonderzoek?

Klopt, over bloedwaarden heb ik het niet, die hebben wel wat meer tijd nodig.
Gezien mijn intentie om weer te gaan beginnen die niet getest, maar deze hebben normaliter wat meer tijd nodig, zover mij bekend.
 
Heb zelf van mijn 28 tm mijn 32 altijd on gezeten (blast en cruise) maar door omstandigheden destijds off gegaan.
Na een half jaar laten testen of ik vruchtbaar ben, en wonderbaarlijk genoeg is dat helemaal hersteld.

Maar merk dat ik nu echt (zelfs een jaar later) amper nog zin heb in seks, echt niet chill. Bovendien irritant grote ballen gekregen.
Dus binnenkort weer eens een kuur doen, checken of de oude mailadressen nog werken, haha!

Had hier ook last van na 6 maanden kuren (blast/bridge/blast/2+jaar off).
 
Klopt inderdaad,


Klopt, over bloedwaarden heb ik het niet, die hebben wel wat meer tijd nodig.
Gezien mijn intentie om weer te gaan beginnen die niet getest, maar deze hebben normaliter wat meer tijd nodig, zover mij bekend.
Hm, ik heb al wat voorbeelden gezien die aantonen dat de waarden al weer snel op normale levels zijn na langdurig ON te zijn geweest. We praten dan over weken niet maanden. Maar ben blij voor je dat alles is goed gekomen voor je.
 
  • Like
Waarderingen: AK47
Dit dus als PCT?

Snap niet waarom niet eerder begonnen wordt met hCG om primaire hypogonadisme aan te pakken, lijkt mij gunstig en wenselijk om juist eerder dit aan de pakken zodat vast intratesticulair testosteron aangemaakt kan worden en je niet helemaal op 0.0 testosteron zit.

Galen een mening over dit?
Heel uit-de-anus-getrokken-schema voor PCT zodat je na 3 maanden hersteld zou zijn.

Meanwhile HAARLEM trial de groep zonder nakuur na 3 maanden (Meting 3):
1628879474706.png
 
Lol, 100mg clomid voor 2 weken en daarna nog 50mg voor 4 weken. Ik werd van 25mg per dag al niet lekker. Wat een troep is dat.
 
Back
Naar boven