AndroidHealthClinic

HPTA restart na enkele jaren kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trennyglenn

Cool Novice
Lid geworden
18 aug 2018
Berichten
97
Waardering
36
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Boys,

Ik heb besloten om er mee te stoppen na enkele jaren te kuren.
Wilde eigenlijk al 1.5 jaar geleden maar door persoonlijke problemene niet gekukt en ik sinds die tijd op een trt dosis zit.
Nu dat allemaal een tijd achter de rug is wil ik mij focussen op mijn herstel.
De sides zijn het mij niet waard, heb last van gyno als ik geen DIM of AI gebruik, haaruitval en verhoogde bloeddruk zelfs op trt doseringen met prima voeding.
Ik ga proberen om een volle (of 90/80%) HPTA recovery maken.
Ik ga dit proberen dmv het protocol van Dean St. Mart.
Hiernaast heb ik overleg met de anabolenpoli van het Spaarne gasthuis en zal proberen om morgen even wat HCG en evt een serm te krijgen via de dokter daar.
Ik zal hier loggen omdat ik denk dat het voor andere ook misschien in de toekomst van pas zou kunnen komen.

Mijn stats zijn:
1.78cm
83kg
8% (schatting)
24 jaar

Ik kuur sinds mijn 19e af en aan, zeer onverantwoordelijk gedaan voor langere periodes met tren 3 jaar geleden, als ik het over kon doen had ik het allemaal anders gedaan en zou zeker jongens van 19/20 willen behoeden om zo jong al te cyclen met alle psychologische en evt. Lichamelijke gevolgen van dien.

Ik zal deze post later nog verder updaten met betrekking tot het volledige protocol, ik wil graag hgh bijvoegen, maar moet nog aankijken of dit reëel is en van toegevoegde waarde.

Wens me succes!

EDIT:
Besloten in samenwerking met het Spaarne gasthuis (Anabolenpoli) geen nakuur te doen.
Ook geen hgh / mk-677 genomen.
Labwaardes 2 weken na kuur staan op pagina 4.
Over enkele weken zal ik een nieuwe update posten en deze post verder bewerken voor informatieve doeleinden.
 
Laatst bewerkt:
Je durfde niet te stoppen door je vriendin? Laat me raden, die werd achterdochtig als je een keer geen zin had.... Lol, had er ook ooit zo 1...

Ben benieuwd naar je herstel... Keep us posted
 
Je durfde niet te stoppen door je vriendin? Laat me raden, die werd achterdochtig als je een keer geen zin had.... Lol, had er ook ooit zo 1...

Ben benieuwd naar je herstel... Keep us posted

Had een vreselijke relatie met veel jaloezie van haar(ik ben stripper) dus geen sex kon er echt niet een keer nog bijkomen helaas.
Had het toen al uit moeten maken maargoed door schande wordt men wijs! Haha

Dankje kerel.
 
Had een vreselijke relatie met veel jaloezie van haar(ik ben stripper) dus geen sex kon er echt niet een keer nog bijkomen helaas.
Had het toen al uit moeten maken maargoed door schande wordt men wijs! Haha

Dankje kerel.
Haha ja die van mij kreeg ook allerlei gedachtes als ik gewoon wilde gaan slapen.... Wekker ging 5 uur, was 1 uur snachts al dus dacht is al laat.. M maar nee volgens haar was m'n zak al geleegd door een ander... Gewoon lachwekkend werd 't op gegeven moment
 
Haha ja die van mij kreeg ook allerlei gedachtes als ik gewoon wilde gaan slapen.... Wekker ging 5 uur, was 1 uur snachts al dus dacht is al laat.. M maar nee volgens haar was m'n zak al geleegd door een ander... Gewoon lachwekkend werd 't op gegeven moment
Zo een stamp je toch meteen het huis uit ?
 
In, succes. Ik ben benieuwd hoe je herstel gaat zijn. Op het moment verwacht ik zelf voor altijd om te blijven, maar wie weet dat dit idee ooit verandert en kan ik hier iets van opsteken..
 
Waarom stop je niet compleet voor een tijd? Zijn al die bijwerkingen je het waard?
 
Waarom stop je niet compleet voor een tijd? Zijn al die bijwerkingen je het waard?

Denk dat je het verkeerd gelezen hebt maat.
Het plan is om te stoppen nu tot hopelijk over een jaar of 15/20 wanneer m'n test levels van nature aanzienlijk minder zijn.
Bijwerkingen zijn het mij niet waard en vooral me libido zou ik graag weer terugwillen.
 
Denk dat je het verkeerd gelezen hebt maat.
Het plan is om te stoppen nu tot hopelijk over een jaar of 15/20 wanneer m'n test levels van nature aanzienlijk minder zijn.
Bijwerkingen zijn het mij niet waard en vooral me libido zou ik graag weer terugwillen.

ik bedoel dan zonder trt he. Dus voor de volle 💯. Geen offense, maar die stats kan je makkelijk natty halen.
 
ik bedoel dan zonder trt he. Dus voor de volle 💯. Geen offense, maar die stats kan je makkelijk natty halen.

Bro, het topic heet HPTA restart? Wat denk je dan dat ik ga doen?
En klopt, maar heb alsnog een heel deftig fysiek hoor, waarvan ze in de anabolenpoli zeiden dat dit natuurlijk nauwelijks te behouden/ behalen was natural.
 
Bro, het topic heet HPTA restart? Wat denk je dan dat ik ga doen?
En klopt, maar heb alsnog een heel deftig fysiek hoor, waarvan ze in de anabolenpoli zeiden dat dit natuurlijk nauwelijks te behouden/ behalen was natural.

Pics?

Hoe ga je dit nu met je werk doen?
 
jaloezie van haar kant, dit zorgde ervoor dat ik het niet aan durfde te stoppen
:loony:

Ik denk dat je beter helemaal niet meer off kunt gaan.

Snap overigens niet dat mensen zich alvorens niet inlezen over de sides van steroids en hoe je dit kunt voorkomen. Dingen zoals hoge bloeddruk, haaruitval etc kun je makkelijk voorkomen. Als je al last hebt van een hoge bloeddruk met een optimaal dieet, dan vraag ik me werkelijk af wat jouw trt dose is en of je voor steroids al niet last had van soortgelijke issues.
 
Snap overigens niet dat mensen zich alvorens niet inlezen over de sides van steroids en hoe je dit kunt voorkomen. Dingen zoals hoge bloeddruk, haaruitval etc kun je makkelijk voorkomen.
Verklaar je nader.
 
Dutasteride, finasteride, ketoconazole shampoo(2%), monixidil, ru58841.

Zonder ketoconazole shampoo zou ik masteron nooit meer aanraken. Wat een ellende was dat.
Dacht al dat je dit op ging noemen though maar hoopte op nog iets wat ik niet wist. Ben zelf ook bang voor DHT roids dat mijn haar doei zegt vandaar. Wss ga ik dit ook nooit gebruiken daarom.
 
Dacht al dat je dit op ging noemen though maar hoopte op nog iets wat ik niet wist. Ben zelf ook bang voor DHT roids dat mijn haar doei zegt vandaar. Wss ga ik dit ook nooit gebruiken daarom.
Dat zijn de enige middelen die genoeg wetenschappelijk bewijs hebben dat het werkt.

Zelf heb ik ook saw palmetto en pumpkin see oil gebruikt. Dat werkte op zich wel prima, maar verwacht geen wonderen.

Als je voor steroids geen haarverlies had of balding was zou ik me niet zo druk maken. Steroids versnelt alleen hetgeen waar je al fucked mee was.

Zonder ketoconazole shampoo zou ik ook heel erg shedden met Masteron.
 
Je kan altijd nog naar Istanbul gaan voor een transplantatie :D
 
Dat zijn de enige middelen die genoeg wetenschappelijk bewijs hebben dat het werkt.

Zelf heb ik ook saw palmetto en pumpkin see oil gebruikt. Dat werkte op zich wel prima, maar verwacht geen wonderen.

Als je voor steroids geen haarverlies had of balding was zou ik me niet zo druk maken. Steroids versnelt alleen hetgeen waar je al fucked mee was.

Zonder ketoconazole shampoo zou ik ook heel erg shedden met Masteron.
Heb tot nu toe nog geen last gehad van haar verlies. maar moeders zei dat het wel wat dunner is geworden. Maar idk of ik aanleg heb though. Mijn broer heeft op zijn 19de al een ht moeten ondernemen. Dus zit in de fam of ik ben geadopteerd.
 
Back
Naar boven