AndroidHealthClinic

HS maakt prive adres bekent van voorzitter Pedopartij. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pure_tech

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2005
Berichten
674
Waardering
0
De heren van website Hersenscheet hebben lef en publiceren het priveadres van Martijntje himself.
Of ze hier gedonder mee krijgen tja.
Wat mij betreft maken gooien ze het hele register open van die lui zodat ze gedwongen zijn te emigreren.
Strakke actie van HS:D


Even later is er een dreigbrief binnen gekomen van jawel een fijne collega van martijntje die werkelijk laat zien wat voor figuren het wel niet zijn.
Natuurlijk is ook zijn adres aan de hand van z,n IP gepubliceerd.

www.hersenscheet.com

http://www.hersenscheet.com/comments.php?id=6179_0_1_0_C
 
strakke actie idd :roflol:
 
Lees die reactie eens van "Martin", wat een figuren :rolleyes:
 
whahahahaha.

die reactie van 1 van die gasten, begint ie ergens in de zin met "enigste" jammer..
 
Zijn adres is hier ook weleens gepubliceerd geweest volgens mij.
 
Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit
Waldeck Pyrmontstraat 40
2316 PE LEIDEN
Netherlands
071-5222201
 
Smoothmold zei:
Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit
Waldeck Pyrmontstraat 40
2316 PE LEIDEN
Netherlands
071-5222201

Let's call that son of a bitch
 
@martie
bel dan :D

ik heb even zijn tel. opgespoord, hehe!
 
woont iemand in de buurt? Een foto zou ook leuk zijn. :D
 
Al die lui moeten ze gewoon skippen.... ik moet er niet aan denken om op die manier aan een kind te komen :mad:

:kots:
 
Smoothmold zei:
@martie
heb je nu al gebeld :D

No, doe ik nu.. als mijn liedje is afgelopen.

edit: naja ik laat hem wel ff mn liedje meeluisteren, [Skypecall]
 
Blijven proberen, vanavond schikt het waarschijnlijk het best. Hij is natuurlijk druk met zijn politieke partij. En opnemen he!
 
Denk niet dat ze er gedonder mee krijgen, het adres is immers openbaar opvraagbaar voor iedereen bij de ISP ;) . Hoe dom kan iemand zijn :scratch: , hij had het beter op het adres van de provider kunnen laten zetten...
 
eduardjanssen zei:
Blijven proberen, vanavond schikt het waarschijnlijk het best. Hij is natuurlijk druk met zijn politieke partij. En opnemen he!

Hij moet opnemen.. :D

Maar wat moet ik zeggen dan? Dat ik nog een paar kinderen in de aanbieding heb gegooid?
 
martie zei:
Hij moet opnemen.. :D

Maar wat moet ik zeggen dan? Dat ik nog een paar kinderen in de aanbieding heb gegooid?

Nee, dat jij je beschikbaar stelt voor experimenten, dan pleegt die zelfmoord, kan me niet voorstellen dat hij een avond met jou uithoudt :P.
 
Jinsu zei:
Nee, dat jij je beschikbaar stelt voor experimenten, dan pleegt die zelfmoord, kan me niet voorstellen dat hij een avond met jou uithoudt :P.

Ja, ik martel hem zo erg dat hij niks anders wil dan zelfmoord.
 
Back
Naar boven