MuscleMeat

HST is OK :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
664
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Ik wil even m'n ervaring delen ivm HST training. Ik heb eerst de site van HST volledig gelezen zodat ik wist hoe het in elkaar zat, dan 2 weken m'n maximums bepaald bij de gekozen oefeningen gevolgd door 2 weken rust en goed eten.

Gekozen oefeningen:

Leg Press (squatten gaat niet wegens last in knie, leg press is soms al pijnlijk)
Incline Bench Press
Flat Flyes
Lat Pull Down
Rows
Arnold Press
Barbell Curl
Tricep Push Down
Calves Machine
Crunch Machine

Zit ondertussen in week 2 van het eigenlijke HST trainingschema en ik moet zeggen dat het prima meevalt. Er is al 1,5 kg bij en verandering merkbaar in de spiegel (neem wel 6-OXO, ZMA, tribulus en creatine) en ik heb ook m'n dieet aangepast MAAR ik heb zopas een kuur achter de rug dus de resultaten zijn redelijk goed vind ik. IK moet nu nog 4 weken doen (totaal van een reeks is 6 weken), dan terug 2 weken rust en dan een nieuwe sessie van 6 weken.

Gr.
 
Wil er binnenkort ook mee beginnen (wou er eigenlijk al mee begonnen zijn maar soms loopt het niet helemaal zoals gehoopt...)

Ben erg benieuwde alleen richting fullbody getraind toen ik net begon daarna altijd split. Heb er echt zin in :D
 
mij bevalt het ook erg goed, veel vooruitgang in kracht etc.

zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik vond het helemaal niks dat HST, maar dat komt meer omdat ik liever met een veel hogere intensiteit werk zoals ik dat met HIT gedaan heb en nu met DC training. De laatste twee weken van de HST cycle vond ik daarom wel weer leuk. :)
 
Back
Naar boven