MuscleMeat

HST: true or false?

Bezoekers in dit topic

rockyfellow

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Dear colleagues

Heb net wat info gelezen over Hypertrophy-Specific Training.

Bekijk deze website eens:
http://www.hypertrophy-specific.com/

Dus, bvb, ipv 10 sets voor borst in 1 workout, die 10 sets spreiden over 3 trainingsdagen, en dat dan voor alle spiergroepen (waardoor je dus 3 identieke workouts krijgt)
Ik ben geneigd om het eens te proberen, mr ik zou graag nog eens jullie mening erover horen. Is er iemand die volgens dat principe traint en resultaten heeft geboekt?

Greetz
Fredo

ik heb een week of 6 hst gedaan, wel enigsinds aangepast. Ik heb in plaats van dat eens in de 2 weken lager gaat in herhalingen elke week minder herhalingen gedaan. De trainingen zelf waren wel relaxt, lekker veel variatie, alleen op een gegeven momenteen word het wel vervelend om elke keer dat gewicht overal op en af te gooien. Het is ook niet echt een schema om goede massa mee te pakken, maar ben er in kracht wel flink op vooruit gegaan.

Yep.. doe sinds Mei 2003 HST.... eerst 7 kilo gebulkt, en toen maar weer gecut (vet% zat al op 17+%)

Mij bevallen die relatief weinig sets, gecombineerd met een full body workout prima. Zit ook een heel goed onderbouwde theorie achter (vond ik ook wel belangrijk)... dat gaf me het vertrouwen dat ik nodig had om een programma te kiezen.

wazzup zei:
Yep.. doe sinds Mei 2003 HST.... eerst 7 kilo gebulkt, en toen maar weer gecut (vet% zat al op 17+%)

Mij bevallen die relatief weinig sets, gecombineerd met een full body workout prima. Zit ook een heel goed onderbouwde theorie achter (vond ik ook wel belangrijk)... dat gaf me het vertrouwen dat ik nodig had om een programma te kiezen.

Precies om deze reden, heeft deze trainings methode mijn voorkeur...
Train er nog niet mee door omstandigheden maar wanneer het kan word het wel HST...

Burn en espi trainen naar wat ik weet ook op een eigen HST variatie, denk dat burn wel een goed voorbeeld is van in hoeverre je met HST massa kan winnen....
Er is toch ook meer dan genoeg over ervaring, resultaten etc.. te lezen op het HST forum zelf?

Daarnaast zijn er al vaker threads over HST begonnen, typ Hypertrophy specific maar even in de search....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hst

An_G zei:
Precies om deze reden, heeft deze trainings methode mijn voorkeur...
Train er nog niet mee door omstandigheden maar wanneer het kan word het wel HST...

Burn en espi trainen naar wat ik weet ook op een eigen HST variatie, denk dat burn wel een goed voorbeeld is van in hoeverre je met HST massa kan winnen....
Er is toch ook meer dan genoeg over ervaring, resultaten etc.. te lezen op het HST forum zelf?

Daarnaast zijn er al vaker threads over HST begonnen, typ Hypertrophy specific maar even in de search....

_______
Dat zal ik zeker doen. Thanks!
Rockyfellow

Terug
Naar boven