MuscleMeat

Hst

Bezoekers in dit topic

Moen

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Mensen hier die HST gedaan hebben en met succes of niet ?
Ook wou ik weten of jullie zoals op de site beschreven om de 2 weken wisselen van rep range of iets anders gedaan hebben ?

Thanks

Ja heb ik gedaan, lukt wel makkelijk.

Ondanks dat ik op lage kcal zat, toch +/-10 kilo kracht gewonnen op de grote 3.

En ja, wisselen om de 2 weken.

Ik heb 15, 10, 5 gedaan.

zie mijn posts.. doe het nog te kort om er wat van te zeggen.
Omdat ik last van gewrichten heb, wil ik minder snel zakken in hh en dus ook minder snel stijgen qua gewicht.
Doe dus cyclus van 15-15-12-9-7-5-3 nu en ga morgen aan de 9hh reeks beginnen.. wilde net gaan uitrekenen wat ik daarvoor ga doen.

Zie http://www.hypertrophy-specific.com en dan rechtsonder voor de 'calculator' waarmee je het uit kunt rekenen. Je kunt daar naar believen wijzigingen aanbrengen in % meer gewicht en het aantal reps waar je van uit gaat..

Vind het nog steeds erg leuk om te doen en blijkbaar is het een succesvolle werkwijze ook.. vooral leuk omdat het een mix is van PL-aanpak (3x per week train je basis oefeningen zoals bankdrukken-deadlift en squat alhoewel aangeraden wordt squat en DL om en om te doen dus bijv. ma-vr-wo squat en wo-ma-vr DL) en BB-training (andere spiergroepen ook aandacht geven)

Espi

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die er ook veel size mee heeft gewonnen ?

Ik denk dat je het vooral voor de kracht moet doen, die kracht die je hebt gewonnen kun je dan later weer goed gebruiken met massa aanzetten ;)

Terug
Naar boven