Fitness Seller

http://www.witheet.com/ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

debiel is het
 
Iedereen weer de rechterarmen omhoog en marcheren maar. Nu gaan we eens op de vrouwelijke toer.. nou ja erg vrouwelijk kunnen we Britt ook niet noemen. Zij is echt zoals je het noemt een typisch voorbeeld van een Nazibitch die het verdient om haar eileiders af te laten snijden. Uit vage bronnen hebben we vernomen dat ze zich al zover verlaagd heeft dat ze zich heeft laten nemen tijdens een nazi gang bang. En o, wat kwam Brittje lekker geil klaar op dat nazigeil van die gasten. Brittje is nog maar een jong meisje, maar helaas is ze nu al voor de rest van haar leven getekent met de sporen van het extreme rechtse gedoe. Brittje, wil je eens een echte lekkere man ontmoeten, dan is Maurice de ideale persoon voor je. Hij is 35 jaar, getrouwd en wil een coïtus met een andere vrouw, maar zijn eigen vrouw mag dat natuurlijk niet weten (dus mondje dicht he). Dus Brittje als je nog niet op bed ligt, dan is het goed om te weten dat je bij deze van jezelf kan zeggen: “Wow mensen, ben ik zo’n erg domme bitch?”. Voor de mensen die zich een tikkie vervelen tussen het flamen door is het altijd goed te weten dat de SS Vlaanderen genoeg ruimte heeft om in te chatten, maar let er wel op dat chatten alleen is toegestaan als blank bent. En doe je verder ook even de hatelijke groeten aan iedereen in Veghel?

Bij mij wel... dit haalde ik er net nog van af.
 
sjah zulke mensen heb je he
 
Extreem rechtse hufters verdienen het om afgezeken te worden.
Maar erg scherp met de pen zijn ze niet op witheet.com.... jammer.
 
Lauw zei:
Extreem rechtse hufters verdienen het om afgezeken te worden.
Maar erg scherp met de pen zijn ze niet op witheet.com.... jammer.


met het toetsenbord zijn ze anders ook niet al te scherp
 
Denk je nou echt dat ze van zichzelf racistisch is, 't is een 17 jarig kind, ik noem dat gebrainwashed zijn door je omgeving omdat je te weinig intelligentie hebt om een eigen mening te vormen :o
Ga ik vanuit dan he... :)
 
Het word weer gezellig in Arnhem !!


De Slag om Arhem anno 2005!

[29 August 2005 | 19.55]

Iedereen die in Arnhem woont RAMEN EN DEUREN SLUITEN aub. Het begint erop te lijken dat er een nieuwe generatie SS’ers onderweg is [Link niet meer beschikbaar]om de redactie van Witheet op te zoeken. De SSkinheadjes en Nazi’s pikken het namelijk niet meer, en ze spreken nu elkaar via de msn met opruiende teksten als Hitler hier Hitler daar Hitler in mijn moeders kittelaar en ga zo maar verder. Dus mochten jullie morgen verdwaasd om je heenkijken van wat is er met Witheet gebeurd, dan zijn we helaas overleden. Gelukkig voor onze wanabee nazi’s hebben ook WIJ momenteel de duitse helmen al op. Even een speciaal bericht aan Orion : “Heb je al genoeg geld om vanavond de trein te kunnen betalen? En het is ook leuk om te zien dat er familie van jouw WW2 artikelen spaart.”

[CATEGORIE: Witheet | DOOR: Redactie | Commentaar #170]



:D :D
 
Lauw zei:
Extreem rechtse hufters verdienen het om afgezeken te worden.
Maar erg scherp met de pen zijn ze niet op witheet.com.... jammer.

niet scherp?? zeker niet ver genoeg gescrolld........

Welkom rechtse bezoekers, en ga meteen lekker dood...

[28 August 2005 | 23.29]

Wat een beroering vanavond op Witheet. Het lijkt erop dat de 3e wereldoorlog uitgebroken is. Zo te zien viel vanavond de post met die paar mailadressen van die gore k*tnazi’s bij geheel rechts Nederland in het verkeerde keelgat. Jongens, of moet ik zeggen vieze gore k*tnazi’s en skinheads ik kan hier maar 1 ding op zeggen namelijk: “Pim had dit zo gewild!” Dat jullie nu zelf het verstand hebben van een nog ongerijpte citroen dat maakt ons geen bal uit. Waar wij voor staan is een normaal Nederland zonder uitschot als jullie. Bij deze verklaart de weblog witheet de digitale oorlog aan alle extreem rechtse websites die er maar te vinden zijn. Pssttt. en wisten jullie al dat ome Hitler al meer dan 60 jaar dood is? Dus die kan jullie nu niet helpen oftewel jullie staan er alleen voor. Dus sodemieter eens een teringeind op met jullie 88 en 14 gedoe en ga lekker snel dood!

Update: En speciaal voor de nazi’s onder ons hebben we ook [Link niet meer beschikbaar]vanacht.

Update 2: En ja hoor het is zover, momenteel ligt Witheet zwaar onder vuur door een sukkel met 207.248.240.118 als IP adres. En ben je gezellig vanuit een anonieme proxy die in Mexico staat aan het dossen komraad?

[CATEGORIE: Bommetje | DOOR: Redactie | Commentaar #25]


en idd, het word weer gezellig in Arnhem-NOORD........:D :D :D ( in Zuid durven die rechtse mietjes niet eens te komen......:D :rolleyes: )
 
Ik vind het niet echt wat je kan noemen "een literair hoogstaande tekst".
Vrij zwak gekakel eigelijk :rolleyes:
Doet me een beetje denken aan die post van een tijdje geleden met dat forum negers vs nazi's...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven