XXL Nutrition

HUGE girl!

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
weet niet veel over d'r te vertellen maar ze is wel gigantisch!

vind het eigenlijk allemaal wat veel van het goede maar ben wel eens benieuwd wat de vrouwelijke members hier nu van vinden...

Marja Lehtonen:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
holy shit!
dit vind zelfs BOS niet meer mooi (denk ik ;) )
 
Gezicht is volledig vermannelijkt.. teveel test/winstrol ed .

Lichaam uiteraard geweldig..voor een bodybuildster.
 
Lichaam vind ik geweldig, alhoewel het gezicht is vermannelijkt... Maar ja, leve de uitvinder van plastiek zakken!! :D
 
Mee eens.. het is toch wel verrekte jammer eigenlijk dat er weinig commentaar is over 'vervrouwelijkte' mannen (die doen uiteraard niet aan BB), maar dat 'vermannelijkte' vrouwen worden afgekraakt.

Het is qua lijf fantastisch, maar qua uiterlijk echt niet mooi meer. Maar ja.. hoeveel ECHT mooie vrouwen bestaan er eigenlijk die wel behoorlijke spiermassa hebben?

Dan ben je toch bij de Miss Figure types uit en dat ziet er toch wel 10x minder freaky maar wel veel mooier uit.

Wanneer wordt de klok ook voor mannelijke bodybuilders eens teruggedraaid, want daar is men nog veel verder doorgeslagen!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Mee eens.. het is toch wel verrekte jammer eigenlijk dat er weinig commentaar is over 'vervrouwelijkte' mannen (die doen uiteraard niet aan BB), maar dat 'vermannelijkte' vrouwen worden afgekraakt.

Het is qua lijf fantastisch, maar qua uiterlijk echt niet mooi meer. Maar ja.. hoeveel ECHT mooie vrouwen bestaan er eigenlijk die wel behoorlijke spiermassa hebben?

Dan ben je toch bij de Miss Figure types uit en dat ziet er toch wel 10x minder freaky maar wel veel mooier uit.

Wanneer wordt de klok ook voor mannelijke bodybuilders eens teruggedraaid, want daar is men nog veel verder doorgeslagen!

Espi

Jama jama, mannen zijn anders dan vrouwen hé. Bij mannen wordt het "mannelijkheid" door gebruik van AS op een hoger niveau gezet. Bij vrouwen verandert vrouwelijkheid de plaats met "mannelijkheid" door gebruik van AS. Vind ik niet erg schoon.
Als nu de "vrouwelijkheid" van de vrouw was gevorderd door AS, dan was dat een ander verhaal.

Kijk bv. zij ziet er geweldig uit, voor een vrouwelijke bber :

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Maar DIT is wat ik bedoel, zij is haar vrouwelijkheid voor, uhmmm, 95%? verloren! (qua uitzicht)

sexyinpink032.jpg
 
Vind ik ook niet erug mooi meer ...

Die fitness modellen zijn toch veel mooier dan die pure BB'sters.

Maar smaken verschillen ...

Je hebt mensen met goede smaak en mensen met slechte :lol:
 
Originally posted by Speedy G.
Vind ik ook niet erug mooi meer ...

Die fitness modellen zijn toch veel mooier dan die pure BB'sters.

Maar smaken verschillen ...

Je hebt mensen met goede smaak en mensen met slechte :lol:

fitnessmodel shonna McCarver:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
harstikke mooi lijf, op zich zou ik zo'n vrouw heel mooi vinden, zei het niet dat die kop altijd zo vermannelijkt... bweeh

Dus als er nou een andere kop opzat :D

die andere die capricik postte, die ziet er veel beter uit, zo'n vrouwtje daar ga ik voor ;)
 
Originally posted by Jack
die andere die capricik postte, die ziet er veel beter uit, zo'n vrouwtje daar ga ik voor ;)

nou je doet maar...

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D

hmmm... waarom kan ik die foto nu niet tonen?

???
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

dze bedoelde ik eigenlijk, maarja jouw gedachten waren natuurlijk zo vol over die andere, dat je mij npost zag als een aanval op jouw vrouwtje, wees gerust, hoor bart, je mag haar alleen hebben
:D
 
Originally posted by Jack
dze bedoelde ik eigenlijk, maarja jouw gedachten waren natuurlijk zo vol over die andere, dat je mij npost zag als een aanval op jouw vrouwtje, wees gerust, hoor bart, je mag haar alleen hebben
:D

erg vriendelijk van je jack

:thumb:

:D
 
gatverdammeeeeeeeeeeeeeeee :spaz:
 
Originally posted by Jack
harstikke mooi lijf, op zich zou ik zo'n vrouw heel mooi vinden, zei het niet dat die kop altijd zo vermannelijkt... bweeh

Dus als er nou een andere kop opzat :D

die andere die capricik postte, die ziet er veel beter uit, zo'n vrouwtje daar ga ik voor ;)
\


Dus jack, jij zou die wijffie op de eerste foto wel een beurt geven:D
 
die laatste 2 fotos (o.a die van bart82) zijn wel ok maar die andere :(
 
qua BB-normen is t idd mooi, maar ja. een vrouw moet een vrouw blijven en dat ook uitstralen en dat missen ze toch wel dan. errug jammer. qua fitnessmodellen..heerlijk ziet dat eruit, mooi fysiek en tja, vrouwelijke vormen zijn uiteraard terug te vinden.

vind Brandy Dahl heel mooi
 
Originally posted by dandyman
vind Brandy Dahl heel mooi

ken ik niet...

???


[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

nu ken ik ze wel...

:D
 
Gadverdamme nee dat vind ik echt vies zoeits.
Als je zoeits mooi vind kan je net zo goed een gozer nemen vind ik (nofi, eigen mening).
En bovendien vind ik gewoon enige vorm van spiermassa aan een vrouw lelijk. Een vrouw moet mooi rond zijn met een dun laagje vet overal (dus niet dik!). Das mooi :)
 
Originally posted by capricik


Jama jama, mannen zijn anders dan vrouwen hé. Bij mannen wordt het "mannelijkheid" door gebruik van AS op een hoger niveau gezet. Bij vrouwen verandert vrouwelijkheid de plaats met "mannelijkheid" door gebruik van AS. Vind ik niet erg schoon.
Als nu de "vrouwelijkheid" van de vrouw was gevorderd door AS, dan was dat een ander verhaal.

Kijk bv. zij ziet er geweldig uit, voor een vrouwelijke bber :

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Maar DIT is wat ik bedoel, zij is haar vrouwelijkheid voor, uhmmm, 95%? verloren! (qua uitzicht)


die laatste foto is zelfs gewoon GRIEZELIG !!!!!!!!!!!!
:eek:
 
Back
Naar boven