AndroidHealthClinic

huh wordt ik nou uitgenodigd ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gewoon doen en draai net vóór de show begint wat van die lekkere ghb van je in hun soep, dat wordt lachen en hier krijg je eeuwige roem :D

wat een idee:eek:
 
ooit aan gedacht dat je ergens wordt opgewacht op een verkeerd adres en gegangbangd wordt door een paar homos
 
1 miljoen kijkers

hyves

chickies

internet pimp

:D!
 
gewoon odne, grappig toch! en wie weet, wordt je wel vaker gecast in het vervolg? ;p
 
Wie weet kom je in één of ander gay show

of hoe ik het zou.....

Ik zou een vergoeding vragen om naar de studio te komen, en gewoon niet gaan

:o
 
Wie weet kom je in één of ander gay show

of hoe ik het zou.....

Ik zou een vergoeding vragen om naar de studio te komen, en gewoon niet gaan

:o

ga ook niet kijk als ik nou iets wou gaan doen op tv later zoals in een soap ofzo spelen dan ging ik zeker, maar dat wil ik niet eens ga de marketing in:p
 
Denk maar niet dat je de enige bent die dat mailtje krijgt...naast jou nog meer dan 5000 andere :roflol:

Je kan je natuurlijk wel aanmelden als het je iets lijkt en hopen dat je gekozen wordt...
 
Denk maar niet dat je de enige bent die dat mailtje krijgt...naast jou nog meer dan 5000 andere :roflol:

Je kan je natuurlijk wel aanmelden als het je iets lijkt en hopen dat je gekozen wordt...

tuurlijk staan ook niet op mij te wachten ofzo, hee maar geen 5000 misschien 50 hehe:p:D
 
Dit soort beloftes zijn ten alle tijden een hoax.

De wereld zit vol perverts en internet is voor hen het speeldveld.
 
als het echt is kun je het wel doen, ben via dit forum ook een keer op de nationale iqtest beland, best wel lollig. maar zou wel nachecken of het echt is, krijg zelf ook regelmatig dubieuze pb'tjes flikkers.
 
ooit aan gedacht dat je ergens wordt opgewacht op een verkeerd adres en gegangbangd wordt door een paar homos


of net na de uitzending, op een hilversums plekje naast de tv-studios, vermoord door zo'n links extreem geval.............
:eek:



ja, ik weet het, hij is hard...................is ook zo bedoeld voor de tere kinderzieltjes!
:D
 
lijkt me eigenlijk niks omdat het
1. redelijk gay is
2. niet afgetraind
3. veels te klein

maar he wie wel wilt moet maar een pm naar me sturen dan stuur ik je de contact gegevens wel kan je zelf je foto opsturen en misschien meedoen

Tv add's 10 pounds he beer!!;)
 
haha, dit doet me denken aan het volgende:

neurt wordt uitgevraagd door knap meisje en streelt zijn ego met woorden als stoer, knap,...
Neurt erg in de wolken met zijn verovering
Eénmaal op feestje aangekomen bleek er een wedstrijd te zijn" wie kan de grootste neurt strikken"

punt van mijn verhaal, jullie krijgen waarschijnlijk een bak water over je kop heen en dan een zak pluimen :thumbup:
Doen zou ik zeggen. Op welke zender kom je?
 
haha, dit doet me denken aan het volgende:

neurt wordt uitgevraagd door knap meisje en streelt zijn ego met woorden als stoer, knap,...
Neurt erg in de wolken met zijn verovering
Eénmaal op feestje aangekomen bleek er een wedstrijd te zijn" wie kan de grootste neurt strikken"

punt van mijn verhaal, jullie krijgen waarschijnlijk een bak water over je kop heen en dan een zak pluimen :thumbup:
Doen zou ik zeggen. Op welke zender kom je?

Neurt... :roflol: Gast...

Is dat Belgisch voor 'nerd'?

OT: Misschien dat je Irene Moors nog effe mag uitwonen naderhand. Free celebcoïtus!!!
 
In Life & Cooking zetten ze je heus niet helemaal voor gek ofzo, misschien dat ze een dolletje met je maken maar Irene en Carlo zijn volgens mij best aardig.
 
wat een eer man :p
 
Back
Naar boven