Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by boer
Heb de volgende kuur:
6 weken dbol 30 mg
8 weken sustanon 500 mg per week
laatste 4 weken 250 mg deca per week
heb ook chlomid & nolvadex in huis
hoe moet ik nu afbouwen met de dbol? in een keer stoppen of rustig afbouwen en hoe en wanneer gebruik ik chlomid &/of nolvadex?
Ik zit nu in week 6 en ben bijna door de dbol heen
Moet ik nu de dbol afbouwen van 30 -20 -10 mg of is dit niet nodig
Originally posted by patrick
6 weken d-boll is het maximum vind ik persoonlijk. zorg in ieder geval dat je je lever niet op andere manieren nog gaat belasten.
die deca moet er echt uit de laatste 4 weken, ik bedoel nu ga je zowat xpress je HPTA platbombarderen voor zowat geen xtra resultaat qua spiermassa. Doe m of 8 weken(deca) en dan 10 weken sus.
Of hou de sus op 10 weken en hou de deca er totaal uit.
Originally posted by baldymike
hallo robin is sust geen mix van test? volgens mij werkt deca en sust vanaf week 1 het best en waarom met 500 mg in week 1 beginnen je hebt in week 1 en 2 genoeg aan 250mg en in week 3 pas omhoog gaan en in week 5 750 mg je lichaam krijgt al een stoot bij 250 mg in de eerste weken
Originally posted by Robin
Idd...maar dat is vorige week nog gepost...dus dacht dat het wat dubbelzinnig was om nog eens te doen. Blijkaar had het wel gemoeten
Originally posted by patrick
Is het beter om de hoeveelheid HCG over een zo lang mogelijke tijd te verspreiden? dus ipv 3500iu per week 500iu ED? Aangezien jij ook altijd dosages voorschrijft per 5 dagen. Is dit perse beter? of gewoon handiger qua injecteren?