Ventje, loop es ergens anders klagen. Je bent waarschijnlijk meer online geweest dan ik deze week, ik ben een research wetenschapper en een trainer, hoewel ik al honderden kuren gezet heb, heb ik er nog nooit eentje zelf gebruikt en ik weet toevallig dat wat je zegt WEL DEGELIJK onzin is. Dus doe geen uitspraken over mij, want je kent me niet.
Als je een deftige kuur wil zien, laat me er dan eens eentje uitschrijven, MET de uitleg erbij, misschien zinkt er dan nog eens iets door je schedel en niet alleen maar door je achterste.
Week 1-12 : 500 mg testosterone enanthaat
Week 1-2 : 600-800 mg boldenone undecylenaat
Week 3-12 : 400 mg boldenone undecylenaat
Week 1-5 : 100-150 mg Anadrol / dag
ofwel week 8-13 : 50-100 mg per dag winny
Week 12-16 : 20 mg Nolva / dag
Week 14 : 50 mg spironolactone / dag
Week 12-14 : 3000/3000/1500/1500 IU HCG / 5 dagen
Week 14-15 : 150 mg/dag clomiphene
Week 16-17 : 100 mg/dag clomiphene
Punt 1 : testosterone als een basis, want waar meeste AAS een negatieve invloed op de cholesterol hebben, heeft testo een positieve invloed, verbetert het geheugen ,optimaliseert het libido en verandert niets aan de receptor gevoeligheid omdat het physiologisch gelijk is aan zijn endogene component
Punt 2 : single-ester testosterone, want dan ben ik zeker van de release curve, in combinatie met de opbouw van de stoffen over tijd, dat ik evenveel test heb aan het begin als aan het einde van de week.
Punt 3 : Boldenone in plaats van nandrolone. Nandrolone is veel te supressief (tot 2x zo suppressief als testo), heeft moeilijk te controleren progestagene effecten, verlaagt het libido en is makkelijk op te sporen over periode van 24 maanden. Ik vergeet nog enkele negatieve dingen te vernoemen. Boldenone daarentegen bouwt meer kwaliteits massa, blijft onverandert in 5-alpha--reductase rijke zones, zodat je kracht evenredig blijft en je neuro-musculaire respons maximaal, heeft geen progestagene werking en lage estrogene werking wat drogere resultaten tot gevolg heeft.
Punt 4 : Anadrol OF winny, keuze omwille van de leverschadende effecten. De anadrol is een estrogeen, dat makkelijk kracht en watergewicht opdrijft om de mentale gap te dichten tussen het begin van de kuur en de 2-3 weken die het duurt om voldoende te accumuleren in je bloed om resultaten te zien. Als je dit niet vereist, dan is winny de betere keuze aan het eind, behoud van kracht, minder suppressief, niet estrogeen, slechte androgeen.
Punt 5 : frontload met de bold, want in tegenstelling tot jouw theorietje dat je waarschijnlijk uit een blote venten boekje uit de jaren 80 gehaald hebt, is er accumulatie nodig om voldoende resultaat te zien. Dus een frontload laat toe om sneller je resultaten te zien.
Punt 6 : HCG om de 5 dagen, taperende dosis en stoppen met nog 3 weken Nolva/clomid te gaan, want HCG is suppressief voor de HPTA. Dus terwijl het testiculaire LH respons verhoogt belemmert het wel de terugkeer van natuurlijke test.
Punt 7 : gecoordineerd gebruik van spiro, clom en Nolva om om de juiste tijdstippen androgene en estrogene binding tegen te gaan, om de HPTA te doen geloven dat er een snel herstel van HPTA nodig is.
Moet ik nog verder gaan of begin je het plaatje een beetje te snappen ? En als je nog een keer iets over mij durft te beweren zonder me te kennen ga ik kwaad worden ...