XXL Nutrition

huh? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

boer

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5
Waardering
0
ruk
 
Laatst bewerkt:
6 weken met dianabol kuren is te lang, 4 weken is voldoende...
Verder is op-en afbouwen niet nodig
 
Re: hoe afbouwen kuur met deca, dbol en sustanon ?

Originally posted by boer
Heb de volgende kuur:

6 weken dbol 30 mg
8 weken sustanon 500 mg per week
laatste 4 weken 250 mg deca per week

heb ook chlomid & nolvadex in huis

hoe moet ik nu afbouwen met de dbol? in een keer stoppen of rustig afbouwen en hoe en wanneer gebruik ik chlomid &/of nolvadex?

Ik zit nu in week 6 en ben bijna door de dbol heen
Moet ik nu de dbol afbouwen van 30 -20 -10 mg of is dit niet nodig

6 weken d-boll is het maximum vind ik persoonlijk. zorg in ieder geval dat je je lever niet op andere manieren nog gaat belasten.

die deca moet er echt uit de laatste 4 weken, ik bedoel nu ga je zowat xpress je HPTA platbombarderen voor zowat geen xtra resultaat qua spiermassa. Doe m of 8 weken(deca) en dan 10 weken sus.
Of hou de sus op 10 weken en hou de deca er totaal uit.



groeten
 
Pfff........niet zo handig om in de laatste week van je dboll eens te informeren of je nu wel of niet moet afbouwen.

Post eerst een je kuurschema, want volgens mij kan niemand er iets van maken.

Volgens mij moet je kuur er ongeveer zo uitzien?
wk 1-8 500mg susta
wk 1-6 30 mg dboll
wk 4-8 250 mg deca
wk 10-12 Clomid?

Ik snap hier niet zo veel van, dit zou nergens op slaan, maar zo bedoel je het wel toch? Of zie ik het nou verkeerd?

Groeten,
Tsunami
 
vergeet geen leverbeschermer
 
schema

Yep dit is het kuurschema en waarom zou dit nergens op slaan?
heb nog geen last van gyno en ben is zeker echt zat op gegroeid. vriend van me doet dezelfde kuur zitten in week 6 beide nu 7+ kilo erbij en kom nog steeds aan.( ik van 75 naar 82 en hij van 88 naar 95+)
ik maak alleen geen gebruik van deca (wil geen slappe) en vriend van me wel. We hebben nolvadex en chlomid bij de hand in geval gyno optreed. Weet alleen niet als die optreed hoe en hoeveel we hiervan moeten gebruiken en dat zou ik toch wel willen weten.

Ik vraag het van de dianabol omdat de een in een keer stopt en de ander zegt rustig afbouwen (bridgen?) ....



Post eerst een je kuurschema, want volgens mij kan niemand er iets van maken.

Volgens mij moet je kuur er ongeveer zo uitzien?
wk 1-8 500mg susta
wk 1-6 30 mg dboll
wk 4-8 250 mg deca
wk 10-12 Clomid?

Ik snap hier niet zo veel van, dit zou nergens op slaan, maar zo bedoel je het wel toch? Of zie ik het nou verkeerd?



Groeten,
Tsunami
 
Boer, je bent op goede weg... maar ik zou eerst nog wat research doen voor je opnieuw gaat kuren....
Je zit duidelijk nog met een hoop vragen, en daar moet je toch eerst uitkomen.
Het is voor je eigen gezondheid.

Alvast succes met je kuur, 7kg is een mooi resultaat!
 
Vraagje......

Waarom pas in week 4 t/m8 deca? ???

Waarom de deca niet gelijk vanaf week 1 gelijk met susta en geen front load?

Misschien een hele stomme vraag maar ik ben wel benieuwd.:eyebrow:

Groet, Ghost:bow:

P.S bang voor een deca dick hoef je niet te zijn hoor met die sus erbij:coolnana:
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik de deca er ook uit laten. Je had deze samen met de sus moeten beginnen.
 
Ik zou heel de sus eruit gooien en daarvoor in de plaats lekker test nemen... Sus is nu eenmaal niet ideaal.
 
Re: Re: hoe afbouwen kuur met deca, dbol en sustanon ?

Originally posted by patrick


6 weken d-boll is het maximum vind ik persoonlijk. zorg in ieder geval dat je je lever niet op andere manieren nog gaat belasten.

die deca moet er echt uit de laatste 4 weken, ik bedoel nu ga je zowat xpress je HPTA platbombarderen voor zowat geen xtra resultaat qua spiermassa. Doe m of 8 weken(deca) en dan 10 weken sus.
Of hou de sus op 10 weken en hou de deca er totaal uit.

6 weken dbol is goed volgens mij zolang je niet hoger gaat dan 40 mg.

Voor de rest ben ik het hier volledig akkoord met patrick. Wat je met die Deca doet is onzin.
 
Originally posted by baldymike
hallo robin is sust geen mix van test? volgens mij werkt deca en sust vanaf week 1 het best en waarom met 500 mg in week 1 beginnen je hebt in week 1 en 2 genoeg aan 250mg en in week 3 pas omhoog gaan en in week 5 750 mg je lichaam krijgt al een stoot bij 250 mg in de eerste weken

Wat Robin waarschijnlijk wil zeggen is dat je beter een lang-werkende test met meer stabiliteit biedt, zoals zuivere enanthaat of cypionaat. Met sustanon hoop je veel test op in het begin van de week, waardoor je aan het eind met relatief weinig test in het bloed zit.

Laag beginnen en dan naar hogere dosissen gaan is tevens algemene bullshit. Ik ken je niet en weet ook niet hoelang je hier al bent, maar sommige van deze jongens hebben al met mij gewerkt en verstaan die zaken al. Zeker met langwerkende depot producten moet er eerst voldoende accumulatie zijn om een werking te bekomen. er is tevens ook geen overdosis gevaar met zuiver endocriene producten, dus als je toch een verschillende dosis wou, dan zou je er beter aan doen om te beginnen aan 750 en dan naar 500 te gaan. Zo bouw je voldoende test sneller op, en zul je sneller effect zien, waar je met 500 mg test per week alleen 2-3 weken moet wachten op resultaat en met 250 mg makkelijk 4-5 weken, zoniet langer (althans voor gezonde jonge mensen).
 
Idd...maar dat is vorige week nog gepost...dus dacht dat het wat dubbelzinnig was om nog eens te doen. Blijkaar had het wel gemoeten :(
 
Tuurlijk, en uw naam was ? Doctor ... ?

Leef jij nog in de middeleeuwen of zo. Sport is nu wel officieel een wetenschapsgebied die gebaseerd is op meer dan de woorden van een paar goeroe's die erin slagen een flesje sust en een beetje deca te bemachtigen. Als je dit wil argumenteren, doe het dan, ik sta je graag te woord en zal nog veel liever al je fouten corrigeren, maar als je niks aan de discussie in te brengen hebt, hou dan gewoon je mond in plaats van achterlijke cliche's te bevestigen.

Het is dat soort manicheistische toestanden die ons allen brandmerkt.
 
Originally posted by Robin
Idd...maar dat is vorige week nog gepost...dus dacht dat het wat dubbelzinnig was om nog eens te doen. Blijkaar had het wel gemoeten :(

Ja, die mens kan er ook niet aan doen dat hij hier nieuw is. Niet aan storen. Als mensen nieuw zijn is het aan hen om de search knop te gebruiken en zich te familiariseren met hoe de board werkt. Anders moeten we onszelf blijven herhalen.
 
Ventje, loop es ergens anders klagen. Je bent waarschijnlijk meer online geweest dan ik deze week, ik ben een research wetenschapper en een trainer, hoewel ik al honderden kuren gezet heb, heb ik er nog nooit eentje zelf gebruikt en ik weet toevallig dat wat je zegt WEL DEGELIJK onzin is. Dus doe geen uitspraken over mij, want je kent me niet.

Als je een deftige kuur wil zien, laat me er dan eens eentje uitschrijven, MET de uitleg erbij, misschien zinkt er dan nog eens iets door je schedel en niet alleen maar door je achterste.

Week 1-12 : 500 mg testosterone enanthaat
Week 1-2 : 600-800 mg boldenone undecylenaat
Week 3-12 : 400 mg boldenone undecylenaat

Week 1-5 : 100-150 mg Anadrol / dag
ofwel week 8-13 : 50-100 mg per dag winny

Week 12-16 : 20 mg Nolva / dag
Week 14 : 50 mg spironolactone / dag

Week 12-14 : 3000/3000/1500/1500 IU HCG / 5 dagen

Week 14-15 : 150 mg/dag clomiphene
Week 16-17 : 100 mg/dag clomiphene

Punt 1 : testosterone als een basis, want waar meeste AAS een negatieve invloed op de cholesterol hebben, heeft testo een positieve invloed, verbetert het geheugen ,optimaliseert het libido en verandert niets aan de receptor gevoeligheid omdat het physiologisch gelijk is aan zijn endogene component

Punt 2 : single-ester testosterone, want dan ben ik zeker van de release curve, in combinatie met de opbouw van de stoffen over tijd, dat ik evenveel test heb aan het begin als aan het einde van de week.

Punt 3 : Boldenone in plaats van nandrolone. Nandrolone is veel te supressief (tot 2x zo suppressief als testo), heeft moeilijk te controleren progestagene effecten, verlaagt het libido en is makkelijk op te sporen over periode van 24 maanden. Ik vergeet nog enkele negatieve dingen te vernoemen. Boldenone daarentegen bouwt meer kwaliteits massa, blijft onverandert in 5-alpha--reductase rijke zones, zodat je kracht evenredig blijft en je neuro-musculaire respons maximaal, heeft geen progestagene werking en lage estrogene werking wat drogere resultaten tot gevolg heeft.

Punt 4 : Anadrol OF winny, keuze omwille van de leverschadende effecten. De anadrol is een estrogeen, dat makkelijk kracht en watergewicht opdrijft om de mentale gap te dichten tussen het begin van de kuur en de 2-3 weken die het duurt om voldoende te accumuleren in je bloed om resultaten te zien. Als je dit niet vereist, dan is winny de betere keuze aan het eind, behoud van kracht, minder suppressief, niet estrogeen, slechte androgeen.

Punt 5 : frontload met de bold, want in tegenstelling tot jouw theorietje dat je waarschijnlijk uit een blote venten boekje uit de jaren 80 gehaald hebt, is er accumulatie nodig om voldoende resultaat te zien. Dus een frontload laat toe om sneller je resultaten te zien.

Punt 6 : HCG om de 5 dagen, taperende dosis en stoppen met nog 3 weken Nolva/clomid te gaan, want HCG is suppressief voor de HPTA. Dus terwijl het testiculaire LH respons verhoogt belemmert het wel de terugkeer van natuurlijke test.

Punt 7 : gecoordineerd gebruik van spiro, clom en Nolva om om de juiste tijdstippen androgene en estrogene binding tegen te gaan, om de HPTA te doen geloven dat er een snel herstel van HPTA nodig is.

Moet ik nog verder gaan of begin je het plaatje een beetje te snappen ? En als je nog een keer iets over mij durft te beweren zonder me te kennen ga ik kwaad worden ...
 
He Bigcat zou jij me kunnen vertellen hoe ik het beste HCG bij mij aankomende kuur zou kunnen gebruiken. Ik heb die thread op CEM gevolgd maar daar werd elke keer weer wat anders gezegd dat ik er uiteindelijk nog nix wijzer van ben geworden.

Dit wordt mijn kuur:

Week 1-6 T3(zie onderstaand schema)
Week 1-10 600mg Eq(GS)
week 1-6 100mg prop(virors)
week 7-12 100mg tren ED(GS)
week 8-12 30mg Winny ED(GS)

week 1-2 160mcg clen ED(spiropent)
week 3-4 60mg ephedrine ED(HCL versie)
week 5-6 160mcg clen ED(spiropent)
week 7-8 60mg ephedrine ED(HCL versie)
week 9-10 160mcg clen ED(spiropent)
week 11-12 60mg ephedrine ED(HCL versie)


T3 schema:

day: mcg
1 50
2 50
3 75
4 75
5 75
6 100
7 100
8 100
9 100
10 100
11 100
12 100
13 100
14 100
15 100
16 100
17 100
18 100
19 100
20 100
21 100
22 75
23 75
24 75
25 75
26 50
27 50
28 50
29 50
30 37.50
31 37.50
32 37.50
33 37.50
34 25
35 25
36 25
37 25
38 12.50
39 12.50
40 12.50
41 12.50
42 12.50



ik zat zelf te denken aan de week voor mn laatste injectie beginnen met HCG met 500iu ED, aangezien het hier korte esthers betreft, vervolgens tot drie dagen na mn laatste injectie door laten lopen en dan meteen met Clomid te beginnen.

Is het beter om de hoeveelheid HCG over een zo lang mogelijke tijd te verspreiden? dus ipv 3500iu per week 500iu ED? Aangezien jij ook altijd dosages voorschrijft per 5 dagen. Is dit perse beter? of gewoon handiger qua injecteren?



thnx in advance
 
Je HCG protocol hangt af van waarop je je voorbereid. Normaal begin je HCG al de laatste week, maar voor een wedstrijd of iets dergelijks is dat uiteraard niet aan te raden. Ik zou de boldenone doordoen tot week 12, dan iets gelijkaardigs als hierboven nemen, alleen de HCG een weekje opschuiven. Als je het zo houdt, dan zou ik 1500/1500/750/750 nemen om de 2 a 3 dagen, 1 week clom 150 en dan nog twee weken aan 100. Nolva aan 20 mg per dag tot aan de laatste week clom.

Wil toch nog een of twee opmerkingen maken over het effect van clenbuterol op de beta-2 receptor. Je zult je kansen op vetverlies veel beter houden als EC neemt van week 1 tot einde, en de clen enkel de laatste 3 weken toevoegt. EC (mogelijk met hulp van yohimbine, synephrine, forskoline, etc) zal de beta-2 minder sterk stimuleren, assisteren door eveneens op de beta-3 te werken en de volle twaalf weken actief blijven. Door de clen de laatste 3 weken toe te voegen versterk je het beta-2 signaal (verzwak je ook de receptor, maar dat doet er dan niet meer toe).

En over T3, en dit kan ingaan tegen dingen die ik vroeger al dan niet mag gepost hebben, want dit komt uit de laatste nieuwe research, is het beter de laatste 5 weken 25 mcg per dag te nemen, mogelijk dag of 3 afbouwen daarna, maar hoeft niet. Hogere dosissen T3 hebben de neighing beta-adrenrgisch en corticosteroid gereguleerd vetverlies tegen te gaan, en toch niet bij te dragen bij het effectief verliezen van vet. Beter je op de twee andere systemen te concentreren en dan T3 op het einde in lichte dosis toe te voegen, om te compenseren voor het verlies van T4/T3 conversie door de EC.
 
Originally posted by patrick
Is het beter om de hoeveelheid HCG over een zo lang mogelijke tijd te verspreiden? dus ipv 3500iu per week 500iu ED? Aangezien jij ook altijd dosages voorschrijft per 5 dagen. Is dit perse beter? of gewoon handiger qua injecteren?

Voornamelijk handiger. Ideaal zou je HCG om de dag of twee dagenspuiten, maar over zo'n periode wordt dat lastig
 
Op CEM, dat was toch niet die verschrikkelijk uit de hand gelopen thread pber progestagenen ?
 
Back
Naar boven