MuscleMeat

huh? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thnx. Maar de kuur opzich ziet er redelijk uit volgens jou?
Zou ik misschien die onderzoeken mogen lezen over T3? vind ik namelijk wel interessant.


En nee het was niet de thread over progesteronen en gyno :D zou ik je niet aan willen doen :D
 
het was deze thread BC:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by patrick
Thnx. Maar de kuur opzich ziet er redelijk uit volgens jou?
Zou ik misschien die onderzoeken mogen lezen over T3? vind ik namelijk wel interessant.

Denk dat er in de vorige mind en muscle een mooi review artikel stond van nandi, moet maar eens kijken op avantlabs.com. Is al een paar weken geleden, maar herinner me dat het een tamelijk volledige, doch ietwat vage, samenvatting was. Heb toen ook aan nandi gevraagd of ie van plan was een tweede artikel te schrijven, maar dat wist ie nog niet.
 
Who veel reacties maar weinig waar ik wat mee kan.
ik gebruik dus geen deca erbij

week 1 tm 6 30 mg dianabol per dag
week 1 tm 8 500 mg sustanon per week

ga dinsdag week nummer 7 in, ben nu een week gestopt met de d-bol.

Merk dat de tepels iets gevoeliger worden en ietsie groter/opgezwollen (nog geen lang geen gyn) maar wiil dit zeker weten voorkomen.

Vraag was en is:
hoe moet ik de chlomid en nolvadex gebruiken, ik zag dat bigcat 20 mg per dag zei. ik geloof dat nolvadex beter is en minder bijwerkingen heeft dan chlomid (heb ze in ieder geval beide in huis).

dus wanneer en hoeveel.

Thnx voor de replies alvast.

( ben overigens de 2 & 3 week van mijn kuur strontverkouden geweest wat echt suuuperklote was). heb wel wat gelezen over de susflew ofzo.)
verder eerste de kuur ook wennen met spuiten. Had de eerste keer een megazere kont terwijl ie goed gezet was.
in de gluteus maximus (oftewel kont) naald ongeveer 4 cm lang en rechterin. www.spotinjections is zeker een goede aanrader.
moest waarschijnlijk wennen want de weken daarna bijna geen last meer gehad.
 
IDD veel reacties, maar veel off topic.

Ik weet ook niet alles, maar volgens mij kan je nu twee dingen doen. Of advies vragen aan mensen als BC etc, of doorgaan en zorgen voor een goede nakuur.

Als ik jou was dan zou ik dan na de laatste sust starten met een test met een korte esther (bijv. 50mg prop ED of EOD.) en na twee weken starten met de Nolva, maar dan eerste paar dagen op 40 mg.

Succes,
Tsunami
 
Back
Naar boven